Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. +48 61 647 72 00, fax +48 61 820 17 09
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 61 647 72 0
Termin składania ofert: 2023-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa postępowania:
Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn.: ,,Budowa chodnika w ulicy Kołłątaja - na odcinku od Ul. Opolskiej do Ul. Okrzei,
wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni".
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. ,,Budowa chodnika w ulicy Kołłątaja - na odcinku od Ul. Opolskiej do Ul. Okrzei,
wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni" oraz bieżącym i końcowym rozliczeniem budowy.
Wartość robót wynosi ok. 590 000,00 zł brutto, w tym:
? Branża drogowa : ok. 575 000,00 zł
? Branża zieleń: ok. 15 000,00 zł
Uprawnienia inspektora nadzoru reguluje ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Zespół Inspektorów Nadzoru zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie
z przepisami Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami, w zakresie
określonym przez dokument: ,,Procedura funkcjonowania nadzoru inwestorskiego w ZDM",
która dostępna jest na stronie internetowej https://zdm.poznan.pl/pl/obowiazki-inspektoranadzoru
Przez nadzór stały i ciągły rozumie się pobyt na terenie budowy Inspektorów nadzoru
inwestorskiego w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
Inspektor nadzoru zobowiązuje się stawiać na terenie budowy bez dodatkowego wezwania
na czas wykonywania robót wymagających nadzoru.
Do podstawowych obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru należy w
szczególności:
a) przekazanie terenu budowy wykonawcy robót,
b) kontrola sporządzonych przez wykonawcę robót dokumentów:
- projektu organizacji ruchu,
- programu zapewnienia jakości,
- harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
- planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykazu podstawowych materiałów zastosowanych przy rozbudowie drogi,
c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
d) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
f) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót,
g) przygotowanie dokumentów w celu zgłoszenia do państwowego organu nadzoru
budowlanego zakończenia budowy i zgłoszenie do państwowego organu nadzoru
budowlanego zakończenia budowy zgodnie
z wymogami Prawa Budowlanego oraz wystąpienie o wydanie zgody na użytkowanie
obiektu
(jeżeli zgłoszenie i zgoda na użytkowanie obiektu są wymagane),
h) potwierdzanie faktycznie oraz sprawdzanie jakości wykonanych robót oraz usunięcia wad
i usterek,
i) kontrola dostarczonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót, a przewidywanych w
przepisach lub umowie z wykonawcą robót dokumentów niezbędnych do dokonania
oceny prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz dołączonych atestów i
certyfikatów,
j) wydawanie opinii dotyczących stwierdzonych w toku czynności odbioru lub nadzoru wad
lub braków nadających lub nie nadających się do usunięcia,
k) bieżąca kontrola dotycząca tempa realizacji robót w stosunku do harmonogramu zgodnie
z zapisami umowy zawartej z wykonawcą na wykonanie robót,
l) przedstawianie Zamawiającemu opinii (w formie pisemnej) dotyczących ewentualnych
robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych,
m) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu
wykonania robót
w stosunku do dokumentacji projektowej,
n) sprawdzanie poprawności sporządzania przez wykonawcę dokumentów rozliczeniowych
przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym inwestycji,
o) nadzór nad wykonaniem robót przez wykonawcę w zakresie rzeczowym i terminowym,
zgodnie
z harmonogramem robót,
p) potwierdzanie dokumentów rozliczeniowych w ramach nadzoru inwestorskiego,
q) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej dla wszystkich
robót (w tym zanikających) obejmującej etap przed realizacją, w trakcie i po zakończeniu
realizacji zadania,
r) informowanie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o
zaistniałych na budowie nieprawidłowościach,
s) nadzór nad usunięciem przez wykonawcę robót wad i usterek w okresie rękojmi i
gwarancji (na podstawie odrębnego zlecenia),
t) sporządzania raportów co dwa tygodnie - z postępów robót budowlanych w formie
elektronicznej wraz ze zdjęciami. Raporty należy przesłać na adres e-mail:
iri@zdm.poznan.pl
u) sporządzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia o prawidłowo
zabezpieczonej zieleni zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie
www.zdm.poznan.pl/pl/wytyczne-zdm-do-projektowania
w dokumencie ,,Wytyczne do projektowania, ochrony oraz pielęgnacji zieleni".
v) przed przekazaniem terenu Inspektor zobowiązuje się sporządzić protokół z oględzin
terenu, opisujący stan terenu, w szczególności drzew i krzewów wymagających ochrony
wraz z dokumentacją fotograficzną.
w) Inspektor zobowiązuje się do przeprowadzania regularnych przeglądów stanu
zdrowotnego roślin i ich zabezpieczeń przed oddziaływaniem prac budowlanych-
minimum co 2 tygodnie lub na wezwanie Zamawiającego, przeglądy należy
udokumentować na odrębnym raporcie. Raport z załączoną dokumentacją fotograficzną
należy przesłać na adres e-mail: iri@zdm.poznan.pl

Dokument nr: ZDMIRI. 342.46.2023

Otwarcie ofert: 12. Data i godz. otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2023 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Dróg Miejskich w
Poznaniu.

Specyfikacja:
4. Adres pod którym umieszczony jest opis przedmiotu zamówienia:
www.zdm.poznan.pl
Zakładka: ,,Zamówienia Publiczne", dalej: ,,Zamówienia poniżej 130 tys. złotych"

Składanie ofert:
10. Miejsce i sposób złożenia ofert
Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie,
opatrzonej nazwą zadania
i numerem referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl
z zaznaczeniem
w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru referencyjnego. Wykorzystując drogę
elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności
jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
11. TERMIN SKŁADANIA ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 11.10.2023 do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
7. Czas trwania zamówienia:
Za termin realizacji Umowy przyjmuje się czas prowadzenia inwestycji pn.: ,,,,Budowa
chodnika w ulicy Kołłątaja - na odcinku od Ul. Opolskiej do Ul. Okrzei, wraz z wykonaniem
nasadzeń zieleni" licząc od dnia podpisania Umowy do dnia odbioru etapu 1 i 2 i rozliczenia
ww. etapów. Na czas rocznej pielęgnacji kontraktowej założonej zieleni nadzór nad
pielęgnacją sprawować będzie Wydział Terenów Zielonych z ramienia Zarządu Dróg
Miejskich.
Orientacyjny termin realizacji robót budowlanych:
a) zakończenie robót budowlanych - etap 1 i etap 2 - do 80 dni od dnia podpisania
umowy na roboty budowlane
(jeżeli ostatni dzień przypada w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od
pracy - zakończenie robót budowlanych upływa następnego dnia roboczego),
b) zakończenie etapu 1 i 2 - do 110 dni od dnia podpisania umowy na roboty
budowlane
(jeżeli ostatni dzień przypada w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od
pracy - zakończenie robót budowlanych upływa następnego dnia roboczego).

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca winien dysponować do wykonania zamówienia osobami posiadającymi
odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia, w tym:
? Inspektor branży drogowej (koordynator) - posiadający uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, i
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz
prowadzenie działalności gospodarczej.
? Inspektor Nadzoru Terenów Zielonych - posiadający uprawnienia branżowe
Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni.
Inspektor branży drogowej pełni funkcję koordynatora w Zespole Inspektorów Nadzoru.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji pod warunkiem posiadania
odpowiedniego doświadczenia
i uprawnień.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykonali lub wykonywali w
sposób nienależyty,
w szczególności niezgodnie z przepisami Prawa budowlanego, wcześniej udzielone
zamówienia w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: najniższa
cena brutto.
Zamawiający dopuszcza częściowe płatności wykonanego przedmiotu umowy. Na pisemny
wniosek Inspektora Zamawiający w formie aneksu określi ilość i wysokość płatności
częściowych, proporcjonalnie do czasu trwania umowy na roboty budowlane.
Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80%, po odbiorze końcowym nastąpi
płatność pozostałych 20%.
Celem umożliwienia dokonania płatności częściowych za dany okres rozliczeniowy,
Zleceniobiorca
ma obowiązek załączenia do faktury częściowej protokół odbioru częściowego.
Kwota wskazana na fakturze winna być podzielona na branże.
W przypadku zawarcia umowy podwykonawczej, jednym z załączników do faktury będzie
oświadczenie podwykonawcy o braku zaległości finansowych wynikających z przedmiotowej
Umowy.
Faktury będą płatne przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej
faktury na konto wskazane na fakturze.
Jako nabywcę na fakturze należy wskazać:
MIASTO POZNAŃ
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
W przypadku wystawienia faktury elektronicznej, musi ona zostać przesłana za
pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach
na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym oraz zawierać
następujące dane:
NABYWCA:
Miasto Poznań
Pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
NIP: 2090001440
ODBIORCA:
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
GLN: 5907459620368
Faktury elektroniczne można przesyłać na następujący adres mailowy:
faktury@zdm.poznan.pl.
W umowach, zamówieniach lub innych dokumentach potwierdzających warunki transakcji
zawieranych z wykonawcami będącymi podatnikami VAT należy umieszczać zapisy, w
których w razie obligatoryjnej metody podzielonej płatności:
a. Wykonawca oświadczy, że rachunkiem rozliczeniowym będzie wskazany w
umowie i na fakturze numer rachunku bankowego,
b. Jeśli wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego nie będzie
rachunkiem rozliczeniowym, zamawiający wstrzyma płatności do czasu
wskazania przez wykonawcę prawidłowego numeru rachunku bankowego, o
czym zamawiający poinformuje wykonawcę,
c. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec wykonawcy w
przypadku zapłaty należności umownych po terminie, spowodowanej
nieposiadaniem lub niewskazaniem rachunku rozliczeniowego.
Do faktury należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie Umowy - protokół odbioru
końcowego przedmiotu umowy.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość
odrębnej płatności
za poszczególne zakresy określone w przedmiocie zamówienia.
W przypadku, gdy z powodu działania lub zaniechania działania przez Inspektora nadzoru
inwestorskiego nastąpi szkoda po stronie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie
możliwość dochodzenia odszkodowania
na zasadach ogólnych.
6. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
8. Warunki uczestnictwa: Oświadczenie - Formularz ofertowy o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu.
9. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZDM-IRI.342.46.2023

Kontakt:
3. Nazwa komórki, osoba do kontaktu:
Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Wilczak 17,
Natalia Łukaszczyk, tel. 885 108 217, nlukaszczyk@zdm.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.