Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
775z dziś
5807z ostatnich 7 dni
24561z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2023-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82-300 Elbląg
powiat: Elbląg
Telefon: 55 23 95 900, Faks: 55 23 45 612, tel. 55 234 56 16
astateczna@szpital.elblag.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elbląg
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 55 23 95 90
Termin składania ofert: 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik Nr 3 do Zaproszenia.
Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie może się odbyć później niż w dniu poprzedzającym składanie ofert. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.

W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Składanie ofert:
VIII. Składanie ofert:
Ofertę opatrzoną następującym napisem: ,,Oferta na opracowanie programu
funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa i modernizacja budynku 1H w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu" prosimy przesłać elektronicznie na adres: astateczna@szpital.elblag.pl lub przesłać/złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 13.10.2023 roku na adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu Ul. Królewiecka 146 82-300 Elbląg Sekretariat pok. Nr 44

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
2.1. Projekt koncepcyjny architektoniczno-technologiczny - do 45 dni od daty podpisania Umowy
2.2. Program funkcionalno-użytkowy -do dnia 20.12.2023r.

Wymagania:
Zaproszenie do złożenia ostatecznej oferty cenowej
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia prowadzonego bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pap a contrario) zwraca się do Państwa o złożenie ostatecznej oferty cenowej na usługę obejmującą opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa i modernizacja budynku 1H w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu" - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3 do Zaproszenia.
I. Warunki udziału i realizacji:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - należycie wykonali minimum 1 (jedno) zamówienie polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej lub programu funkcjonalno-użytkowego o wartości min. 100 000,00 zł jub 2 (dwa) zamówienia polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej i/lub programu funkcjonalno-użytkowego o łącznej wartości min. 100 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wpisanych na listę członków Izby Architektów/Inżynierów Budownictwa na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym oraz wyższym wykształceniem (przy czym ilość niżej wyszczególnionych osób może być mniejsza lub większa w zależności od zakresu posiadanych uprawnień), tj.
a) min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektonicznej;
b) min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej;
c) min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA: Ilość w/w osób wyszczególnionych w pkt. od a) do d), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia może być większa w zależności od zakresu posiadanych przez nich uprawnień/. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyszczególnionych w pkt. od a) do d) pod warunkiem, że osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji
przedmiotu zamówienia spełnia wszystkie wymagania odnośnie posiadanych uprawnień w zakresie powierzonej jej funkcji.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Podstawą oceny będą wypełnione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, tj.
> Załącznik nr 4 do zaproszenia - Wykaz usług oraz
> Załącznik nr 5 do zaproszenia - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 i załącznik nr 5 należy złożyć wraz z formularzem ofertowym (załącznikiem nr 1).
2.3. Wycena - kosztorys szacunkowy na realizację zadania inwestycyjnego -do dnia 20.12.2023r.
3. Warunki płatności:
3.1. Rozliczenie za zrealizowanie prac projektowych stanowiących przedmiot zamówienia odbędzie się jednorazowo.
3.2. Warunkiem wystawienia faktury za wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot zamówienia będzie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego dokumentacji.
3.3. Prawidłowo wystawione przez Wykonawcę faktury będą płatne przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze (faktura ta będzie wskazywać nazwę właściciela rachunku, nazwę banku i numer rachunku) w terminie 30 dni od daty ich złożenia wraz z odpowiednim protokołem odbioru.
3.4. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
5. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę na całość zamówienia, sam lub jako reprezentant Wykonawcy. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Ceny zawarte w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do pełnych groszy według zasad określonych w Załączniku Nr 2 - Formularz cenowy. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
6. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę pozostają niezmienne przez okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają waloryzacji z zastrzeżeniem postanowień, o których mowa w § 10 ust. 2 pkt. 2.5 Umowy.
IV. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. W celu wykazania spełnienia warunków Wykonawcy składają:
1.1. W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia:
> Załącznik nr 4 - Wykaz usług /zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu: Część I. Warunki udziału i realizacji, pkt.l. ppkt.l)/ - w celu wykazania, że należycie wykonali minimum 1 (jedno) zamówienie polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej lub programu funkcjonalno-użytkowego o wartości min. 100 000,00 zł lub 2 (dwa) zamówienia polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej i/lub programu funkcjonalno-użytkowego o łącznej wartości min. 100 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, odbiorcy, nazwy kontraktowej zamówienia i nazwy wykonawcy oraz załączeniem dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającego, że usługi ujęte w w/w wykazie zostały wykonane należycie.
1.2. W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
> Załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
/zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu: Część I. Warunki udziału i realizacji, pkt.l. ppkt.2)/, posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wpisanych na listę członków Izby Architektów/Inżynierów Budownictwa na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2019 póz. 1186 z późn. zm.) z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym oraz wyższym wykształceniem (przy czym ilość niżej wyszczególnionych osób może być mniejsza lub większa w zależności od zakresu posiadanych uprawnień) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia/kwalifikacje w danej specjalności oraz dokument(y) członkostwa w ww. Izbie aktualne na dzień składania ofert. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w formie kopii potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem". Aktualizacja dokumentów o członkostwie w stosownej Izbie oraz dostarczenie Zamawiającemu kopii aktualnych dokumentów należeć będzie do obowiązków Wykonawcy w całym okresie wykonywania przedmiotu umowy.
2. Oferta winna być sporządzona na druku oferty stanowiącym Załącznik Nr 1.
3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - Formularz cenowy, Załącznik Nr 4 - Wykaz usług i Załącznik nr 5 - Wykaz osób.
4. Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w przedmiotowym opisie.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentacji Wykonawcy w niniejszym postępowaniu).
6. Wymagane w Zaproszeniu dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność przez Wykonawcę.
7. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność notarialnie.
8. W przypadku składania oferty w formie papierowej, wszystkie strony oferty składanej w formie papierowej powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów (np. pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, wymaganych dokumentów itp.) lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

V. W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub oferty złożone zostaną odrzucone lub pojawi się błąd, który uniemożliwi podpisanie ważnej umowy wówczas Zamawiający unieważni postępowanie.

VI. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

Uwagi:
Kryterium oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium, tj.:
Cena łączna oferty netto - 100% (C);
W którym 100% równa się 100 pkt. maksymalnie możliwym do uzyskania przez ofertę.
2. W kryterium ,,cena oferty netto" zostanie zastosowany wzór:
C oferty badanej = (najniższa cena netto oferty / cena netto oferty badanej) * 100 pkt.
3. W oparciu o powyższe kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem jak dla oferty cenowej. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie wizji:
Anna Maksymowicz tel. 55 234 56 16

VII. Osoby upoważnione do kontaktu:
1. Agnieszka Szałachowska - Sekcja Zamówień Publicznych tel. 55 239 58 72, e-mail:
astateczna@szpital.elblag.pl
2. Wszelkie pytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować pisemnie lub drogą elektroniczną na adres pocztowy, adres e-mail Zamawiającego z dopiskiem ,,Postępowanie nr 89.Pu.2023 Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania e-maila.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy, gdy wpłyną do Zamawiającego później niż do dnia 10.10. 2023 roku.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.