dolnośląskie (Legnica)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP NOWYCH BLACH |
Data zamieszczenia: | 2023-09-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o Węglowa 4 44-268 Jastrzębie - Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój https://jzr.logintrade.net/zapytania_email,1528450,c0ea62a533824763a183c168fb495aec.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie - Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAKUP NOWYCH BLACH Treść zapytania: I. Prosimy o przedstawienie oferty na dostawę nowych blach o wymiarach arkusza 2000x6000 mm produkcji europejskiej z datą produkcji nie starszą niż 1 rok (wymagany atest producenta). Dopuszcza się zmianę wymiaru arkusza po uzgodnieniu pisemnym z Działem EZ. II. Oferta powinna zawierać: - cenę netto w zł/kilogram - termin płatności: sugerowany maksymalny termin płatności przelew 60 dni od daty dostarczenia faktury. Prosimy również o podanie skonta procentowego za skrócenie terminu płatności do 30 i 14 dni, - oczekiwany termin realizacji dostaw - dostawy po 31.01.2024 r. lub po 30.04.2024 r.*, *W przypadku braku możności zaoferowania produktu w oczekiwanym przez Spółkę terminie, prosimy o przedstawienie możliwie najkrótszego w Państwa ocenie własnego terminu dostawy. Równocześnie zwracamy uwagę, że Spółka dokona wyboru dostawcy w oparciu o kryterium ceny i terminu dostawy. - termin obowiązywania gwarancji, - kraj pochodzenia / producent, - warunki dostawy - wymagana dostawa na koszt i staranie oferenta, - termin ważności oferty 60 dni od daty zakończenia składania ofert, - podpisane oświadczenie - Załącznik nr 1 do zapytania (Wymagany podpis elektroniczny!), - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny wydruk wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu przyjmowania ofert. - sprawozdanie finansowe za poprzedni rok obrotowy (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, jeśli jednostka jest zobowiązana do jego sporządzania) - jeżeli przetargiem są objęte dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość netto przekracza 500.000,00 zł. Wszystkie dokumenty mają być składane przez Oferenta w formie elektronicznej (stanowiący załącznik do oferty): skan oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Logintrade. W przypadku dokumentów składanych w jeżyku obcym, dokumenty te powinny być przetłumaczone na jeżyk polski, przy czym dokument stanowiący tłumaczenie na jeżyk polski dokumentu sporządzonego w jeżyku obcym musi zostać podpisany przez osobę podpisująca ofertę (osoby podpisujące). III. UDZIAŁ W POSTEPOWANIU OZNACZA AKCEPTACJE OGÓLNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIEN dostępnych pod adresem:https://www.jzr.pl/fileadmin/user-files-przetargi/Ogolne_warunki_zamowien.pdf IV. POZOSTAŁE WARUNKI: 1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych oraz wariantowych oraz na różne terminy dostaw - standardowe oraz wydłużone po 30.04.2024 celem podjęcia decyzji o sposobie zakupu. 2. Oferta powinna być złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy Oferenta. 3. Zakup zostanie przeprowadzony w oparciu o: - ofertę elektroniczną, - aukcję elektroniczną, 4. Postępowanie jest poufne. 5. JZR Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za stan łącza, którym dysponuje Oferent celem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej - aukcji. 6. Po otrzymaniu ofert i zakwalifikowaniu się firm do aukcji, zostanie drogą elektroniczną wysłane potwierdzenie o ich udziale w licytacji elektronicznej. 7. Aukcja próbna dla firm dopuszczonych do licytacji będzie dostępna z chwilą otrzymania potwierdzenia o udziale w aukcji i będzie dostępna do chwili rozpoczęcia licytacji elektronicznej. 8. Z tytułu odrzucenia ofert, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu. 9. Przetarg będzie prowadzony w oparciu o regulamin przetargowy, który jest zamieszczony na stronie internetowej www.jzr.pl w zakładce przetargi. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania informacji przedstawionych w ofercie i pozyskanych na etapie jej weryfikacji uprawnionym doradcom w szczególności prawnym i podatkowym, a także podmiotom działającym w Grupie Kapitałowej Jastrzębskiej Spółki Węglowej. 11. Jastrzębskie Zakłady Remontowe Sp. z o.o. informują, że w Grupie Kapitałowej JSW obowiązuje Kodeks Etyki Grupy Kapitałowej oraz Polityka Antykorupcyjna Grupy Kapitałowej JSW, których treść została udostępniona na stronie internetowej www.jzr.pl i nie będą podejmowały współpracy z Oferentem nie respektującym założeń w nich zawartych. 12. Dodatkowych informacji udziela: - w sprawach formalnych -Wydział Zakupów - tel. 32 438 80 57 Daniel Kozyra 13. JZR Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do: - swobodnego wyboru oferty, - podziału zamówienia dla kilku Oferentów, - powtórzenia aukcji, - odwołania aukcji lub zmiany jej warunków, - uznania, że przetarg nie dał rezultatu i unieważnienia go bez podania przyczyn. 14. JZR Sp. z o.o. zastrzegają sobie możliwość wystąpienia z propozycją zwiększenia ilości zakupywanych materiałów do 100% wartości niniejszego zapytania w terminie do 30 dni od daty złożenia zamówienia po przeprowadzeniu dodatkowych uzgodnień, co do terminu realizacji. Propozycja ta nie musi zostać przyjęta przez oferenta. Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi 1. BLACHA #100 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 244920 kg 2. BLACHA #40 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 305208 kg 3. BLACHA #30 S690Q/QL wg PN-EN 10025-7 2450142 kg - 4. BLACHA #25 S690Q/QL wg PN-EN 10025-10 1060315 kg - 5. BLACHA #20 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 623585 kg 6. BLACHA #50 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 32970 kg - 7. BLACHA #60 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 56520 kg - 8. BLACHA #110 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 134706 kg - 9. BLACHA #120 S690Q/QL wg PN-EN 10025-2 146952 kg - Dodatkowe warunki formalne: Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "ZAKUP NOWYCH BLACH" Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Tytuł pytania: Treść pytania: Odpowiedź: Dodatkowe pytania do oferty Dokument nr: Z1290/204115 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://jzr.logintrade.net/zapytania_email,1528450,c0ea62a533824763a183c168fb495aec.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 29- 09- 2023 12: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 16- 10- 2023 10: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 12- 10- 2023 10: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://jzr.logintrade.net/zapytania_email,1528450,c0ea62a533824763a183c168fb495aec.html Miejsce i termin realizacji: - oczekiwany termin realizacji dostaw - dostawy po 31.01.2024 r. lub po 30.04.2024 r.* *W przypadku braku możności zaoferowania produktu w oczekiwanym przez Spółkę terminie, prosimy o przedstawienie możliwie najkrótszego w Państwa ocenie własnego terminu dostawy. Uwagi: Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: |
© eurobudowa.pl 2004-2025