Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa surowców w postaci klejów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa surowców w postaci klejów

Data zamieszczenia: 2023-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: JAGAN Sp. z o.o
Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 535 228 877
biuro@jagan.biz
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/172888
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 535 228 877
Termin składania ofert: 2023-11-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe Nr 8/NCBiR
dotyczące dostaw surowców w postaci klejów na potrzeby realizacji projektu pn. ,,Opracowanie zautomatyzowanej technologii wysokiej kondensacji struktury do produkcji innowacyjnych tulei papierowych o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych" realizowanego w ramach Działania 1.1. Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1. Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0840/21 - Opracowanie zautomatyzowanej technologii wysokiej kondensacji struktury do produkcji innowacyjnych tulei papierowych o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych

Część 1
DOSTAWA surowców w postaci klejów

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA surowców w postaci klejów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1do zapytania ofertowego nr 8/NCBiR
Okres gwarancji
12
DOSTAWA surowców w postaci klejów.
Przygotowanie klejów do projektu
Zamawiany surowiec to materiał niezbędny do wykonywania operacji procesu wytwórczego i testowych wg. zapotrzebowania prac B+R. Surowce wykorzystane do tego etapu będą służyły do rozwijania planowanych modyfikacji procesu produkcyjnego. Wysokie parametry funkcyjne pozwolą na pełne wykorzystanie wdrażanych rozwiązań w obszarze elementów prototypowych całego ciągu produkcyjnego. Kleje wykorzystane na etapie prac rozwojowych mają zapewnić stabilność pracy linii produkcyjnej i ograniczenie powstawania różnic w wyrobie gotowym spowodowanych niestabilnością jakości surowca. Ważna jest terminowość dostaw zaplanowanych ilości materiału potrzebnego na tym etapie, wynikająca z konieczności przeprowadzenia prób w warunkach produkcji wysoko wolumenowej (seryjnej) celem zweryfikowania poprawnego funkcjonowania wdrażanych rozwiązań technicznych.
JAGAN Sp. z oo poszukuje dostawcy klejów z płynnej dekstryny/skrobia modyfikowanej do produkcji spiralnie zwijanych tulei papierowych z dostosowaniem do poniższych specyfikacji.
Wykonawca dostarczy z 4 różnych źródeł po 5 różnych typów kleju (wg poniższej specyfikacji). Każdy typ kleju powinien być dostarczony w osobnym zbiorniku IBC o pojemności 1 000 litrów.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Typ kleju nr 1
Klej na bazie dekstryny o następującej specyfikacji:
- Sucha masa 63%
- lepkość metodą Brookfielda (S3 - 20 stC) - 2500-3000 mPas /
- Ford Cup 6 mm: 40-70 s
- tolerancja: maksymalnie 2% różnicą w suchej masie i maksymalna różnicą lepkości 200 mPas
Ilość dostawy: 4 000 litrów
Typ kleju nr 2
Klej na bazie dekstryny o następującej specyfikacji:
- Sucha masa 58%
- lepkość metodą Brookfielda (S3 - 20 stC) 2500-3000 mPas
- Ford Cup 6 mm: 30-60 s
- tolerancja: maksymalnie 2% różnicą w suchej masie i maksymalna różnicą lepkości 200 mPas
Ilość dostawy: 4 000 litrów
Typ kleju nr 3
Klej dekstrynowy o zawartości krzemianu wodnego i skrobi modyfikowanej
- Mieszanka DX + SIL + MS
- Sucha masa 58%
- lepkość metodą Brookfielda (S3 - 20 stC) 3000-3500 mPas
- tolerancja: maksymalnie 2% różnicą w suchej masie i maksymalna różnicą lepkości 200 mPas
- Ford Cup 6 mm: 30-75 s
Ilość dostawy: 4 000 litrów
Typ kleju nr 4
Klej dekstrynowy o zawartości krzemianu wodnego i skrobi modyfikowanej
- Mieszanka DX + SIL + MS
- Sucha masa 61%
- lepkość metodą Brookfielda (S3 - 20 stC) 3500-4000 mPas
- Ford Cup 6 mm: 30-75 s
- tolerancja: maksymalnie 2% różnicą w suchej masie i maksymalna różnicą lepkości 200 mPas
Ilość dostawy: 4 000 litrów
Typ kleju nr 5
Kleje dekstrynowe o zawartości krzemianu wodnego i skrobi modyfikowanej
- Mieszanka DX + SIL + MS
- Sucha masa 57%
- lepkość metodą Brookfielda (S3 - 20 stC) 2500-3000 mPas
- Ford Cup 6 mm: 20-60 s
- tolerancja: maksymalnie 2% różnicą w suchej masie i maksymalna różnicą lepkości 200 mPas
Ilość dostawy: 4 000 litrów
Czas dostawy na podstawie zamówienia
Oczekiwany termin przygotowania partii surowca powinien wynosić maksymalnie 14 dni, aby dostarczyć optymalny roztwór płynnego kleju.
Łącznie kompletna dostawa obejmuje 20 zbiorników kleju: 20 000 litrów.
Dostawca każdorazowo będzie informował Zamawiającego o źródle pochodzenia surowca.

CPV: 24910000-6

Dokument nr: 2023-34174-172888, 8/NCBiR

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-11-02

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
Rzeszów
Gmina
Rzeszów
Miejscowość
Rzeszów
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-11-16
Koniec realizacji
2023-12-22
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Informacja dotycząca dostaw dodatkowych:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia łącznej dostawy surowców, po cenie za każde 1000 litrów surowca wyrażonej w informacji do oferty i terminie zaproponowanym w otrzymanej ofercie.
W zależności od wyników prowadzonych eksperymentalnych prac rozwojowych dodatkowe dostawy mogą wynieść do 100% ilości przedmiotu zamówienia.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany wynikające z konieczności realizacji dostaw dodatkowych;
- zmiany wynikające z jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany terminu realizacji zamówienia:
- z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- lub w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- lub z powodu opóźnień zawinionych przez Zmawiającego - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
- zmiany terminu płatności;
- zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
- zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu miejsca siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych Wykonawcy i Zamawiającego,
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
- wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, jeżeli w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej), które spełniają poniższe wymogi:
a) nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanego warunku udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie weryfikacji oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3.
Wykonawca powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego, a jego oferta pozostawiona bez rozpatrzenia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) oferta sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
Oferta musi być podpisana przez osobę umocowaną zgodnie z dokumentami rejestrowymi do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę oraz składania w jego imieniu oświadczeń woli.
b) oświadczenie o braku powiązań pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
Oświadczenie musi być podpisane przez osobę umocowaną zgodnie z dokumentami rejestrowymi do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę oraz składania w jego imieniu oświadczeń woli.
c) wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego, wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument zaświadczający o umocowaniu prawnym osoby podpisującej ofertę i załączniki, do reprezentowania podmiotu składającego ofertę oraz składania w jego imieniu oświadczeń woli
d) oświadczenie o spełnieniu wymagań specyfikacji zamówienia, co będzie znajdowało swoje odzwierciedlenie w oświadczeniu objętym treścią oferty - załącznik nr 2 - Formularz oferty,
e) oświadczenie wykonawcy potwierdzające zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia, co będzie znajdowało swoje odzwierciedlenie w oświadczeniu objętym treścią oferty - załącznik nr 2 - Formularz oferty.
Dokumenty, o których mowa powyżej winny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną zgodnie z dokumentami rejestrowymi do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
W przypadku złożonych oświadczeń, na etapie oceny ofert oraz podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-10-02
Data ostatniej zmiany
2023-10-02 22:52:37

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena netto" zostanie obliczone wg następującego wzoru:
(najniższa zaproponowana cena netto za realizację przedmiotu zamówienia/cena badanej oferty netto za realizację przedmiotu zamówienia) x 50 punktów
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 50 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Dostawa - czas reakcji dostawy" zostanie ocenione w następujący sposób:
Jeżeli Wykonawca określi czas reakcji dostawy w terminie:
a) do 14 dni od zgłoszenia - otrzyma 50 pkt.
b) powyżej 14 dni od zgłoszenia - otrzyma 0 pkt
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta 50 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Przemysław Twaróg
tel.: +48 535 228 877
e-mail: biuro@jagan.biz

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.