Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczeniu usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu |
Data zamieszczenia: | 2023-09-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku ul. Energetyków 46 44-200 Rybnik powiat: Rybnik tel.: 32-42-91-251 zwas@szpital.rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 32-42-91-251 |
Termin składania ofert: | 2023-10-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. -- Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy na: Świadczeniu usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu TT/416/2023 I. DEFINICJE I SKRÓTY Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji zamówienia oznaczają: 1. Zamawiający - SP ZOZ WSS Nr 3 2. Wykonawca - podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisowania systemu wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru (zwanego dalej SAP), instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego (zwanego dalej DSO) oraz systemu wykrywania gazu - GAZEX w obiektach SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. Efektem działań prowadzonych przez Wykonawcę musi być ciągła sprawność i gotowość do działania systemów oraz imiych elementów z nimi sprzężonych, takich jak klapy pożarowe wraz z siłownikami, centrale wentylacyjne, elektromagnesy podtrzymujące-otwarcie drzwi, głośniki itp. Po podpisaniu umowy Wykonawca opracuje i przedstawi harmonogram przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych na okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Systemy zostały wykonane w oparciu o sprzęt m.in. firm ESSER i BOSCH i instalacja jest rozprowadzona w większości budynków, składających się na kompleks szpitalny. 1. Na instalację SAP składają się niżej wyszczególnione urządzenia łącznie stanowiące SAP: a) Centralka ESSER typu ,,ESSERTRONIC 8008" - 2 sztuki (sprzężone); b) Tablice sygnalizacji równoległej - 3 sztuki; c) Czujki optyczne - 2309 sztuk; d) Czujki optyczno-termiczne OT + OTblue -- 60 sztuk; e) Czujki jonizacyjne - 306 sztuk; f) Czujki wielosensorowe OTI - 68 sztuk; g) Czujki termoróżniczkowe - 93 sztuk; h) Czujki temperaturowe - 89 sztuk; i) Czujki O2T-509 sztuk j) Czujka liniowa FERARY - 1 sztuka; k) Ręczne ostrzegacze pożarowe (ROP) - 466 sztuki; 1) Klapy przeciwpożarowe typu FK-K 90 -- 49 sztuk; m) Klapy oddymiające WENT/Shield 1501 - 24 sztuki; n) Klapy oddymiające produkcji MERCOR wraz z siłownikami G08T - 350- 8-1.1 -8 sztuk; o) Wentylatory oddymiania: 1. klatki schodowej typ KW 08 B3/Z - 2 sztuki; 2. klatki schodowej typ KW 13-2 sztuki; 3. korytarzy typ VHB 503.2 - 1 sztuka; 4. szybu windy typ VMB 71-7-1 sztuka; 5. klatki schodowej w paw. 3E - 1 sztuka; p) Centralka sterująca podtrzymaniem otwarcia drzwi MERCOR typ 9705 wraz z elektromagnesami -- 32 komplety; q) Centralka sterująca pracą okien i klap oddymiających MERCOR typ 9705 - 14 sztuk; r) Centralka sterująca podtrzymaniem otwarcia drzwi BTE-5 wraz z elektromagnesami - 1 komplet; s) Zasilacz sieciowy KABE 230/24V= typ KAZB-17-24V-1A wraz z akumulatorami - 19 sztuk; t) Szafa sygnalizacyjno - sterownicza SSD (pomieszczenie dyspozytorni); u) Tablica TKPpoż wraz z wytwarzaniem napięcia 24 V DC tj. baterią akumulatorów i prostownikiem buforowym; Wszystkie czujki pożarowe zainstalowane w systemie to czujki ESSER serii 9200/IQ8Quad. 2. Na instalację DSO składają się niżej wyszczególnione urządzenia łącznie stanowiące DSO: a) Centralka ESSER typu ,,8000C" wraz z osprzętem, połączona z ww. systemem SAP - 1 sztuka; b) Szafa wraz z systemem zasilania gwarantowanego (6h) typ ZSP 1000E-AK3 - 1 sztuka; c) Sterownik sieciowy Praesideo typ LBB 4401/00 - 1 sztuka; d) Wzmacniacz mocy 4x125W Praesideo typ LBB 4424/00 - 7 sztuk; e) Zestaw nadzoru linii głośnikowej Praesideo typ LBB 4442/00 - 13 sztuk; f) Stacja wywoławcza (mikrofonowa) Praesideo typ LBB 4430/00 - 1 sztuka; g) Moduł klawiatury stacji wywoławczej Praesideo typ LBB 4432/00 - 1 sztuka; h) Głośnik sufitowy typ LBC 3086/41 wraz z obudową- 135 sztuk; i) Głośnik naścienny typ LBC 3018/00 - 482 sztuki; j) Zasilacz sieciowy 230/24V = typ KBZB-17-24V-1A wraz z akumulatorami - 1 komplet; 3. System GAZEX obejmuje komplet czujek gazu wraz z instalacją - zlokalizowanych w kotłowni szpitala. Wykonawca w ramach zawartej umowy winien przeprowadzić cztery przeglądy w ciągu roku (1 raz na kwartał), przy czym jeden przegląd będzie równocześnie serwisem właściwym (dotyczy wszystkich systemów, przy czym w przypadku systemu GAZEX - wszystkie cztery przeglądy mają identyczny zakres). Zakres czynności, jakie Wykonawca musi przeprowadzić podczas przeglądów i serwisów winien być zgodny z wytycznymi producentów poszczególnych urządzeń (m.in. ES SER, MERCOR,BOSCH). Wykonawca zobowiązuje się - w ramach opłat pobieranych za konserwację i serwisowanie systemu - do realizacji wszelkich obowiązków wynikających z eksploatacji systemu SAP, narzuconych ustawą - Prawo Atomowe wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz innymi przepisami oraz informowania Zamawiającego o wszelkich ewentualnych formalnościach, jakich ten winien dopełnić w związku z eksploatacją tego systemu. System SAP współpracuje z urządzeniami transmisji alarmów UTA ORANGE Polska SA które drogą radiową i telefoniczną przekazuje sygnały pożarowe do KM PSP. Urządzenie do transmisji alarmów nie będzie objęte konserwacją w ramach zawartej umowy. Wykonawca podczas przeglądów/konserwacji systemu SAP zobowiązany jest do czyszczenia (np. przedmuchania sprężonym powietrzem lub innym gazem obojętnym) czujek ppoż., które w systemie sygnalizują zakłócenie (jeżeli nie zabrania tego producent). Jeżeli po kilkakrotnym czyszczeniu danej czujki system dalej wskazuje zakłócenie wtedy dopiero taka czujka podlega wymianie na nową. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do konserwacji i serwisowania centralek sterujących podtrzymaniem otwarcia drzwi i elementów współpracujących (elektrotrzymaczy, przycisków zwalniających i elementów regulujących kolejność zamykania), które współpracują z systemem SAP. Szpital jest wyposażony w 32 centralki typu 9705 produkcji MERCOR i jedną centralkę BTE - 5. Analogiczne centralki MERCOR pracują również przy sterowaniu systemem oddymiania (okna i klapy oddymiające) - w ilości 14 sztuk. Zarówno konserwacja i serwisowanie przedmiotowych centralek, jak i elementów wykonawczych (klapy pożarowe, klapy oddymiające wraz z siłownikami.) również jest objęta zakresem umowy. Łączna liczba centralek wynosi 47 sztuk. Ponadto wykonawca będzie prowadził konserwację i serwisowanie instalacji wykrywania gazu w kotłowni przyszpitalnej. Kotłownia jest wyposażona w system GAZEX, na który składają się detektory gazów wybuchowych DEX-1 (5 sztuk), moduł alarmowy, sygnalizatory: optyczny i dźwiękowy, głowica samozamykająca MAG. Kontrolę całości systemu GAZEX należy przeprowadzać nie rzadziej, niż co trzy miesiące (wraz z przeglądami lub konserwacją SAP i DSO), zakres działań do przeprowadzenia określa szczegółowo instrukcja obsługi systemu GAZEX. Raz w roku - w ramach opłat pobieranych za konserwację i serwisowanie systemu SAP -Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania regulacji klap upustowych i pomiarów nadciśnienia na klatkach schodowych (4 szt.) w pawilonie nr 5. Z przeprowadzonych regulacji pomiarów Wykonawca przedstawi protokół. Raz w roku - w ramach opłat pobieranych za konserwację i serwisowanie systemu SAP -Wykonawca dokona pomiaru pojemności wszystkich zainstalowanych akumulatorów w SAP, GAZEX i DSO Szpitala. Po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia protokołu potwierdzającego sprawność wszystkich systemów wraz z elementami wykonawczymi, wg szczegółowego wzoru protokołu uzgodnionego pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym - po podpisaniu umowy. Ceny jednostkowe za przeglądy skalkulowane są z uwzględnieniem wszelkich składników związanych z robocizną i korzystaniem ze sprzętu - również przy usuwaniu usterek i awarii stwierdzonych poza okresami, kiedy są prowadzone czynności konserwacyjne - tj. obejmują ciągłe serwisowanie systemów. Wykonawca poda cenę netto za 1 sztukę czujki wymaganego typu zgodnie z wykazem w formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). W przypadku konieczności dokonania zakupu części zamiennych celem wymiany uszkodzonych elementów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę zakupu, przy czym jest on zobowiązany do dostarczania części zamiennych w cenach, jakie stosuje krajowy dystrybutor. Wykonawcy nie przysługują koszty zaopatrzenia i transportu za dostarczone materiały. Dokonanie zakupu musi być poprzedzone odrębną decyzją Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający otrzyma ofertę na niższą kwotę od innego dostawcy Wykonawca wymieni uszkodzone elementy systemów w ramach wiążącej umowy bezpłatnie. Drobne materiały konserwacyjne, montażowe i eksploatacyjne są wliczone w cenę ofert Zamawiający zobowiązuje się umożliwić Wykonawcy bezproblemowy dostęp do pomieszczeń, w których zlokalizowane są urządzenia podlegające konserwacji i serwisowaniu, czynności te można wykonywać w godz.ch od 7:00-15:00, Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do robót jest zobowiązany do zgłoszenia swojej obecności na obiekcie w Centralnej Dyspozytorni oraz uzyskania zgody Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku na prowadzenie prac, jeżeli mogą one skutkować wyemitowaniem fałszywego alarmu pożarowego. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien zapoznać się z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego i innymi instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego oraz jest zobowiązany do przestrzegania zapisów w nich zawartych. Dokument nr: TT/416/2023 Składanie ofert: VI. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dołączyć do niej wszystkie wymienione we wzorze załączniki (sporządzone poprzez wypełnienie i podpisanie wzorów dołączonych do niniejszego zapytania). Ofertę należy złożyć do 06.10.2023 do godz. 13.00: - w formie elektronicznej poprzez e-mail na adres: zwas@szpital.rybnik.pl W tytule e-maila prosimy o wpisanie: nazwy zapytania ofertowego tj. Świadczeniu usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania polaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu TT/416/2023 lub - w formie papierowej - do Kancelarii Szpitala (1 piętro, pokój 116). Ofertę prosimy złożyć w zaklejonej kopercie, opisanej nazwą zapytania ofertowego tj. Świadczeniu usługi prowadzenia konserwacji, serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu TT/416/2023 UWAGA Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert lub nie będzie możliwa ich identyfikacja z powodu braku lub błędnego opisu w tytule e-maila lub na kopercie - dot. nazwy zapytania ofertowego - nie będą rozpatrywane Wymagania: III. KOSZT USŁUGI 1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie dostarczonej faktury wraz z protokołem odbioru, w którym wykazane zostną zrealizowanie usługi konserwacji i serwisowania systemu wczesnego wykrywania pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń do wykrywania gazu. 2. Tennin płatności faktury wynosi: 60 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki udziału: 1.1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność polegającą m.in. na obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł promieniowania - izotopowych czujek dymu; 1.2. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: trzech usług zgodnie z przedmiotem zamówienia świadczonych przez okres co najmniej pół roku każda w tym: dwóch usług konserwacji systemów do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru, przy czym liczba zainstalowanych w układzie czujek nie może być mniejsza niż 500 dla każdej z usług oraz jednej usługi konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, przy czym liczba zainstalowanych głośników w układzie nie może być mniejsza niż 200 szt,; 1.3. dysponowanie niżej wymienionymi narzędziami dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia. a. Ściągacz czujek, b. Przyrząd do zadymiania czujek, c. Gaz testowy do zadymiania czujek, d. Interfejs czujek serii 9200, e. Oprogramowanie serwisowe centrali ,,ESSERTRONIC 8008" i czujek serii 9200, f. Interfejs i oprogramowanie serwisowe urządzeń ,,Bosch Praesideo" Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający spełnienie waruku wskazanego w pkt 1.1 powyżej oraz wykaz usług, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, (wykaz usług stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. V. KRYTERIUM OCENY OFERT Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) Cena ,,C" 60% 2) Czas reakcji serwisu ,,Czu" 40% 1. w kryterium ,,cena c" - punktacja jest obliczana ze wzoru 0 cena najtańszej oferty (Cmin) C= --x 100% x 60% cena danej oferty (Cn) Przy czym ceną oferty jest kwota podana w punkcie 1 Formularza oferty. 2. . w kryterium ,,czas reakcji serwisu" Czu - sposób oceny oferty: nie dłużej niż 60 minut od momentu zgłoszenia awarii, liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w niniejszym kryterium ustalana jest na podstawie załącznika 1 do oferty (,,Formularz oferty"): według informacji wykonawcy zawartej w kolumnie tego załącznika, zgodnie z punktacją wskazaną poniżej: Czas reakcji serwisu: w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii systemu Wykonawca, którego serwisant przystąpi do naprawy systemu SAP w ciągu 60 minut - 40 pkt. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii systemu Wykonawca, którego serwisant przystąpi do naprawy systemu SAP w ciągu 120 minut - 20 pkt., W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii systemu Wykonawca, którego serwisant przystąpi do naprawy systemu SAP w ciągu 180 minut od zgłoszenia awarii otrzymuje - 0 pkt. 3. Liczba punktów przyznana danej ofercie będzie równa sumie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach: ,,C" + ,,Czu" 4. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww. kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, -jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert. Łączna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego przed wyborem wykonawcy, bez podania przyczyny. |
© eurobudowa.pl 2004-2025