Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa cyfrowej konsolety oświetleniowej |
Data zamieszczenia: | 2023-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WEJHEROWSKIE CENTRUM KULTURY ul. Jana III Sobieskiego 255 84-200 Wejherowo powiat: wejherowski wck@wck.org.pl https://wck.ezamawiajacy.pl/pn/wck/demand/notice/public/107656/details |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Wejherowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA cyfrowej konsolety oświetleniowej na potrzeby Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury. Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA cyfrowej konsolety oświetleniowej na potrzeby Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury. 2. Szczegółowe wymagania techniczne: 1) sterowanie w czasie rzeczywistym do 250.000 parametrów na sesję, w połączeniu z jednostkami obliczeniowymi grandMA3; 2) 6 wyjść DMX, 1 wejście DMX; 3) 3 wbudowane wielodotykowe ekrany na składanym skrzydle; 4) 3 wbudowane wąskie ekrany dotykowe; 5) 2 wbudowane wielodotykowe ekrany poleceń; 6) możliwość podłączenia dodatkowych 2 zewnętrznych ekranów wielodotykowych; 7) 2 wielofunkcyjne koła jasności; 8) 2 wielofunkcyjne pojedyncze enkodery; 9) 71 enkodery obrotowe z podświetleniem RGB; 10) 5 podświetlanych enkoderów podwójnych; 11) 30 podświetlonych zmotoryzowanych suwaków 60 mm; 12) 120 samodzielnych playbacków sprzętowych; 13) 16 konfigurowanych klawiszy X; 14) zintegrowana szuflada klawiatury; 15) wbudowany zasilacz UPS; 16) 3 złącza etherCON, 6 złączy USB; 17) 2 podświetlane zmotoryzowane suwaki A/B 100 mm; 18) klawisze z indywidualnym, regulowanym podświetleniem, 19) w komplecie dedykowane kejsy Parametry: - 20 480 (HTP/LTP) - 8 192 (HTP/LTP) w Mode2 Zasilanie: - Napięcie: 100-240V, 50/60Hz - Pobór mocy: do 300VA Złącza - 1 x powerCON TRUE1 - 3 x etherCON/RJ45 - 6 x wyjście DMX512-A (żeński XLR 5pin) - 1 x wejście DMX512-A (męski XLR 5pin ) - 1 x wejście MIDI (żeński DIN 5pin) - 1 x wyjście MIDI (żeński DIN 5pin) - 1 x wejście liniowego kodu czasowego (żeński XLR 3pin) - 1 x wejście Audio (żeński XLR 3pin) - 1 x GPI interfejs ogólnego zastosowania (żeński DE9 D-SUB) do zdalnego sterowania - 2 x DisplayPort 1.2 do ekranów zewnętrznych - 2 x S/PDIF wejście i wyjście - 3 x USB 2.0 (typu A) - 3 x USB 3.0 (typu A) - 2 x lampka LED (żeński XLR 4pin) 3. Dodatkowe wymogi: 1) bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji obejmujący dojazd, robociznę i wszelkie inne koszty związane z serwisem, 2) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zainstalowany, 3) dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, 4) oferowane urządzenie ma być fabrycznie nowe nie użytkowane w jakikolwiek sposób i musi pochodzić z bieżącej produkcji, 5) instrukcja obsługi w języku polskim, 6) okres gwarancji: min. 24 miesiące. CPV: 32342420-2 Dokument nr: 2023/BZP 00424880, 02.DAT.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 13:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, lub https://oneplace.marketplanet.pl; 2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się"; 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. 2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 17/70 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 2 GB. 4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące: 1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (PDF advanced electronic signature), b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML advanced electronic signature); 2) podpisu zaufanego1: a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB, b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES; Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf, c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml; 3) podpisu osobistego2: a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB, b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony; c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis. 5.. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na Platformie jako zaszyfrowany/e - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://wck.ezamawiajacy.pl/pn/wck/demand/notice/public/107656/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-11 13:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej Zamawiającego pod adesem: https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 02.DAT.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa cyfrowej konsolety oświetleniowej na potrzeby Filharmonii Kaszubskiej - Wejherowskie Centrum Kultury. 2. Szczegółowe wymagania techniczne: 1) sterowanie w czasie rzeczywistym do 250.000 parametrów na sesję, w połączeniu z jednostkami obliczeniowymi grandMA3; 2) 6 wyjść DMX, 1 wejście DMX; 3) 3 wbudowane wielodotykowe ekrany na składanym skrzydle; 4) 3 wbudowane wąskie ekrany dotykowe; 5) 2 wbudowane wielodotykowe ekrany poleceń; 6) możliwość podłączenia dodatkowych 2 zewnętrznych ekranów wielodotykowych; 7) 2 wielofunkcyjne koła jasności; 8) 2 wielofunkcyjne pojedyncze enkodery; 9) 71 enkodery obrotowe z podświetleniem RGB; 10) 5 podświetlanych enkoderów podwójnych; 11) 30 podświetlonych zmotoryzowanych suwaków 60 mm; 12) 120 samodzielnych playbacków sprzętowych; 13) 16 konfigurowanych klawiszy X; 14) zintegrowana szuflada klawiatury; 15) wbudowany zasilacz UPS; 16) 3 złącza etherCON, 6 złączy USB; 17) 2 podświetlane zmotoryzowane suwaki A/B 100 mm; 18) klawisze z indywidualnym, regulowanym podświetleniem, 19) w komplecie dedykowane kejsy Parametry: - 20 480 (HTP/LTP) - 8 192 (HTP/LTP) w Mode2 Zasilanie: - Napięcie: 100-240V, 50/60Hz - Pobór mocy: do 300VA Złącza - 1 x powerCON TRUE1 - 3 x etherCON/RJ45 - 6 x wyjście DMX512-A (żeński XLR 5pin) - 1 x wejście DMX512-A (męski XLR 5pin ) - 1 x wejście MIDI (żeński DIN 5pin) - 1 x wyjście MIDI (żeński DIN 5pin) - 1 x wejście liniowego kodu czasowego (żeński XLR 3pin) - 1 x wejście Audio (żeński XLR 3pin) - 1 x GPI interfejs ogólnego zastosowania (żeński DE9 D-SUB) do zdalnego sterowania - 2 x DisplayPort 1.2 do ekranów zewnętrznych - 2 x S/PDIF wejście i wyjście - 3 x USB 2.0 (typu A) - 3 x USB 3.0 (typu A) - 2 x lampka LED (żeński XLR 4pin) 3. Dodatkowe wymogi: 1) bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji obejmujący dojazd, robociznę i wszelkie inne koszty związane z serwisem, 2) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zainstalowany, 3) dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, 4) oferowane urządzenie ma być fabrycznie nowe nie użytkowane w jakikolwiek sposób i musi pochodzić z bieżącej produkcji, 5) instrukcja obsługi w języku polskim, 6) okres gwarancji: min. 24 miesiące. 4.2.6.) Główny kod CPV: 32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ); 2. Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do postanowień umowy, w szczególności terminu realizacji Przedmiotu Umowy, zakresu świadczenia, sposobu zrealizowania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy. Ze względu na ograniczenia występujące w niniejszym ogłoszeniu dotyczące ilości znaków możliwych do wpisania, Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy został szczegółowo opisany w § 10 Załącznika nr 5 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025