wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana balustrad w budynku mieszkalnym |
Data zamieszczenia: | 2023-10-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa Marcel ul. Mariacka 30 44-310 Radlin powiat: wodzisławski 32 456 72 10, Tel: 32 4 567 210 w. 9 techniczny@smmarcel.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Radlin |
Wadium: | 1000PLN |
Nr telefonu: | 32 456 72 10, Tel: 3 |
Termin składania ofert: | 2023-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZETARG - Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana balustrad w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym w Wodzisławiu Śląskim: 1. Os. 1 Maja 23 Istotne dane zawiera książka przedmiarów oraz projekt budowlany. Przedmiar oparty jest na podstawie kosztorysu stanowiącego wycenę dla określenia szacunkowej wartości robót budowlanych. Ilości przedmiarowe (obmiarowe) jak również zestawienia materiałów są ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz przyjętych technologii wykonania robót. Przed zamówieniem materiałów ilości określone w zestawieniu materiałów lub przedmiarze należy każdorazowo zweryfikować na budowie. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest jawne. Miejsce oraz termin negocjacji z oferentami: Siedziba Zamawiającego. Radlin 44-310, Ul. Mariacka 30, pok. 22 Negocjacje będą prowadzone od godz. 10.30. Nie przystąpienie Oferenta do negocjacji skutkować będzie odmową zwrotu wadium i jego utratą na rzecz Zamawiającego. Otwarcie ofert: 17.10.2023 10:00 pok. 22 Składanie ofert: Składanie ofert: 17.10.2023 09:00 pok. 15 Miejsce i termin realizacji: Zamówienie należy wykonać w okresie od 19.10.2023 r.-15.12.2023 r. Termin wykonania: Najpóźniej do: Wymagania: Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą stosowne oświadczenia , że : posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. przystępując do udziału w postępowaniu przetargowym pozostaną związani ofertą przez 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia otwarcia ofert, udzielą gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia, nie krótszej niż 5 lat, zagwarantują odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu wykonywanej pracy w razie zaistnienia uszkodzenia mienia Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Marcel" oraz mienia i zdrowia jej mieszkańców. 1. Wykaz dokumentów (spis treści). 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (należy podać cenę za wykonanie robót opisanych w książce przedmiarów oraz projekcie budowlanym i pozostałej dokumentacji). 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar zawierający ceny jednostkowe. Należy podać zastosowana stawkę roboczogodziny oraz narzuty. Kosztorys w wersji elektronicznej na nośniku CD - plik .ath, lub . kst 4. Podanie nazwiska i imienia osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót z ramienia wykonawcy oraz upoważnionej do udzielania informacji Zamawiającemu w postepowaniu przetargowym. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o wielkości, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem przetargu wraz z dokumentami referencyjnymi lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, okresem ich wykonywania oraz kosztem inwestycji brutto. 6. Oświadczenie oferenta, że dysponuje on materiałami budowlanymi, bądź posiada nieograniczony czasem dostęp do materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz jest zdolny do rozpoczęcia prac w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty protokolarnego przekazania placu budowy. W treści oświadczenia oferent przedstawi informacje techniczne dotyczące istotnych elementów systemu bądź zastosowanych technologii, rozwiązań i oferowanych materiałów. 7. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z podaniem sumy ubezpieczenia (gwarancyjnej), franszyzy integralnej (warunkowej) i redukcyjnej (jeżeli występują w umowie ubezpieczenia). Przed podpisaniem umowy Oferent, któremu zostało udzielone zamówienie dostarczy Zamawiającemu opłacony dokument polisy. 8. Potwierdzenie wpłaty wadium. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną: techniczny@smmarcel.pl Opis sposobu przygotowywania ofert: formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami w zamkniętej kopercie opisanej słowami ,,OFERTA PRZETARGOWA" oraz nazwą zadania bądź zadań opisanych na stronie 1 w dziale Na kopercie należy podać adres i nazwę oferenta lub opieczętować pieczęcią firmową. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert: Cena 100%. Cena ofertowa musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania robót, zgodnie z warunkami zamówienia, uwzględniać koszt organizacji i utrzymania placu budowy. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług). Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia: Wybranemu oferentowi Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy. Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą nastąpi nie wcześniej niż w 8 dniu od daty zakończenia postępowania przetargowego, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą. Inne wymogi: Do obowiązku Wykonawcy należy uprzątnięcie terenu po zakończonych robotach, wywóz wszelkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac remontowych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania. Koszty utylizacji odpadów należy rozliczyć na poziomie narzutów kosztorysowych, dlatego też przedmiary nie zawierają tej pozycji. Wymogi dotyczące rozliczania energii i wody: Obowiązkiem Wykonawcy jest zorganizowanie we własnym zakresie dostaw wody i energii elektrycznej niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu i obiektów, celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Zamawiający umożliwia oferentom wstęp na teren zasobów będących przedmiotem postępowania przetargowego. Wykonawca zapewni nadzór branżowy oraz kierownictwo robót podczas realizacji zadania. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi na koszt własny niezbędne próby, badania laboratoryjne i odbiory lub uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót. Wymogi dotyczące zabezpieczenia warunków wykonania umowy oraz roszczeń gwarancyjnych: Zamawiający żąda zabezpieczenia na pokrycie roszczeń z tytułu niewłaściwego wykonania umowy, a także roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Zabezpieczenie może zostać wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu. W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umowa wykonania prac i do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy do 30 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy. Wykonawca wnosi zabezpieczenie roszczeń gwarancyjnych i rękojmi w wysokości: a. 3 % wartości umowy - w pieniądzu. Zabezpieczenie, o ile nie dojdzie do potrącenia roszczeń, zostanie zwrócone na pisemny wniosek Wykonawcy do 15 dni po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru pogwarancyjnego. Oferenci mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert. Po otwarciu każdej koperty zostaną podane do wiadomości zebranych oraz odnotowane w protokole postępowania przetargowego imię i nazwisko, nazwa (firmy) oraz adres oferenta, którego oferta jest otwierana. Podczas procedury otwarcia ceny ofertowe nie zostaną podane do wiadomości oferentów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego oferenta w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający będzie prowadził negocjacje dotyczące złożonej oferty. Termin związania z ofertą: 60 dni od dnia otwarcia ofert Wymagana gwarancja: Minimum 5 lat Kryterium wyboru: Cena 100 % Wpłata wadium: 1000PLN Kontakt: Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Karol Matuszczyk, Adam Figura, tel. 32 4 567 210 w. 9 |
© eurobudowa.pl 2004-2025