wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
śląskie (Mikołów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2023-10-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile ul. Bydgoska 21 64-920 Piła powiat: pilski tel. 67 352 70 10 sekretariat@cdn.plla.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Piła |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 67 352 70 10 |
Termin składania ofert: | 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i adaptacyjnych w pomieszczeniach Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Pile filia w Trzciance oznaczonych na załączonym planie numerami 1, 2, 3 oraz 4. 2. OPIS OGÓLNY W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziane są m.in. następujące roboty: 1) Roboty budowlano-instalacyjne, w tym m.in. - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - powiększenie otworów na drzwi, - wykonanie pomieszczenia WC i przedsionka, - zamurowanie zbędnych otworów, - rozebranie ścianek z cegieł, - montaż płytek na ścianach w WC i przedsionku, - wykonanie wentylacji w pomieszczeniach, - obudowa pionów kanalizacyjnych, - wymiana zlewozmywaka wraz z podejściem odpływowym, - montaż umywalki, - montaż blatu z płyty granitowej gr 3cm, - montaż miski ustępowej i spłuczki typu kompakt, - wymiana podgrzewacza pojemnościowego ciepłej wody. 2) Podłoża i posadzki - wykonanie izolacji termicznej i podkładu z betonu pod okładzinę z płytek podłogowych, - montaż płytek antypoślizgowych w pomieszczeniach, - montaż listew przypodłogowych, 3) Ściany i sufity - wykonanie sufitów z płyt kartonowo - gipsowych podwieszanych na rusztach, - obudowa ścian z płyty gipsowej, - gładzie gipsowe ścian i sufitów, - malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi. 4) Stolarka drzwiowa - montaż drzwi wejściowych wewnętrznych dwuskrzydłowych oszklonych, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - skrzydła drzwiowe płytowe laminowane z przeszkleniem. 5) Instalacje elektryczne, w tym m.in. - wypusty oświetleniowe, - wypusty gniazd wtykowych, - montaż w sufitach podwieszanych opraw oświetleniowych. 6) Wykonanie opomiarowania instalacji elektrycznej. CPV: 451111100-9, 451111220-6, 45400000-1 Dokument nr: 2/BUD/2023 Składanie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT Ofertę należy złożyć do dnia 09 października 2023 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile, Ul. Bydgoska 21. Ofertę można także przesłać na adres e-mail: sekretariat@cdn.plla.pl lub na platformie ePUAP za pomocą skrytki Skrytka_ESP: Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia do dnia 30 listopada 2023 r. Wymagania: Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie miało formę ryczałtu. Przedmiot zamówienia określa kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót, stanowiące załączniki do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej do realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Przedmiar załączony do zapytania ofertowego stanowi formę pomocniczą dla Wykonawcy. Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego kosztorysu ofertowego, który będzie miał charakter pomocniczy. 4. GWARANCJA 1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. 2) W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego usunięcia wszelkich wad w przedmiocie umowy, które ujawnią się w okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania jakiekolwiek elementu przedmiotu umowy lub jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. 3) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w pkt 1), jeżeli zgłosił wadę w przedmiocie umowy przed upływem tego terminu. 5. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1) Wykonawca określi cenę wykonania całości przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym ceny ryczałtowej brutto, netto i podatku VAT. 2) Cena ryczałtowa brutto podana przez Wykonawcę ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. 3) Cena ryczałtowa brutto podana w Formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. WARUNKI PŁATNOŚCI Zapłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez obie Strony protokołem odbioru robót. 7. KRYTERIA OCENY OFERT 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ryczałtowa brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia - 100%. 2) Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru: najniższa cena ofertowa brutto C=-------------------------------------x 100 x waga kryterium (100%) cena oferty badanej 3) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium. 4) Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium. 8. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, 2) podpisane Oświadczenie Wykonawcy, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. |
© eurobudowa.pl 2004-2025