wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
śląskie (Mikołów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa cokołu ogrodzenia |
Data zamieszczenia: | 2023-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Poprawczy w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Długa 10 27-400 Ostrowiec Św powiat: ostrowiecki tel. 41/ 262 43 13 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Ostrowiec Św |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41/ 262 43 13 |
Termin składania ofert: | 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa 300 m cokołu ogrodzenia od strony boiska w Zakładzie Poprawczym w Ostrowcu Świętokrzyskim. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Roboty remontowe cokołu ogrodzenia należy wykonać w technologii dostępnego na rynku systemu naprawczego np. system Ceresit PCC. Poszczególne produkty systemu są tak skomponowane, żeby uzyskać jak najlepsze parametry techniczne w możliwie krótkim czasie. W pierwszym etapie należy przygotować odpowiedni podłoże: skuć skruszony i odparzony beton. Powierzchnię należy oczyścić z wszelkich zabrudzeń, pyłów i zagrzybień. Dokładnie oczyszczone podłoże betonowe cokołu należy : o pokryć warstwą szczepną Ceresit CD30 po uprzednim zwilżeniu wodą. Wykonanie warstwy szczepnej polega na nakładaniu (narzucaniu) preparatu szczotką lub pędzlem na podłoże betonowe. o nałożyć właściwą warstwę naprawczą Ceresit CD25 po wstępnym przeschnięciu warstwy kontaktowej, gdy zaprawa stanie się matowo-wilgotna, czyli w ciągu 30-60 minut. Nie wolno dopuścić do zbyt szybkiego wysychania warstwy naprawczej - grubość warstwy 5-30mm o ostatnią warstwą systemu jest warstwa szpachlowa Ceresit CD24, którą należy nałożyć na czyste i zwilżone podłoże (grubość warstwy ok. l-5mm). o by zabezpieczyć naprawioną powierzchnię cokołu przed czynnikami atmosferycznymi, należy: - wykonać odpowiedni spadek naprawianej powierzchni cokołu (jednospadowy do wewnątrz posesji) - wykonać zabezpieczenie powłoką dekoracyjno-ochronną z farby Ceresit CT 44. W przypadku konieczności malowania farbą Ceresit CT 44 zarówno naprawianych powierzchni betonu, jak i starych, zachodzi potrzeba wzmocnienia powierzchniowego tych ostatnich. Należy zastosować grunt Ceresit CT 17. Preparat ten zwiększa powierzchniową wytrzymałość betonów, oraz zmniejsza ich nasiąkliwość. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi: Przedmiar robót - załącznik nr 1 do ogłoszenia. Składanie ofert: VI. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 09.10.2023r. o godz. 10:00 Oferty należy złożyć osobiście lub przesyłać pocztą na adres: Zakład Poprawczy ul. Długa 10 27-400 Ostrowiec Św. Sekretariat Zakładu Wymagania: (dla zakupów o wartości nie przekraczającej 1300.000,00 zł) Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł i prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy PZP na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Ogłoszenie nieobowiązkowe). 2. Wskazana wizja lokalna. II. WARUNKI FINANSOWE / ROZLICZENIA/ PŁATNOŚCI: 1. Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury oraz po uprzednim odbiorze robót bez zastrzeżeń potwierdzonych protokołem odbioru. 2. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Koszt wykonania przedmiotu zamówienia musi również zawierać wszystkie prace towarzyszące takie jak np. zabezpieczenie terenu budowy na czas wykonywania prac, organizacja składowiska materiałów, zabezpieczenie wszystkich powierzchni i elementów wyposażenia przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, sprzątanie pomieszczenia po remoncie (w tym umycie okien od strony wewnętrznej), wywóz i utylizacja odpadów z remontu jak również inne drobne prace trudne do przewidzenia a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania remontowego. Ze względu na powyższe w celu wykonania miarodajnej kalkulacji zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia 3. Oferta stanowi wartość ryczałtową, roboty wynikłe w czasie remontu, trudne do przewidzenia, nie mogą stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4. Cena, o której mowa wyżej oraz rozliczenia muszą być wyrażone w złotych polskich. 5. Na fakturze należy umieścić numer identyfikacji podatkowej Zamawiającego: 661-166-03-03 III. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY : Zał.nr 3 - wzór umowy - dostępny w siedzibie Zamawiającego. Na zgłoszone żądanie zostanie udostępniony Oferentom. IV. KRYTERIA OCENY OFERT: O wyborze oferty decydować będą następujące kryteria: - najniższa cena 60% - gwarancja 40% Liczbę punktów wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem: Cn (najniższa cena) P =----------------------------------x 6o Cob (cena oferty badanej) Liczbę punktów wg kryterium gwarancja oblicza się zgodnie z poniższym wzorem: Gn (najniższa gwarancja) p =----------------------------------x 40 Gob (gwarancja oferty badanej) Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie suma punktów uzyskanych w powyższych kryteriach. Zamawiającego zastrzega, że w przypadku braków formalnych badanej oferty najkorzystniejszej, niejasności lub wątpliwości co do jej treści może wezwać wykonawcę do jej uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że oferta z innych przesłanek podlegałaby odrzuceniu. Zamawiającego zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród oferty najkorzystniejszej, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako jedna z najkorzystniejszych, uchyli się od zawarcia umowy dotyczącej realizacji niniejszego zamówienia. V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą, czytelną techniką Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - ,,Formularz oferty", - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, - aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania wiarygodności złożonych podpisów pod dokumentami oferty przez osobę upoważnioną, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia podpisana przez osobę upoważnioną ,,za zgodność z oryginałem". Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem" Uwaga: decyduje data wpływu do Zamawiającego. VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w ogłoszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu wykonawcy zamówienia. VIII. Uwagi 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - odstąpienia od procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego, -nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą, - nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie, - zawarcia umowy tylko z wybranym Wykonawcą. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Uwagi: IX. Klauzula RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Poprawczy, ul. Długa 10, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski; ? Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Poprawczym jest: Centrum Zabezpieczenia Informacji Sp. z o. o., ul. Wapiennikowa 2/4, 25-112 Kielce, e-mail: iod@czi24.pl tel. 41 3005599 ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. Poz. 1129 z późn. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; ? Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
© eurobudowa.pl 2004-2025