Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
692z dziś
5724z ostatnich 7 dni
24479z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2023-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Inwestycji i Promocji Starostwo Powiatowe w Strzelinie
ul. Kamienna 10
57-100 Strzelin
powiat: strzeliński
tel. 71 7571625
przetargi@powiatstrzelinski.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Strzelin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 7571625
Termin składania ofert: 2023-10-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
,,Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku
administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa".
Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana*)
1.Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
1) Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji,
Kartografii i Katastru w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie -
strona lewa.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: WIP.272.22.2023.AD

Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.10.2023r.
w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
7. Termin i sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19.10.2023r. do godz. 12.00
w
siedzibie
Zamawiającego
Starostwo
Powiatowe
w
Strzelinie
w sekretariacie osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres Zamawiającego Starostwo
Powiatowe w Strzelinie Ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin opisaną następująco: ,,Oferta na
remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku
administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa" lub pocztą
elektroniczną w formie zaszyfrowanego pliku zapisanego jako: ,,Oferta na remont
pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku
administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa" na adres e-mail
Zamawiającego: przetargi@powiatstrzelinski.pl
1)
W przypadku złożenia oferty pocztą elektroniczną, proszę o przesłanie oferty
zaszyfrowanej, a hasło proszę przesłać w osobnym e-mailu w dniu otwarcia ofert do
godz. 12.00
2)
Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godz. otrzymania oferty przez
Zamawiającego.
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - drugie półrocze 2023 r.

Wymagania:
3. Warunki płatności:
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
VAT/rachunku za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru.

5. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty):
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych
lub kapitałowych z Zamawiającym,
2) akceptują przedstawione przez Zamawiającego warunki płatności.
3) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień),
4) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub co do
których nie ogłoszono upadłości/likwidacji.

6. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym
druku ,,Formularz ofertowy".
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4) Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP
oraz datę sporządzenia.
5) Formularz ofertowy wraz z załącznikami powinien być podpisany przez oferenta.
9. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
1) cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu
zamówienia,
łącznie
z podatkiem
VAT
naliczonym
zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
2) cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją
zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
3) oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem oferty, niezależnie
od wyników postępowania,
4) cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku,
5) cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie
podlega waloryzacji.
11. Sytuacje dopuszczone w postępowaniu:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2) Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano
zapytanie oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie, otrzymają nową wersje zapytania
wraz z wydłużonym okresem składania ofert.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
1) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie lub pocztą
wybranego Wykonawcę.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku
rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wyłoniony.
3) Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje
z Wykonawcą.
13. Inne istotne warunki mające wpływ na udzielenie zamówienia oraz zawarcie przyszłej
umowy:
1) Zamawiający ma prawo żądać od oferenta oryginałów składanych wcześniej drogą
elektroniczną oświadczeń oraz dodatkowych dokumentów w ciągu 3 dni od wysłania
wezwania. W przypadku braku dostarczenia dokumentów w wyznaczonym terminie
Zamawiający uzna, że oferent nie spełnia kryteriów dostępu.
2) W trakcje realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia i spełnienia innych istotnych warunków.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie zawartej
z Wykonawcą. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego
aneksu, będą one mogły być w szczególności wprowadzone w przypadku:
o gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca
z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
o gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemożliwego do
przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań
wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy
lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji
zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju,
o
o
aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny
(np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować
podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych
i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć
w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
4) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że z tytułu realizacji ponosi pełną
odpowiedzialność finansową za nienależycie wykonanie przedmiotu. Z uwagi na powyższe
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający określił możliwe do zastosowania
warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w sposób określony
w projekcie umowy.
* niepotrzebne skreślić
Przewodnicząca Zarządu
Powiatu w Strzelinie Członek Zarządu
Powiatu w Strzelinie
Anna Horodyska Artur Gulczyński

Uwagi:
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) Cena - znaczenie kryterium - 100%

Kontakt:
4. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
Iga Kozłowska
tel. 71 7571625
e-mail: przetargi@powiatstrzelinski.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.