warmińsko-mazurskie (Bartoszyce)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Częściowy remont dachu |
Data zamieszczenia: | 2023-10-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 16 39-300 Mielec powiat: mielecki tel. 17 788 84 52 administracja@dps.mielec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 17 788 84 52 |
Termin składania ofert: | 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: Częściowy remont dachu w obiekcie DPS Mielec zgodnie z załącznikiem nr 4 Zamawiający zastrzega sobie, że roboty zostaną wykonane w całości przez Wykonawcę i z jego materiałów, przy czym na wszystkie zastosowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na ich stosowanie w budownictwie i okazywać je na każde żądanie Zamawiającego. Szczegółowy wykaz robót zawiera załączona Specyfikacja Techniczna. CPV: 45261000-4 Otwarcie ofert: 3. Oferty otwierane będą w dniu 13 października 2023 roku o godz. 9,15 w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej w Mielcu przy Ul. Ks. Kard Stefana Wyszyńskiego 16 - sala nr 8. 4. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej w Mielcu przy Ul. Ks. Kard Stefana Wyszyńskiego 16 - Sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 października 2023 r. do godz. 9,00. O terminie złożenia oferty decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. 2. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: administracja@dps.mielec.pl Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie będzie realizowane w terminie od: 23 października 2023 r. do 15 grudnia 2023 r. Wymagania: I. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w formie zapytania ofertowego o wartości niższej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) z uwzględnieniem Regulaminu z dnia 28 grudnia 2020 r. w sprawie zasad dokonywania zakupu, dostaw i robót budowlanych na potrzeby DPS w Mielcu oraz ustawa o finansach publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1270 ze zm.) IV. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Podpisany wzór umowy po stronie Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3 5. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - kosztorys oferty - załącznik nr 4 6. Podpisany formularz RODO - załącznik nr 5 V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH VI. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH VII. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH VIII. ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w tym zakresie: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie IX. SWZ. Informacje o Oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby podpisujące ofertę. Złożenie ww. dokumentów sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączeniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 1. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim na załączonym do niniejszego zapytania ofertowego ,,FORMULARZU OFERTOWYM" - załącznik nr 3 oraz ,,FORMULARZU CENOWYM" - załącznik nr 4. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku. 2. Wszystkie załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę ściśle według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym bez dokonywania jakichkolwiek zmian. Brak wypełnienia pozycji w obrębie zadania skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3. Każda strona oferty winna być ponumerowana oraz podpisana przez Wykonawcę. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub przedłożonym do oferty stosownym pełnomocnictwie. 5. Poprawki w ofercie dopuszczalne są jedynie w formie przekreślenia i umieszczonej obok niego poprawnej treści. Wszelkie poprawki należy opatrzyć parafką osoby podpisującej ofertę. 6. Ofertę należy zamieścić w nieprzeźroczystej kopercie, zamkniętej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia ofert. Na kopercie należy zamieścić napis: ,,Oferta przetargowa na Częściowy remont dachu w obiekcie DPS w Mielcu Nie otwierać przed 13.10.2023 r. godz. 9,15" 7. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: administracja@dps.mielec.pl 8. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej. 11. W przypadku gdy oferta zawiera informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien wskazać w ofercie które, z zawartych w niej informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty niejawne stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa załączone do oferty Wykonawca może złożyć w odrębnej części oferty. 12. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione łącznie przez partnerów. 13. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić ofertę - w tym celu należy na kopercie zawierającej zmiany umieścić adnotację ,,ZMIANA" z opisem: nazwa i adres wykonawcy oraz nazwa przetargu lub ,,wycofać ofertę" - w tym przypadku należy pisemnie zawiadomić Zamawiającego o wycofaniu oferty z podaniem: nazwy i adresu wykonawcy oraz wskazania przetargu, którego dotyczy wycofanie. 14. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwraca Wykonawcy. 15. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie oferty. XI. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza podania ceny i jej elementów w walutach obcych. 2. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty. Cena wynika z wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 oraz formularza cenowego - kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 4. 3. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym wynikającym z kosztorysu ofertowego i odpowiada zakresowi robót (wykonanemu zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane i wydanymi na jej podstawie Rozporządzeniami wykonawczymi, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej). Zawiera ono również wszystkie koszty związane z uzyskaniem przez Wykonawcę przychodu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia, jak również koszty usług nie ujętych, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia jak np. wszystkie koszty robót: przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczających itp. XII. KRYTERIA OCENY OFERT Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje kryterium ,,CENA" Liczba punktów zdobyta w kryterium cena obliczana będzie według wzoru: Cn/Co x 100 = liczba punktów gdzie: Cn - najniższa cena wśród złożonych ofert Co - koszty badanej oferty 100 - wskaźnik stały W prowadzonym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania zapytania ofertowego. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwierania kopert z ofertami, Zamawiający poda nazwy oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji. W przypadku, gdy wykonawca nie był obecny przy otwarciu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, które zostały ogłoszone podczas otwarcia ofert. Zamawiający informuje, że protokół wraz z załącznikami jest jawny za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w odniesieniu, do których wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie lub pocztą elektroniczną. 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują informacje pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia należy złożyć nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynie po upływie terminu wyżej wskazanego, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postepowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postepowania zostanie opublikowana na stronie internetowej: www.dps.mielec.pl Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa, która nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. XVII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia prze Zamawiającego przepisów. XVIII. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU XIX. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WSKAZANIA, ODPOWIEDNIO DO TREŚCI POSTANOWIEŃ ZAPYTANIA OFERTOWEGO PRZE WYKONAWCĘ W OFERCIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓREJ WYKONANIE ZAMIERZA POWIRZYĆ PODWYKONAWCOM. Kontakt: XIV. INFORMACJE NA TEMAT ZAMÓWIENIA 1. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnieni są: - w sprawie procedury przetargowej: Elżbieta Kalkowska tel. 17 7888452, e-mail: administracja@dps.mielec.pl - w sprawie przedmiotu zamówienia: Elżbieta Kalkowska tel. 17 7888452, e-mail: administracja@dps.mielec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025