Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż ścianki mobilnej przesuwnej w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż ścianki mobilnej przesuwnej w budynku

Data zamieszczenia: 2023-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
Rynek 1
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel. (13) 43 755 30, fax. (13) 43 755 11
zamowienia@pans.krosno.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (13) 43 755 30,
Termin składania ofert: 2023-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone w formie rozpoznania cenowego
z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 ww.
ustawy, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł. na:
Dostawę i montaż ścianki mobilnej
w ramach zadania ,,Adaptacja i modernizacja sali 108
w budynku B przy Ul. Wyspiańskiego 20"
realizowanego w ramach projektu pn.
,,Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Krośnie"
ROZDZIAŁ II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ścianki mobilnej przesuwnej
w budynku Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie przy
ul. Wyspiańskiego 20 (sala 108), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3
do SWZ).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą
składać oferty na cały zakres przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym
transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona montażu przedmiotu
zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: DTG/177/23

Składanie ofert:
W tej formie, oferty należy składać w zamkniętej kopercie lub opakowaniu
odpowiednio zapieczętowanym w sposób gwarantujący zachowanie poufności treści
oferty oraz jej nienaruszalność do czasu otwarcia ofert. Kopertę należy zaadresować:
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
Rynek 1
38-400 Krosno
Dział Zamówień Publicznych
i podpisać następująco:
,,Oferta na dostawę i montaż ścianki mobilnej".
z dopiskiem: nie otwierać przed dniem 11 października 2023 r. godz. 1000.
4
b) w postaci przesłania cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej
opatrzonego własnoręcznym podpisem (osoby upoważnionej do reprezentowania
wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie), tzw.
skanu oferty na adres mailowy: zamowienia@pans.krosno.pl Jeśli oferta zostanie
przesłana w tej formie Zamawiający informuje, że nie dysponuje środkami
technicznymi gwarantującymi, że oferta zostanie otwarta po terminie składania
ofert.
ROZDZIAŁ VIII. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert.
1. Oferty opracowane zgodnie z niniejszą specyfikacją należy składać w terminie do dnia:
11 października 2023 r., godz. 1000.
Decyduje data wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ III. Termin i miejsce wykonania zamówienia
1. Termin realizacji - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Miejsce dostawy - budynek Zamawiającego w Krośnie przy Ul. Wyspiańskiego 20 (sala
108).

Wymagania:
ROZDZIAŁ IV. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy do oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SWZ).
2. Opis parametrów oferowanej ścianki, lub inny dokument potwierdzający wszystkie
parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SWZ).
ROZDZIAŁ V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016
r. poz. 147 i 615);
2. Wnioski, informacje oraz inne dokumenty związane z toczącym się postępowaniem
winny być kierowane przez Wykonawcę pocztą elektroniczną na adres mailowy:
zamowienia@pans.krosno.pl
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień przed upływem terminu składania ofert, jeśli uzna je za
zasadne, oraz wpłynęły co najmniej na 3 dni przed terminem składania ofert.
5. Udzielone wyjaśnienia są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców.
6. Treść pytań oraz wyjaśnienia zostaną przesłane do Wykonawców którzy złożyli pytania,
oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3
7. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną
zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępniana na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
8. Zmiany treści SWZ są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców.
9. Zamawiający na każdym etapie prowadzonego postępowania może zwrócić się do
Wykonawcy o udzielenie informacji dotyczących treści złożonej oferty, lub o złożenie
dodatkowych dokumentów (nie wymaganych na etapie składania oferty),
potwierdzających że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez
Zamawiającego.
ROZDZIAŁ VI. Termin związania ofertą.
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ VII. Opis sposobu przygotowania oferty, treść oferty.
Wymagania Zamawiającego:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty
spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania.
2. Wymagana forma:
Oferta może być złożona w jednej z poniżej opisanych formach:
a) w postaci pisemnej papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem (osoby
upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji
określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie). Jeśli oferta zostanie przesłana w tej formie zostanie otwarta
po terminie składania ofert.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być
załączone aktualne pełnomocnictwo w oryginale, określające zakres uprawnień do
podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę
prawną lub fizyczną.
Otwarcie oferty może nastąpić przed terminem składania ofert.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być
załączone aktualne pełnomocnictwo w postaci przesłania cyfrowego odwzorowania
dokumentu w postaci papierowej tzw. skanu, określające zakres uprawnień do
podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę
prawną lub fizyczną.
c) na adres mailowy: zamowienia@pans.krosno.pl w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (osoby upoważnionej do
reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w
dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym
dokumencie). Jeśli oferta zostanie przesłana w tej formie Zamawiający
informuje, że nie dysponuje środkami technicznymi gwarantującymi, że oferta
zostanie otwarta po terminie składania ofert. Otwarcie oferty może nastąpić
przed terminem składania ofert.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być
załączone aktualne pełnomocnictwo, określające zakres uprawnień do podejmowania
czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub
fizyczną.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
W przypadku gdy został sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzone
własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczający zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć
dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci
papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez
konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca,
w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które
każdego z nich dotyczą lub notariusz.
3. Wymagania dotyczące sposobu przygotowania oferty w w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej:
5
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie
jednego z formatów: .zip ; .7Z
c) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą
weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie
plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem.
d) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z
dokumentem podpisywanym.
e) Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego
odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24
godziny przed terminem składania ofert.
f) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze
podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
g) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po
podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować brakiem
integralności plików.
h) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
wymaganiami opisanymi w SWZ, oraz za sytuację, gdy oferta nie będzie możliwa do
odczytania (np. w przypadku uszkodzonego pliku), lub zostanie wysłana przez
Wykonawcę, ale nie dotrze do Zamawiającego (np. w przypadku gdy system
informatyczny Zamawiającego potraktuje wiadomość jako złośliwe
oprogramowanie, lub spam). W takim przypadku Zamawiający uzna że wysłany plik
nie jest ofertą i nie będzie brał go pod uwagę przy ocenie ofert.
2. Po terminie składania ofert zamawiający prześle Wykonawcom na adres mailowy podany
w formularzu ofertowym informacje dotyczące:
1) wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
2) ceny zawartych w ofertach.
ROZDZIAŁ IX. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej.
1. Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą
podlegały zmianom.
2. Wykonawca podaje wartość netto, oraz wartość brutto, poprzez jej wpisanie
w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Formularz ten
Wykonawca składa wraz z ofertą.
3. Wartość netto i brutto wpisana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w walucie
polskiej.
6
4. Wartość brutto musi uwzględniać obowiązującą stawkę podatku VAT.
5. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia.
6. Zamawiający może poprawić w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
? zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
ROZDZIAŁ X. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy
wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i
sposobu oceny ofert.
1. Kryteria oceny ofert:
,,cena" C- waga kryterium 100 %.
Ilość punktów w kryterium ,,cena" dla oferty ważnej i złożonej przez Wykonawcę
niewykluczonego z postępowania obliczona będzie zgodnie z formułą:
C = Cn / Cx x 100
Gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej
Cn - najniższa cena spośród badanych ofert
Cx - cena oferty badanej
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
ROZDZIAŁ XI. Odrzucenie oferty
1. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
b) który nie złożył w przewidzianym terminie wymaganych dokumentów lub
oświadczeń;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
5) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami
zamawiającego;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
7) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
9) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki,
10) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
11) wykonawca nie wyraził zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania
ofertą;
7
ROZDZIAŁ XII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy.
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą zawarł z nim umowę ściśle wg treści zawartej we wzorze umowy
stanowiącej integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień polegających na
powtórzeniu podobnych dostaw i usług.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części przedmiotu zamówienia.
ROZDZIAŁ XIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być
prowadzone rozliczenia między zamawiającym a Wykonawcą.
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w PLN.
ROZDZIAŁ XIV. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
ROZDZIAŁ XV. Unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XVI. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Akademia Nauk
Stosowanych w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno, tel. 13 43 755 00.
? z Administratorem danych może Pan/Pani skontaktować się poprzez adres e-mail:
ochrona.danych@pans.krosno.pl, lub pod numerem telefonu (13) 43 755 26.
8
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na
,,dostawę i montaż ścianki mobilnej".
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO ;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.