Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
702z dziś
5734z ostatnich 7 dni
24488z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Utwardzenie działek

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utwardzenie działek

Data zamieszczenia: 2023-10-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zaklików
Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
zamowienia@zaklikow.pl
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/107561/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utwardzenie działek na terenie Zaklikowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Utwardzenie terenu przy budynku KS Sanna Zaklików".
W zakres rzeczowy zadania wchodzi utwardzenie terenu działki - wykonanie placu manewrowego od strony południowej zachodniej stadionu sportowego zapewniającego możliwość wjazdu i czasowego parkowania autobusów dowożących zawodników na mecze piłkarskie wraz z dojazdem do terenu utwardzonego przy budynku zaplecza sanitarno - szatniowego z płyt betonowych ażurowych typu MEBA gr. 10 cm ograniczonych krawężnikiem drogowym 15 x 30 x 100 cm na powierzchni ok. 650 m2 oraz rozbudowę istniejącego ciągu pieszego zapewniającego komunikację z terenem stadionu poprzez wykonanie utwardzenia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm ograniczonej obrzeżem 8 x 30 x 100 cm na odcinku o długości ok. 17 m i szerokości średnio 1,10 m.
W ramach inwestycji przewiduje się częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia panelowego oraz wykonanie nowego ogrodzenia metalowego z paneli systemowych 2D o wysokości panelu 1,55 m, średnica prętów pionowych 5 mm, pręty poziome 2 x 6 mm, mocowanego do słupków z profili metalowych 60 x 40 x 2,0 mm zabetonowanych w gruncie, wraz z podmurówką betonową wysokości 25 cm w kolorystyce dostosowanej do istniejącego ogrodzenia.
Dodatkowo wzdłuż ciągu pieszego planuje się montaż barier rurowych U-11a o wysokości 110 cm o konstrukcji z rur fi 60,3 mm z wypełnieniem z rur fi 20 mm w kolorze żółtym o długości 12 m zabetonowanych w gruncie.
Utwardzenie terenu wykonane zostanie z płyt betonowych typu MEBA gr. 10 cm na podpyspce piaskowo - cementowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa drogowego gr. 25 cm, w tym 20 cm podbudowy zasadniczej z kruszywa frakcji 31,5 - 63 mm oraz 5 cm warstwy wyrównawczej z kruszywa frakcji 0-31,5 mm.
Utwardzenie ciągu pieszego wykonane zostanie z kostki brukowej betonowej kolorowej gr., 6 cm na podpyspce piaskowo - cementowej gr. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm
Przewiduje się wbudowanie urobku z korytowania na terenie działki objętej inwestycją (wyrównanie terenu).
,,Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Nowa w Zaklikowie w zakresie wykonania chodnika dla pieszych".
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie chodnika i zjazdów w ciągu chodnika o następujących parametrach:
a) Dla chodnika projektuje się konstrukcję o następującym układzie warstw:
- nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm gr. 10 cm,
Nawierzchnia ograniczona istniejącym krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm, oraz projektowanym obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem gr. 25 cm z betonu C12/15 (B-15).
b) Dla chodnika obciążonego ruchem pojazdów projektuje się konstrukcję zjazdów o następującym układzie warstw:
- nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej gr. 8 cm na podsypce z cementowo - piaskowej gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm gr. 20 cm,
Nawierzchnia ograniczona istniejącym krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm oraz projektowanym obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem gr. 20 cm z betonu C12/15(B-15).
Nawierzchnie należy dostosować do istniejącego terenu oraz istniejącego zagospodarowania terenów przyległych.

CPV: 45233250-6, 45223300-9,45111291-4,45111200-0, 45233140-2, 45233222-1,45111200-0

Dokument nr: 2023/BZP 00423482, IN.271.30.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zaklikow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie.
Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:
zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji
oprogramowania OpenJDK wy-danej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie
https://adoptopenjdk.net;
podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wy-danej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie ,,Osobisty").
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .zip,
.7zip, .pdf., .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .cades, .pades, .sig,
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający
informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: ,,Utwardzenie działek na terenie Zaklikowa" prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/107561/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-17 11:00
Miejsce składania ofert: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.