Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa cyfrowej konsolety oświetleniowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa cyfrowej konsolety oświetleniowej

Data zamieszczenia: 2023-10-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: WEJHEROWSKIE CENTRUM KULTURY
ul. Jana III Sobieskiego 255
84-200 Wejherowo
powiat: wejherowski
wck@wck.org.pl
https://wck.ezamawiajacy.pl/pn/wck/demand/notice/public/107656/details
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA cyfrowej konsolety oświetleniowej na potrzeby Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA cyfrowej konsolety oświetleniowej na potrzeby Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury.
2. Szczegółowe wymagania techniczne:
1) sterowanie w czasie rzeczywistym do 250.000 parametrów na sesję, w połączeniu z jednostkami obliczeniowymi grandMA3;
2) 6 wyjść DMX, 1 wejście DMX;
3) 3 wbudowane wielodotykowe ekrany na składanym skrzydle;
4) 3 wbudowane wąskie ekrany dotykowe;
5) 2 wbudowane wielodotykowe ekrany poleceń;
6) możliwość podłączenia dodatkowych 2 zewnętrznych ekranów wielodotykowych;
7) 2 wielofunkcyjne koła jasności;
8) 2 wielofunkcyjne pojedyncze enkodery;
9) 71 enkodery obrotowe z podświetleniem RGB;
10) 5 podświetlanych enkoderów podwójnych;
11) 30 podświetlonych zmotoryzowanych suwaków 60 mm;
12) 120 samodzielnych playbacków sprzętowych;
13) 16 konfigurowanych klawiszy X;
14) zintegrowana szuflada klawiatury;
15) wbudowany zasilacz UPS;
16) 3 złącza etherCON, 6 złączy USB;
17) 2 podświetlane zmotoryzowane suwaki A/B 100 mm;
18) klawisze z indywidualnym, regulowanym podświetleniem,
19) w komplecie dedykowane kejsy
Parametry:
- 20 480 (HTP/LTP)
- 8 192 (HTP/LTP) w Mode2
Zasilanie:
- Napięcie: 100-240V, 50/60Hz
- Pobór mocy: do 300VA
Złącza
- 1 x powerCON TRUE1
- 3 x etherCON/RJ45
- 6 x wyjście DMX512-A (żeński XLR 5pin)
- 1 x wejście DMX512-A (męski XLR 5pin )
- 1 x wejście MIDI (żeński DIN 5pin)
- 1 x wyjście MIDI (żeński DIN 5pin)
- 1 x wejście liniowego kodu czasowego (żeński XLR 3pin)
- 1 x wejście Audio (żeński XLR 3pin)
- 1 x GPI interfejs ogólnego zastosowania (żeński DE9 D-SUB) do zdalnego sterowania
- 2 x DisplayPort 1.2 do ekranów zewnętrznych
- 2 x S/PDIF wejście i wyjście
- 3 x USB 2.0 (typu A)
- 3 x USB 3.0 (typu A)
- 2 x lampka LED (żeński XLR 4pin)
3. Dodatkowe wymogi:
1) bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji obejmujący dojazd, robociznę i wszelkie inne koszty związane z serwisem,
2) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zainstalowany,
3) dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
4) oferowane urządzenie ma być fabrycznie nowe nie użytkowane w jakikolwiek sposób i musi pochodzić z bieżącej produkcji,
5) instrukcja obsługi w języku polskim,
6) okres gwarancji: min. 24 miesiące.

CPV: 32342420-2

Dokument nr: 2023/BZP 00424880, 02.DAT.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 13:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń,
wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem:
https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z
Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie
https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się";
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej;
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
17/70
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 2 GB.
4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (PDF advanced electronic signature),
b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML advanced electronic signature);
2) podpisu zaufanego1:
a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf,
c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml;
3) podpisu osobistego2:
a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii
NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,
b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony;
c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności
wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu
różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę
dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.
5.. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na Platformie jako zaszyfrowany/e -
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wck.ezamawiajacy.pl/pn/wck/demand/notice/public/107656/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-11 13:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej Zamawiającego pod adesem: https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02.DAT.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cyfrowej konsolety oświetleniowej na potrzeby Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury.
2. Szczegółowe wymagania techniczne:
1) sterowanie w czasie rzeczywistym do 250.000 parametrów na sesję, w połączeniu z jednostkami obliczeniowymi grandMA3;
2) 6 wyjść DMX, 1 wejście DMX;
3) 3 wbudowane wielodotykowe ekrany na składanym skrzydle;
4) 3 wbudowane wąskie ekrany dotykowe;
5) 2 wbudowane wielodotykowe ekrany poleceń;
6) możliwość podłączenia dodatkowych 2 zewnętrznych ekranów wielodotykowych;
7) 2 wielofunkcyjne koła jasności;
8) 2 wielofunkcyjne pojedyncze enkodery;
9) 71 enkodery obrotowe z podświetleniem RGB;
10) 5 podświetlanych enkoderów podwójnych;
11) 30 podświetlonych zmotoryzowanych suwaków 60 mm;
12) 120 samodzielnych playbacków sprzętowych;
13) 16 konfigurowanych klawiszy X;
14) zintegrowana szuflada klawiatury;
15) wbudowany zasilacz UPS;
16) 3 złącza etherCON, 6 złączy USB;
17) 2 podświetlane zmotoryzowane suwaki A/B 100 mm;
18) klawisze z indywidualnym, regulowanym podświetleniem,
19) w komplecie dedykowane kejsy
Parametry:
- 20 480 (HTP/LTP)
- 8 192 (HTP/LTP) w Mode2
Zasilanie:
- Napięcie: 100-240V, 50/60Hz
- Pobór mocy: do 300VA
Złącza
- 1 x powerCON TRUE1
- 3 x etherCON/RJ45
- 6 x wyjście DMX512-A (żeński XLR 5pin)
- 1 x wejście DMX512-A (męski XLR 5pin )
- 1 x wejście MIDI (żeński DIN 5pin)
- 1 x wyjście MIDI (żeński DIN 5pin)
- 1 x wejście liniowego kodu czasowego (żeński XLR 3pin)
- 1 x wejście Audio (żeński XLR 3pin)
- 1 x GPI interfejs ogólnego zastosowania (żeński DE9 D-SUB) do zdalnego sterowania
- 2 x DisplayPort 1.2 do ekranów zewnętrznych
- 2 x S/PDIF wejście i wyjście
- 3 x USB 2.0 (typu A)
- 3 x USB 3.0 (typu A)
- 2 x lampka LED (żeński XLR 4pin)
3. Dodatkowe wymogi:
1) bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji obejmujący dojazd, robociznę i wszelkie inne koszty związane z serwisem,
2) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zainstalowany,
3) dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
4) oferowane urządzenie ma być fabrycznie nowe nie użytkowane w jakikolwiek sposób i musi pochodzić z bieżącej produkcji,
5) instrukcja obsługi w języku polskim,
6) okres gwarancji: min. 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
2. Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do postanowień umowy, w szczególności terminu realizacji
Przedmiotu Umowy, zakresu świadczenia, sposobu zrealizowania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy. Ze
względu na ograniczenia występujące w niniejszym ogłoszeniu dotyczące ilości znaków możliwych do wpisania,
Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy został szczegółowo opisany w § 10 Załącznika nr 5 do SWZ
(Projektowane postanowienia umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.