wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń - modernizacja instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu Witolda Pileckiego 2 45-331 Opole powiat: Opole ias.opole@mf.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | 2 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu. Modernizacja instalacji elektrycznej na III i IV piętrze budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane elektryczne polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń III i IV piętra budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu. 2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: - demontaż istniejących instalacji oświetlenia III i IV piętra; - przebudowa istniejących tablic piętrowych : T8N, T10N; - zabudowa projektowanych tablic piętrowych : T7N, T9; - przebudowa tablicy GRS; - przebudowa Rozdzielni Głównej; - zasilanie instalacji; - instalacja oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach III i IV piętra podtynkowo; - instalacje gniazd w pomieszczeniach III i IV piętra, w istniejących punktach PEL; - zasilanie instalacji i projektowanych tablic (GRS, T7N, T9 N), układanie kabli w istniejących korytach instalacyjnych; - roboty budowlane odtworzeniowe ścian i sufitów do stanu pierwotnego (przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie: położenie gładzi, szlifowanie, gruntowanie). CPV: 45310000-3, 45311000-0,45311100-1,45311200-2 Dokument nr: 2023/BZP 00423946, 1601-ILZ.260.49.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65ccc5b9-5c4d-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale 8 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest zawarta w rozdziale 40 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna jest zawarta w rozdziale 40 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-19 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.49.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane elektryczne polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń III i IV piętra budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu. 2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: - demontaż istniejących instalacji oświetlenia III i IV piętra; - przebudowa istniejących tablic piętrowych : T8N, T10N; - zabudowa projektowanych tablic piętrowych : T7N, T9; - przebudowa tablicy GRS; - przebudowa Rozdzielni Głównej; - zasilanie instalacji; - instalacja oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach III i IV piętra podtynkowo; - instalacje gniazd w pomieszczeniach III i IV piętra, w istniejących punktach PEL; - zasilanie instalacji i projektowanych tablic (GRS, T7N, T9 N), układanie kabli w istniejących korytach instalacyjnych; - roboty budowlane odtworzeniowe ścian i sufitów do stanu pierwotnego (przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie: położenie gładzi, szlifowanie, gruntowanie). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale 26 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że: 1) w zakresie doświadczenia Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto obejmującej remont, przebudowę, oraz rozbudowę instalacji elektrycznych w czynnym obiekcie, 2) w zakresie potencjału osobowego Wykonawca dysponuje kadrą osobową, w tym co najmniej: a) jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz b) jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia odpowiedzialną za kierowanie pracami związanymi z wykonaniem instalacji wewnętrznych i posiada uprawnienia Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną na stanowisku Dozoru oraz Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i czynnościach kontrolno - pomiarowych w urządzeniach, instalacjach i sieciach. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz usług stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Uwaga: dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. 2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr do 8 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zamawiający żąda wraz z ofertą również następujących dokumentów: 1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy); 2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł . Pozostałe wymagania dotyczące wadium zawiera rozdział 28 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania określone są w rozdziale 19 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Informacje o zmianie umowy są zawarte w § 13 PPU stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale 26 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-11-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2025