wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych kondensatorów szyny DC, wentylatorów oraz uszkodzonej baterii akumulatorów zasilacza UPS Galaxy 160kVA |
Data zamieszczenia: | 2023-10-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość powiat: Zamość tel. (84) 677 33 33, tel. 84 677 37 79, tel. 84 677 38 98 szpital@szpital.zam.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (84) 677 33 33, |
Termin składania ofert: | 2023-10-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia do 130 000 zł pn.: Wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych kondensatorów szyny DC, wentylatorów oraz uszkodzonej baterii akumulatorów zasilacza UPS Galaxy 160kVA w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. I. Określenie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. CPV: 50532000 Dokument nr: AT.R.334.55.2.2023 Otwarcie ofert: VI. Miejsce i termin otwarcia ofert. 1.Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 408 (Dział Administracyjno - Techniczny), w dniu 10.10.2023 r. o godz. 12.30. 2. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwę i adres Wykonawcy oraz informacje dotyczące ceny oferty. Składanie ofert: IV. Miejsce i termin składnia ofert. 1. Wykonawca składa ofertę w siedzibie Zamawiającego w pok. 248 (Kancelaria Szpitala), w terminie do dnia 10 .10.2023 r. do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: II. Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia. - 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Wymagania: Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, roboty budowlane i usługi nieprzekraczające 130 000 zł Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. III. Sposób sporządzenia oferty. 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi zawierać wypełniony ,,Formularz oferty wykonawcy" (zgodny w treści z przedstawionym wzorem) oraz nw. dokumenty: 2.1.,,Formularz oferty cenowej". 2.2.Wydruk informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą 2.4.Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 3. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny. 4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z treści pełnomocnictwa musi wyraźnie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa jest składany wraz z ofertą. 5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 6. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej zapoznanie się z jej zawartością bez uszkodzenia. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana w następujący sposób: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość i opisana: Oferta: znak sprawy AT.R.334.55.2.2023 Wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych kondensatorów szyny DC, wentylatorów oraz uszkodzonej baterii akumulatorów zasilacza UPS Galaxy 160kVA w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. Nie otwierać przed 10.10.2023 r. do godz. 12.30. 7. Wykonawca może wycofać ofertę i złożyć nową przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca złoży kolejne oferty i nie złoży oświadczenia o wycofaniu oferty złożonej uprzednio, ocenie będzie podlegać wyłącznie oferta złożona najpóźniej. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, pozostałe oferty złożone przez Wykonawcę są zwracane Wykonawcy bez ich otwierania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę podlegającą ocenie. 2.Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. V. Udzielanie wyjaśnień dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zaproszenia do złożenia ofert - nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert. Zamawiający niezwłocznie zamieści odpowiedź na swojej stronie internetowej (w zakładce do 130 000 zł). 2. Pytania należy kierować na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość e-mail: szpital@szpital.zam.pl VII. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. 1. Poniżej podajemy kryterium wyboru ofert: Cena - 100 % W kryterium ceny ilość punktów będzie liczona wg poniższego wzoru najniższa cena oferty brutto Ilość punktów oferty ocenianej = cena brutto oferty ocenianej x 100 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. 3. W przypadku wpływu jednej oferty, która nie podlega odrzuceniu, Zamawiający nie dokonuje oceny punktowej. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. VIII. Udzielenie zamówienia. 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Wynik rozstrzygnięcia postępowania zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Informacja będzie zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę brutto oferty najkorzystniejszej. 4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę. 5. Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i na określonych w niej warunkach w terminie 30 dni od dnia opublikowania informacji o wyborze oferty na stronie internetowej Zamawiającego. X. Unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie wówczas gdy: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi zaproszenia do złożenia ofert; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. XI. Odrzucenie oferty. Oferta podlega odrzuceniu wówczas, gdy: 1) nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego wskazanym w zaproszeniu; 2) nie została złożona w formie pisemnej; 3) wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę; 4) została złożona po terminie składania ofert; 5) jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego. Kontakt: 3. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający wyznacza nw. osoby: -w sprawach merytorycznych: Kamil Jasina - tel. 84 677 37 79 -w sprawach formalnych: Andrzej Skrzypek - tel. 84 677 38 98 |
© eurobudowa.pl 2004-2025