dolnośląskie (Legnica)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Kultury w Brzeszczach ul. Narutowicza 1 32-620 Brzeszcze powiat: oświęcimski tel. 32 21 11 490 sekretariat@ok.brzeszcze.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Brzeszcze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 21 11 490 |
Termin składania ofert: | 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ośrodek Kultury w Brzeszczach zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę pn.: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" oraz nad realizacją zadania pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe". III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" oraz nad realizacją zadania pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe". 2. Zadania inwestycyjne opisane w przedmiocie zamówienia realizowane będą wg projektu pn.: ,,Projekt architektoniczno - budowlany modernizacji i aranżacji sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach przy Ul. Narutowicza1 poprzez doposażenie w fotele audytoryjne oraz dostosowanie odstępów pomiędzy rzędami do obowiązujących przepisów p.poż." wyodrębnionego z projektu budowlanego, zatwierdzonego prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 292/2016, znak:WAB.6740.1.763.2015 z dnia 23 maja 2016 r. obejmującego: przebudowę budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach w zakresie budowlanym, instalacji wewnętrznych budynku: elektrycznej, c.o. wentylacji mechanicznej, chłodzenia, instalacji wod.-kan. Wraz z zewnętrznym zagospodarowaniem terenu (parkingi, ciągi piecze, remont drogi dojazdowej, przebudowa małej architektury i układu zieleni) - lokalizacja: brzeszcze, Ul. Narutowicza 1, działki o nr ewid. 758/405, 758/406, 758/407, 758/375, 758/637. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres nadzorowanego zadania inwestycyjnego obejmuje 2 etapy, które będą realizowane przez różnych Wykonawców. 1) ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" będzie realizowana w okresie dwuletnim, tj. w latach 2023 i 2024 i obejmuje swym zakresem: a) b) c) d) wykonanie w sali demontażu wyposażenia ( foteli, obudowy, lamperii drewnianej, balustrady); wykonanie likwidacji istniejących schodów żelbetowych z okładziną drewnianą na scenie; wykonanie demontażu istniejących warstw posadzkowych; oczyszczenie istniejących podestów - przed wykonaniem dobetonowanych stopni należy istniejące stopnie zgroszkować przez dłutowanie ich górnej powierzchni i posmarować warstwą sczepną do betonu w postaci odpowiedniego środka gruntującego. Na tak przygotowanej powierzchni wstrzelić kołki stalowe M10 w celu dobrego powiązania z projektowanym elementem i wykonać nadlanie każdego z nich; e) wykonanie nowych projektowanych schodów na widownię i scenę zgodnie z projektem konstrukcyjnym; f) wykonanie nowego podłączenia instalacji elektrycznych dla oświetlenia przeszkodowego schodów widowni; g) wykonanie demontażu drzwi wejściowych do sali; h) wykonanie uzupełnienia i przetarcia istniejących tynków po demontażu boazerii oraz w miejscach spękań (w razie konieczności wykonanie nowych tynków na ścianach) przyjęto około 20% tynku do uzupełnienia; i) wykonanie ścianki murowanej po wyburzeniu schodów na scenę; j) osadzenie nowych balustrad przy schodach istniejących; k) wykonanie oczyszczenia i malowania sufitu nad widownią; l) wykonanie nowych ścianek w systemie lekkich systemowych G-K przy schodach prowadzących do holu i przy widowni; m) obłożenie ścianek tapetami obiektowymi; n) wykonanie nowych posadzek z wykładzin po wykonaniu nowej konstrukcji widowni wraz z listwami krawędziowym oraz oświetleniem przeszkodowym w stopniach widowni; o) wykonanie obłożenia projektowanych schodów na scenę płytkami ceramicznymi p) osadzenie nowych balustrad przy schodach przy schodach projektowanych na scenę; q) osadzenie nowych drzwi wewnętrznych; Poniżej link do postepowania na roboty budowlane objętych przedmiotową usługą: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00ad26f-584b-11ee-a60c- 9ec5599dddc1 2) ,,Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe" obejmuje swym zakresem: a) dostawę i montaż 276 szt. foteli audytoryjno - kinowych oraz 4 sztuk foteli do szybkiego montażu i demontażu - platforma dla niepełnosprawnych, objętych projektem pn. ,,Projekt architektoniczno-budowlany modernizacji i aranżacji sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach przy Ul. Narutowicza 1 poprzez doposażenie w fotele audytoryjne orazdoposażenie w fotele audytoryjne oraz dostosowanie odstępów pomiędzy rzędami do obowiązujących przepisów p.poż." W rzędzie piątym skrajnych 2 lewe i 2 prawe (4 szt. foteli) demontowane - platforma dla osób niepełnosprawnych. Sposób mocowania tych foteli powinien umożliwić szybki ich demontaż jednocześnie powinien zapewnić stabilne umocowanie. Zadanie pn.: ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" jest dofinansowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie ,,Infrastruktura Domów Kultury", a zadanie pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe" dofinansowane jest w ramach poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność: w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją opisanych w/w robót i dostawy obejmuje: a) udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, na zasadach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, c) pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej umowy, d) monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym, e) współpraca w uaktualnianiu szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowo- terminowego inwestycji w oparciu o postęp prac projektowych czy budowlanych, f) organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsięwzięcia, g) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej, h) kontrola jakościowa robót i materiałów budowlanych. Inspektor Nadzoru zatwierdza kartę materiałową. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez Wykonawcę Zamawiającemu, i) sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów, j) sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów, k) sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy, l) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, m) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, n) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad, o) bieżące zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń i ewentualnych zmian, p) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających zamiennych i innych, q) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, r) wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wbudownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy. s) żądanie od Wykonawcy robót, kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym i zgłoszeniem robót t) powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania. u) w czas swojej nieobecności, w czasie urlopów i zwolnień lekarskich, przekazanie na podstawie stosownego pełnomocnictwa, swoich obowiązków wskazanemu przez siebie zastępcy posiadającemu odpowiednie uprawnienia. v) zapewnienie dojazdu na budowę inspektorów nadzoru poszczególnych branż i pozostałych swoich przedstawicieli we własnym zakresie, w) w okresie rękojmi udział w wizjach w terenie w związku ze stwierdzonymi wadami oraz w obiorach po usunięciu stwierdzonych wad, x) kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń Wykonawcy z nimi, y) zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletności zgodności z obowiązującymi przepisami i wymogami Zamawiającego określonymi w umowie. Inspektor Nadzoru zatwierdza własnoręcznym podpisem dokumentację na pierwszej stronie każdego egzemplarza. z) dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji, aa) uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania), bb) występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji (w granicach udzielonego pełnomocnictwa). cc) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcom prac budowlanych, placu budowy i uczestnictwo w przekazaniu, dd) sprawdzanie wykonanych przez Wykonawcę kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych nie przewidzianych w umowie, sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla robót dodatkowych, ee) kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawcą robót budowlanych, kwalifikowanie faktur do zapłaty. ff) przygotowanie informacji niezbędnych do sporządzenia dowodów przekazania -- przejęcia na majątek środków trwałych, gg) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót budowlanych oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy. hh) rozpatrywanie ewentualnych roszczeń wykonawców robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiającemu, ii) rozliczanie umowy na wykonanie robót budowlanych w przypadku jej wypowiedzenia, jj) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji umowy, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu, kk) sporządzanie protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, ll) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego - na terenie placu budowy. mm) Sporządzanie w formie pisemnej protokołów z narad roboczych oraz przekazywania uczestnikom narady protokołów w formie elektronicznej ( e-mailem) w terminie 3-ch dni roboczych od dnia narady,nn) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy. oo) weryfikacja przedmiarów oraz kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, konieczne oraz zamienne w terminie 7 dni roboczych od dnia ich otrzymania w formie elektronicznej lub papierowej. Weryfikacja prawidłowości sporządzenia kosztorysu następuje poprzez podpis Inspektora Nadzoru na przedmiarze i kosztorysie, pp) nadzór nad montażem dostarczanego wyposażenia, w tym foteli audytoryjno - kinowych. 4. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania robót budowlanych, w tym dostawy i montażu foteli, w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru, nie rzadziej niż 1 raz na tydzień. Swój pobyt na budowie Inspektor potwierdza wpisem w dzienniku budowy lub spisaniem protokołu w obecności Zamawiającego lub kierownika budowy. Dokument nr: DAT-2221a/13/23 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 13.10.2023 r. o godz. 11:30. Składanie ofert: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych 2. Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami należy przesyłać w zaklejonych kopertach (osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera) na adres Zamawiającego: Ośrodek Kultury w Brzeszczach; 32-620 Brzeszcze, Ul. Narutowicza 1 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.10.2023 r. do godz. 11:00 z dopiskiem: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami dot. sali widowiskowej w OK" Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zadań inwestycyjnych, co należy rozumieć jako spełnienie łącznie następujących warunków: dokonanie odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych i montażowych, w tym także dostaw i montażu wyposażenia (m.in. foteli audytoryjno - kinowych) i całkowite rozliczenie przedsięwzięć, lecz nie później niż do 30.06.2024 roku Przewidywany termin całkowitego zakończenia robót budowlanych to: luty 2024 r.; Przewidywany termin rozpoczęcia dostawy i montażu foteli to: marzec 2024 r. zakończenia i rozliczenia dostawy i montażu foteli audytoryjno - kinowych to: 30.06.2024 r. UWAGA: W przypadku opóźnienia w wykonaniu robót budowlano - montażowych lub dostawie wyposażenia, termin realizacji zostanie odpowiednio przedłużony, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto w Ośrodku Kultury w Brzeszczach. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia: ? wykonawca wykaże się doświadczeniem w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych na stanowisku inspektor nadzoru/ kierownik budowy/ kierownik robót, jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie prowadzonej działalności, na co najmniej jednym zakończonym zadaniu o wartości nie mniejszej niż 480 000,00 zł brutto każde, wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Wykaz doświadczenia zawodowego Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z określeniem nazwy zadania, zakresu rzeczowego zadania, wartości nadzorowanych robót brutto zł, terminu ich zakończenia, podmiotu na rzecz, którego usługę wykonano oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego b) dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ? wykonawca wykaże się, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli wskaże: - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie objętych przedmiotowym przedsięwzięciem, - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez wskazanie osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj.: a) jednej osoby/ inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie i przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, b) jednej osoby/ inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie i przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Do wykazu należy dołączyć kopię potwierdzoną przez Wykonawcę lub uprawnioną osobę, za zgodność z oryginałem, uprawnień inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; oraz zaświadczeń przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji spośród wskazanych powyżej. c) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: ? Wykonawca wykaże ,że w Inspektor Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych, obejmujące czynności stanowiące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 480 000,00 zł. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie dokumentów potwierdzających aktualną polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Inspektor Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych, obejmujące czynności stanowiące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 480 000,00 zł.VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: 1. Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 podpisany przez właściciela lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, 2) wykaz nadzorowanych robót konstrukcyjno - budowlanych na stanowisku inspektor nadzoru/ kierownik budowy/ kierownik robót na co najmniej jednym zakończonym zadaniu o wartości nie mniejszej niż 480 000,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie (np. referencje), 3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - załącznik nr 3 wraz z załączoną kopią potwierdzoną przez Wykonawcę lub uprawnioną osobę, za zgodność z oryginałem, uprawnień inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; oraz zaświadczeń przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) dokument potwierdzający aktualną polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych, obejmujące czynności stanowiące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 480 000,00 zł. 2. Dokumenty są składane w formie tradycyjnej listownej na adres Zamawiającego.: Ośrodek Kultury w Brzeszczach; 32-620 Brzeszcze, ul. Narutowicza 1 . 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. IX. OCENA OFERT i KRYTERIA WYBORU: 1. Cena oferty ma stanowić kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z określeniem tego wynagrodzenia podanym z art. 632 Kodeksu cywilnego. 2. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego zrealizowania zadania, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.3. Cena określona przez wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie wykonawca oferuje. 4. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryteriów: całkowita cena brutto - waga 100 %. X. ZASADY KOMUNIKACJI:: 1. O wyborze ofert Wykonawcy składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie oraz w drodze elektronicznej w formie scanu podpisanego dokumentu przez Zamawiającego. 2. Każdy oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie co do treści zapytania ofertowego. Pytania oferentów muszą być sformułowane na piśmie i skierowane do Zamawiającego na adres e-mail: sekretariat@ok.brzeszcze.pl. 3. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim oferentom pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Od momentu otwarcia ofert Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną. Do upływu terminu otwarcia ofert Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną. XI. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4. 2. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy, zamawiający może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który otrzymał najwyższą liczbę punktów. 3. Ośrodek Kultury w Brzeszczach zastrzega sobie prawo zmiany treści zaproszenia do składania ofert, a także zamknięcia i unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny i bez wybrania którejkolwiek oferty. 4. Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMOWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. 2. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Ośrodek Kultury w Brzeszczach (ul.Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze).; Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim kontaktować poprzez email: iod@ok.brzeszcze.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym usługą pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" oraz nad realizacją zadania pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe". 3. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ,,ustawą Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j) oraz zgodnie z art. 78 ustawy Pzp;5. 6. 7. 8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: Do kontaktu w sprawie zamówienia upoważnieni są: 1) Anna Żak - Kierownik administracyjny - tel. 32/ 21-11-490 wew. 30 2) Wioletta Szmytkowska - starszy specjalista ds. administracji - 32/ 21-11-490 wew. 30 |
© eurobudowa.pl 2004-2025