Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-09-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Kultury w Brzeszczach
ul. Narutowicza 1
32-620 Brzeszcze
powiat: oświęcimski
tel. 32 21 11 490
sekretariat@ok.brzeszcze.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzeszcze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 21 11 490
Termin składania ofert: 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ośrodek Kultury w Brzeszczach zwraca się z zapytaniem ofertowym na usługę pn.:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją robót budowlanych dla zadania pn.:
,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" oraz nad realizacją
zadania pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez
doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe".
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót
budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w
Brzeszczach - I etap" oraz nad realizacją zadania pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku
Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe".
2. Zadania inwestycyjne opisane w przedmiocie zamówienia realizowane będą wg projektu pn.: ,,Projekt
architektoniczno - budowlany modernizacji i aranżacji sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury
w Brzeszczach przy Ul. Narutowicza1 poprzez doposażenie w fotele audytoryjne oraz dostosowanie
odstępów pomiędzy rzędami do obowiązujących przepisów p.poż." wyodrębnionego z projektu
budowlanego, zatwierdzonego prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 292/2016,
znak:WAB.6740.1.763.2015 z dnia 23 maja 2016 r. obejmującego: przebudowę budynku Ośrodka
Kultury w Brzeszczach w zakresie budowlanym, instalacji wewnętrznych budynku: elektrycznej, c.o.
wentylacji mechanicznej, chłodzenia, instalacji wod.-kan. Wraz z zewnętrznym zagospodarowaniem
terenu (parkingi, ciągi piecze, remont drogi dojazdowej, przebudowa małej architektury i układu
zieleni) - lokalizacja: brzeszcze, Ul. Narutowicza 1, działki o nr ewid. 758/405, 758/406, 758/407,
758/375, 758/637.
3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres nadzorowanego zadania inwestycyjnego obejmuje 2 etapy, które będą realizowane przez różnych
Wykonawców.
1) ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" będzie
realizowana w okresie dwuletnim, tj. w latach 2023 i 2024 i obejmuje swym zakresem:
a)
b)
c)
d)
wykonanie w sali demontażu wyposażenia ( foteli, obudowy, lamperii drewnianej, balustrady);
wykonanie likwidacji istniejących schodów żelbetowych z okładziną drewnianą na scenie;
wykonanie demontażu istniejących warstw posadzkowych;
oczyszczenie istniejących podestów - przed wykonaniem dobetonowanych stopni należy
istniejące stopnie zgroszkować przez dłutowanie ich górnej powierzchni i posmarować warstwą
sczepną do betonu w postaci odpowiedniego środka gruntującego. Na tak przygotowanej
powierzchni wstrzelić kołki stalowe M10 w celu dobrego powiązania z projektowanym
elementem i wykonać nadlanie każdego z nich;
e) wykonanie nowych projektowanych schodów na widownię i scenę zgodnie
z projektem konstrukcyjnym;
f) wykonanie nowego podłączenia instalacji elektrycznych dla oświetlenia przeszkodowego
schodów widowni;
g) wykonanie demontażu drzwi wejściowych do sali;
h) wykonanie uzupełnienia i przetarcia istniejących tynków po demontażu boazerii oraz w miejscach
spękań (w razie konieczności wykonanie nowych tynków na ścianach) przyjęto około 20% tynku
do uzupełnienia;
i) wykonanie ścianki murowanej po wyburzeniu schodów na scenę;
j) osadzenie nowych balustrad przy schodach istniejących;
k) wykonanie oczyszczenia i malowania sufitu nad widownią;
l) wykonanie nowych ścianek w systemie lekkich systemowych G-K przy schodach prowadzących
do holu i przy widowni;
m) obłożenie ścianek tapetami obiektowymi;
n) wykonanie nowych posadzek z wykładzin po wykonaniu nowej konstrukcji widowni wraz z
listwami krawędziowym oraz oświetleniem przeszkodowym w stopniach widowni;
o) wykonanie obłożenia projektowanych schodów na scenę płytkami ceramicznymi
p) osadzenie nowych balustrad przy schodach przy schodach projektowanych na scenę;
q) osadzenie nowych drzwi wewnętrznych;
Poniżej link do postepowania na roboty budowlane objętych przedmiotową usługą:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00ad26f-584b-11ee-a60c-
9ec5599dddc1
2) ,,Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w
fotele audytoryjno - kinowe" obejmuje swym zakresem:
a) dostawę i montaż 276 szt. foteli audytoryjno - kinowych oraz 4 sztuk foteli do szybkiego montażu
i demontażu - platforma dla niepełnosprawnych, objętych projektem pn. ,,Projekt
architektoniczno-budowlany modernizacji i aranżacji sali widowiskowej w budynku Ośrodka
Kultury w Brzeszczach przy Ul. Narutowicza 1 poprzez doposażenie w fotele audytoryjne orazdoposażenie w fotele audytoryjne oraz dostosowanie odstępów pomiędzy rzędami do
obowiązujących przepisów p.poż."
W rzędzie piątym skrajnych 2 lewe i 2 prawe (4 szt. foteli) demontowane - platforma dla osób
niepełnosprawnych. Sposób mocowania tych foteli powinien umożliwić szybki ich demontaż
jednocześnie powinien zapewnić stabilne umocowanie.
Zadanie pn.: ,,Modernizacja widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" jest
dofinansowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w programie ,,Infrastruktura
Domów Kultury", a zadanie pn.:,, Modernizacja sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w
Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe" dofinansowane jest w ramach
poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez
społeczność: w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego
programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją opisanych w/w robót
i dostawy obejmuje:
a) udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, na zasadach
określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych,
b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
c) pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej umowy,
d) monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowo-terminowym,
e) współpraca w uaktualnianiu szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowo-
terminowego inwestycji w oparciu o postęp prac projektowych czy budowlanych,
f) organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót
budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsięwzięcia,
g) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami,
wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej,
h) kontrola jakościowa robót i materiałów budowlanych. Inspektor Nadzoru zatwierdza kartę
materiałową. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez
Wykonawcę Zamawiającemu,
i) sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu
uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów,
j) sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów,
k) sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulegających zakryciu lub
zanikających co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
l) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim
wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego
wykonania robót,
m) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
n) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad,
o) bieżące zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń i ewentualnych zmian,
p) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych,
uzupełniających zamiennych i innych,
q) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej
prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia,
r) wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń
dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także
wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz
dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wbudownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, potwierdzonych wpisem
do Dziennika Budowy.
s) żądanie od Wykonawcy robót, kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego
wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego
wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź
spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym i zgłoszeniem robót
t) powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót
budowlanych oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych
wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania.
u) w czas swojej nieobecności, w czasie urlopów i zwolnień lekarskich, przekazanie na podstawie
stosownego pełnomocnictwa, swoich obowiązków wskazanemu przez siebie zastępcy
posiadającemu odpowiednie uprawnienia.
v) zapewnienie dojazdu na budowę inspektorów nadzoru poszczególnych branż i pozostałych
swoich przedstawicieli we własnym zakresie,
w) w okresie rękojmi udział w wizjach w terenie w związku ze stwierdzonymi wadami oraz w
obiorach po usunięciu stwierdzonych wad,
x) kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń Wykonawcy z nimi,
y) zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletności zgodności
z obowiązującymi przepisami i wymogami Zamawiającego określonymi w umowie. Inspektor
Nadzoru zatwierdza własnoręcznym podpisem dokumentację na pierwszej stronie każdego
egzemplarza.
z) dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji,
aa) uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania),
bb) występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach
wynikających z realizacji inwestycji (w granicach udzielonego pełnomocnictwa).
cc) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcom prac budowlanych,
placu budowy i uczestnictwo w przekazaniu,
dd) sprawdzanie wykonanych przez Wykonawcę kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub
zamiennych nie przewidzianych w umowie, sporządzanie kosztorysów inwestorskich
i przedmiarów dla robót dodatkowych,
ee) kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności
z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawcą robót budowlanych, kwalifikowanie
faktur do zapłaty.
ff) przygotowanie informacji niezbędnych do sporządzenia dowodów przekazania -- przejęcia
na majątek środków trwałych,
gg) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót budowlanych
oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie
budowy.
hh) rozpatrywanie ewentualnych roszczeń wykonawców robót budowlanych i przedstawiania
stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiającemu,
ii) rozliczanie umowy na wykonanie robót budowlanych w przypadku jej wypowiedzenia,
jj) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a Wykonawcą robót
budowlanych dotyczący realizacji umowy, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie
wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu,
kk) sporządzanie protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
ll) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad technicznych z udziałem kierownika budowy,
przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego - na terenie placu
budowy.
mm) Sporządzanie w formie pisemnej protokołów z narad roboczych oraz przekazywania
uczestnikom narady protokołów w formie elektronicznej ( e-mailem) w terminie 3-ch dni
roboczych od dnia narady,nn) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub
zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą to Inspektor Nadzoru
powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich
zlecenia Wykonawcy.
oo) weryfikacja przedmiarów oraz kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, konieczne oraz
zamienne w terminie 7 dni roboczych od dnia ich otrzymania w formie elektronicznej lub
papierowej. Weryfikacja prawidłowości sporządzenia kosztorysu następuje poprzez podpis
Inspektora Nadzoru na przedmiarze i kosztorysie,
pp) nadzór nad montażem dostarczanego wyposażenia, w tym foteli audytoryjno - kinowych.
4. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania robót budowlanych, w tym dostawy i montażu
foteli, w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru, nie rzadziej niż 1 raz na tydzień. Swój
pobyt na budowie Inspektor potwierdza wpisem w dzienniku budowy lub spisaniem protokołu
w obecności Zamawiającego lub kierownika budowy.

Dokument nr: DAT-2221a/13/23

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 13.10.2023 r. o godz. 11:30.

Składanie ofert:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych
2. Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami należy przesyłać w zaklejonych kopertach
(osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera) na adres Zamawiającego:
Ośrodek Kultury w Brzeszczach; 32-620 Brzeszcze, Ul. Narutowicza 1
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.10.2023 r. do godz. 11:00 z dopiskiem: ,,Pełnienie nadzoru
inwestorskiego nad inwestycjami dot. sali widowiskowej w OK"

Miejsce i termin realizacji:
IV.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zadań
inwestycyjnych, co należy rozumieć jako spełnienie łącznie następujących warunków: dokonanie
odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych i montażowych, w tym także dostaw
i montażu wyposażenia (m.in. foteli audytoryjno - kinowych) i całkowite rozliczenie przedsięwzięć,
lecz nie później niż do 30.06.2024 roku
Przewidywany termin całkowitego zakończenia robót budowlanych to: luty 2024 r.;
Przewidywany termin rozpoczęcia dostawy i montażu foteli to: marzec 2024 r. zakończenia
i rozliczenia dostawy i montażu foteli audytoryjno - kinowych to: 30.06.2024 r.
UWAGA: W przypadku opóźnienia w wykonaniu robót budowlano - montażowych lub dostawie
wyposażenia, termin realizacji zostanie odpowiednio przedłużony, bez dodatkowego wynagrodzenia
dla Wykonawcy.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto w Ośrodku Kultury w Brzeszczach.
V.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia:
? wykonawca wykaże się doświadczeniem w nadzorowaniu robót konstrukcyjno - budowlanych
na stanowisku inspektor nadzoru/ kierownik budowy/ kierownik robót, jeśli w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy
- w tym okresie prowadzonej działalności, na co najmniej jednym zakończonym zadaniu
o wartości nie mniejszej niż 480 000,00 zł brutto każde, wraz z dokumentem potwierdzającym,
że usługi te zostały wykonane należycie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykaz doświadczenia zawodowego Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
z określeniem nazwy zadania, zakresu rzeczowego zadania, wartości nadzorowanych robót brutto zł,
terminu ich zakończenia, podmiotu na rzecz, którego usługę wykonano oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
b) dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
? wykonawca wykaże się, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, jeśli wskaże:
- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów) w zakresie objętych przedmiotowym przedsięwzięciem,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez wskazanie osób skierowanych do realizacji
zamówienia, tj.:
a) jednej osoby/ inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno -
budowlanej oraz zaświadczenie i przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) jednej osoby/ inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania nad
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji
elektrycznych oraz zaświadczenie i przynależności do Właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Do wykazu należy dołączyć kopię potwierdzoną przez Wykonawcę lub uprawnioną osobę, za
zgodność z oryginałem, uprawnień inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; oraz zaświadczeń
przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji spośród wskazanych powyżej.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
?
Wykonawca wykaże ,że w Inspektor Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych, obejmujące czynności
stanowiące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 480 000,00 zł.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie dokumentów potwierdzających
aktualną polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Inspektor
Nadzoru jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem
samodzielnych funkcji technicznych, obejmujące czynności stanowiące przedmiot zamówienia, na
kwotę nie mniejszą niż 480 000,00 zł.VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
1. Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 podpisany przez właściciela lub osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy,
2) wykaz nadzorowanych robót konstrukcyjno - budowlanych na stanowisku inspektor nadzoru/
kierownik budowy/ kierownik robót na co najmniej jednym zakończonym zadaniu o wartości nie
mniejszej niż 480 000,00 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik
nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie
(np. referencje),
3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - załącznik nr 3 wraz z załączoną kopią
potwierdzoną przez Wykonawcę lub uprawnioną osobę, za zgodność z oryginałem, uprawnień
inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz w specjalności instalacyjno-
inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; oraz zaświadczeń przynależności do Okręgowej
Izby Inżynierów Budownictwa.
4) dokument potwierdzający aktualną polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku
z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych, obejmujące czynności stanowiące
przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 480 000,00 zł.
2. Dokumenty są składane w formie tradycyjnej listownej na adres Zamawiającego.: Ośrodek Kultury
w Brzeszczach; 32-620 Brzeszcze, ul. Narutowicza 1 .
3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania lub odrzucenie oferty.
IX.
OCENA OFERT i KRYTERIA WYBORU:
1. Cena oferty ma stanowić kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, jaką wykonawca chce uzyskać za
wykonanie całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z określeniem tego wynagrodzenia podanym
z art. 632 Kodeksu cywilnego.
2. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego
zrealizowania zadania, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty,
a w szczególności podatek VAT.3. Cena określona przez wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie wykonawca oferuje.
4. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według
kryteriów: całkowita cena brutto - waga 100 %.
X. ZASADY KOMUNIKACJI::
1. O wyborze ofert Wykonawcy składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie oraz w drodze
elektronicznej w formie scanu podpisanego dokumentu przez Zamawiającego.
2. Każdy oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie co do treści zapytania
ofertowego. Pytania oferentów muszą być sformułowane na piśmie i skierowane do Zamawiającego
na adres e-mail: sekretariat@ok.brzeszcze.pl.
3. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim oferentom pod warunkiem, że wniosek
o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął nie później niż do końca dnia, w którym upływa
połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Od momentu otwarcia ofert Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną. Do upływu terminu otwarcia ofert Zamawiający
dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną.
XI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze
umowy - załącznik nr 4.
2. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy, zamawiający może podpisać umowę
z kolejnym wykonawcą, który otrzymał najwyższą liczbę punktów.
3. Ośrodek Kultury w Brzeszczach zastrzega sobie prawo zmiany treści zaproszenia do składania ofert,
a także zamknięcia i unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny i bez
wybrania którejkolwiek oferty.
4. Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM
O UDZIELENIE ZAMOWIENIA PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.
2.
Administratorem Pana/i danych osobowych jest Ośrodek Kultury w Brzeszczach (ul.Narutowicza 1, 32-620
Brzeszcze).;
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, można się z nim kontaktować poprzez email:
iod@ok.brzeszcze.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym usługą pn.:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja
widowni sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach - I etap" oraz nad realizacją zadania pn.:,, Modernizacja
sali widowiskowej w budynku Ośrodka Kultury w Brzeszczach poprzez doposażenie w fotele audytoryjno - kinowe".
3.
4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ,,ustawą
Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j) oraz zgodnie z art. 78 ustawy Pzp;5.
6.
7.
8.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
VII.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
Do kontaktu w sprawie zamówienia upoważnieni są:
1) Anna Żak - Kierownik administracyjny - tel. 32/ 21-11-490 wew. 30
2) Wioletta Szmytkowska - starszy specjalista ds. administracji - 32/ 21-11-490 wew. 30

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.