Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
21116z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa błyskaczy

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa błyskaczy

Data zamieszczenia: 2023-10-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
powiat: Gdynia
tel:+48 (58) 355 33 33 fax:+48 (58) 355 33 39, tel. 58 355 35 47, tel. 58 355 35 45
ofertytz@umgdy.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel:+48 (58) 355 33
Termin składania ofert: 2023-10-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA błyskaczy RF-14 LED
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na dostawę:
1) Przedmiot zamówienia: dostawa błyskaczy RF-14 LED Pharos Marine Automatic Power do lamp FA249 dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w formularzu oferty.

Dokument nr: TZ2.374.141.2023.CP

Otwarcie ofert: prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 06.10.2023r., otwarcie ofert nastąpi bez udziału Wykonawców w siedzibie Zamawiającego;

Składanie ofert:
3) Forma złożenia oferty:
Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) należy złożyć w terminie do dnia 05.10.2023 r. godz. 10:00 w jednej z poniższych form:
a)
pisemnej przesłanej lub złożonej w zamkniętej kopercie na adres : Urząd Morski w Gdyni, Ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, z dopiskiem ,,Oferta na dostawę - błyskaczy RF-14 LED do lamp FA249 - Wydział TZ"
b)
w wersji elektronicznej (w postaci podpisanego skanu) jako plik PDF na e-mail : ofertytz@umgdy.gov.pl
W celu potwierdzenia dostarczenia wiadomości w formie elektronicznej, prosimy o jednoczesny kontakt telefoniczny.

Miejsce i termin realizacji:
termin wykonania zamówienia - do 30.11.2023r.
inne: miejscem dostawy towaru jest Baza Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Gdyni, adres dostawy: Ul. Pokładowa 9, 80-561 Gdańsk, dostawa w dni robocze w godz. 8.00-14.00.

Wymagania:
warunki płatności:
(1)
przelew w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury za dostarczony towar z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy. Terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
(2)
Wynagrodzenie Wykonawcy ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu i dostawy oraz rozładunku,
2) Kryterium wyboru ofert: Cena: - cena 100%
Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- ustawy nie stosuje się.
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Morskiego w Gdyni,
c)
Oferent który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie do 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty;
d)
w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny;
e)
w przypadku gdy więcej niż jedna oferta będzie w jednakowej najkorzystniejszej cenie i nie będą podlegać odrzuceniu, Zamawiający może wystąpić do tych wykonawców z zapytaniem o potrzymanie lub skorygowanie oferty, wyznaczając określony czas do ewentualnego jej złożenia;
f)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn;
g)
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku, gdy:
o
Wykonawca złoży ofertę, której przedmiot zamówienia będzie niezgodny z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług),
o
niepełnej oferty oraz oferty z błędami rachunkowymi,
o
dokonania zmian w formularzu oferty nie uzgodnionych z Zamawiającym,
o
gdy oferta będzie złożona po wyznaczonym terminie.

Kontakt:
Osoby do kontaktu:
Cezary Piotrowski - Specjalista Oddziału Zaopatrzenia - tel. 58 355 35 47
Agnieszka Bałuch - Kierownik Oddziału Zaopatrzenia - tel. 58 355 35 45
e-mail: cezary.piotrowski@umgdy.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.