Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
740z dziś
5772z ostatnich 7 dni
24527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

REMONT POMIESZCZEŃ DYŻURKI

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT POMIESZCZEŃ DYŻURKI

Data zamieszczenia: 2023-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Szpitalna 27/33
60-572 Poznań
powiat: Poznań
przetargi@skp.ump.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-10-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZP 47/23 REMONT POMIESZCZEŃ DYŻURKI TECHNIKÓW RTG SZPITALA KLINICZNEGO IM. K. JONSCHERA UM W POZNANIU PRZY UL. SZPITALNEJ 27/33.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT POMIESZCZEŃ DYŻURKI TECHNIKÓW RTG SZPITALA KLINICZNEGO IM. K. JONSCHERA UM W POZNANIU PRZY UL. SZPITALNEJ 27/33.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00424600, ZP 47/23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Stosownie do art. 61 ust 1 ustawy pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
o Na podstawie art. 62 ust 2 pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ustana między zamawiającym a
wykonawcami jest dopuszczalna tylko w sprawach dotyczących instytucji wizji lokalnej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty, oświadczeń (w tym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - ustawy pzp) o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych
w postępowaniu, wymaga od Wykonawcy posiadania możliwości złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przez osobę upoważnioną do tych czynności, za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-27 07:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych), przed upływem terminu składania ofert, tj. 27 października 2023 roku i utrzymania wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr rachunku: Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie, Oddział Poznań nr rachunku: 41 1130 1088 0001 3144 2720 0001.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty w formie elektronicznej.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji:
a) Oryginał gwarancji lub poręczenia powinien być złożony razem z ofertą, w postaci elektronicznej za pośrednictwem profilu Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/skp, i formularza ,,Złóż ofertę" dostępnego na odnośniku dotyczącej danego postępowania, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta (lub poręczyciela) i musi obejmować cały okres związania ofertą,
b) powinno być wystawione na Zamawiającego,
c) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę
d) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
e) Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu poprzez złożenia gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, dlatego w treści gwarancji/poręczenia lub z informacji dołączonej do gwarancji /poręczenia (np. w postaci załącznika) powinny być wskazane wszelkie niezbędne dane kontaktowe do gwaranta/poręczyciela poręczenia w zakresie złożenia ww. oświadczenia o zwrocie wniesionego wadium (zalecamy podanie adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela na który zostanie wysłane oświadczenie Zamawiającego o zwolnieniu z gwarancji lub poręczenia).
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu, zgodnie z art. 226 pkt 14 ustawy pzp.
UWAGA: przy wadium wnoszonym za pomocą przelewu bankowego, zwracamy uwagę na konieczność zaksięgowania wpłaconej kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 47/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT POMIESZCZEŃ DYŻURKI TECHNIKÓW RTG SZPITALA KLINICZNEGO IM. K. JONSCHERA UM W POZNANIU PRZY UL. SZPITALNEJ 27/33.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej - o zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykonał nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.: dwie roboty
budowlane polegającą na remoncie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji istniejącego obiektu użyteczności publicznej, o
wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda robota.
UWAGA
o Obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225) (np. szkoły, szpitale, dworce kolejowe, .... itd.);
o Zamawiający nie uzna za spełnienie warunków udziału - przypadku wykazania realizacji więcej niż jednej roboty budowlanej, o wartości mniejszej niż 200 000 zł brutto dla każdej takiej roboty które po sumowaniu dają wartość nie mniejszą niż: 200 000 zł brutto. Dotyczy to odpowiednio wykonania każdej z min. dwóch robót;
o ,,Wykonał ,, - oznacza że wykaz ma dotyczyć robót wykonanych/zrealizowanych a nie będących w toku wykonywania /realizowania czy w jakikolwiek inny sposób nie będące ukończone.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie art. 108 ust 1
ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 6.
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.
2. W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie
Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni - OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Stosownie do § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zamawiający
będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby - przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów,
potwierdzających , że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenie z postępowania określone w art. 108 ust 1 ustawy
pzp tj.:
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (oświadczenie podmiotu.
Podmiotów udostepniających zasoby zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczące warunków udziału
1. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazu realizacji min.: dwóch robót
budowlanych polegających na remoncie/przebudowie/rozbudowie/ modernizacji istniejącego obiektu użyteczności publicznej o
wartości nie niemniejszej niż: 200 000 zł brutto dla każdej takiej roboty, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do
SWZ.
2. Zamawiający wymaga dowodów określających, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne odpowiednie dokumenty,
Przez wykonanie/zrealizowanie należy rozumieć kompleksowe wykonanie umowy o roboty budowlane wskazane w wykazie,
potwierdzone odpowiednią dokumentacją (np. referencje itd.).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych), przed upływem terminu składania ofert, tj. 27 października 2023 roku i utrzymania wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr rachunku: Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie, Oddział Poznań nr rachunku: 41 1130 1088 0001 3144 2720 0001.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty w formie elektronicznej.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji:
a) Oryginał gwarancji lub poręczenia powinien być złożony razem z ofertą, w postaci elektronicznej za pośrednictwem profilu Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/skp, i formularza ,,Złóż ofertę" dostępnego na odnośniku dotyczącej danego postępowania, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta (lub poręczyciela) i musi obejmować cały okres związania ofertą,
b) powinno być wystawione na Zamawiającego,
c) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę
d) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
e) Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu poprzez złożenia gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, dlatego w treści gwarancji/poręczenia lub z informacji dołączonej do gwarancji /poręczenia (np. w postaci załącznika) powinny być wskazane wszelkie niezbędne dane kontaktowe do gwaranta/poręczyciela poręczenia w zakresie złożenia ww. oświadczenia o zwrocie wniesionego wadium (zalecamy podanie adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela na który zostanie wysłane oświadczenie Zamawiającego o zwolnieniu z gwarancji lub poręczenia).
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu, zgodnie z art. 226 pkt 14 ustawy pzp.
UWAGA: przy wadium wnoszonym za pomocą przelewu bankowego, zwracamy uwagę na konieczność zaksięgowania wpłaconej kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o których mowa w ust. 1 lit a i lit b i
ust 2 (Zakaz podmiotów rosyjskich), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia o
braku podstaw do wykluczenia podmiotu/podmiotów udostępniającego zasoby (zgodnego z załącznikiem nr 3B) oraz (o ile ma to zastosowanie) odpowiedniego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji , w
zakresie w jakim wykonawca powołuję się na jego zasoby.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelki kontakt prowadzony będzie wyłącznie
ze wskazanym Pełnomocnikiem
Pełnomocnictwo: (jeżeli dotyczy) - Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia;
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Spełnienie warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
1) Stosowanie do art. 117 ust 1 ustawy pzp, Zamawiający informuję, że nie określa szczególnego, obiektywnie
uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków
udziału w postępowaniu.
2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4A do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana terminu realizacji:
2. Zmiana sposobu świadczenia oraz zmiana zakresu świadczenia:
Zmiany będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu Umowy do użytkowania, a
zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej
zwiększonym z tego powodu kosztom, pod warunkiem, że:
1) Dla robót zamiennych - łączna wartość zmian o których mowa w lit a - f będzie mniejsza niż progi unijne określone w
przepisach o których mowa w art. 3 ust 1 ustawy pzp oraz mniejsza niż 15 % wartości umowy określonej w § 13 ust 1
umowy.
Łączna wartość dopuszczalnych zmian może być powiązana również z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach
określonych przez strony, zwłaszcza jeżeli na wskutek wykonania robót zamiennych nie będzie zachodziła konieczność
wykonania całego zakresu przedmiotu umowy.
2) Dla robót dodatkowych - każda zmiana wskazana w lit a-d - nie przekroczy 50 % wartości umowy określonej w § 13 ust 1
umowy (zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 4 ustawy pzp).
3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (publicznoprawna) w przypadku umowy zawartej na okres powyżej 6 miesięcy (dot.:
przedłużenie terminu realizacji z dalszy czas przekraczający okres 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy):
4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - WALORYZACJA (art. 439 ustawy pzp) - w przypadku umowy zawartej na okres
powyżej 6 miesięcy (dot.: przedłużenie terminu realizacji o dalszy czas przekraczający okres 6 miesięcy licząc od dnia
podpisania umowy)
5. Zmiany podmiotowe
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-11-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.