Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
22923z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2023-10-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
ul. Unii Lubelskiej 1
71-252 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 91 425-3002, (091) 425-30-04
s.macel@spsk1.szn.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 425-3002, (0
Termin składania ofert: 2023-10-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pn.:
,,BUDOWA UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM ZABIEGOWEGO DLA DZIECI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 1 im. Tadeusza Sokołowskiego POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE - Etap 1 - Program Funkcjonał no-Użytkowy dlanowoprojektowanych obiektów budowlanych".
3) PRZEDMIOT ZADANIA:
Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący przedmiot zamówienia, służyć ma jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" dla realizacji w/w inwestycji obejmującej między innymi:
a. sporządzenie projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu wykonawczego,
b. uzyskania koniecznych uzgodnień, decyzji, zgód i pozwoleń administracyjnych,
c. opracowania kosztorysów inwestorskich i ofertowych,
d. opracowania specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót,
e. wykonania robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
f. opracowanie dokumentacji powykonawczej na zrealizowany zakres inwestycji.
4) OGÓLNE PARAMETRY INWESTYCJI NA PODSTAWIE PROJEKTU KONCEPCYJNEGO:
a. Powierzchnia całkowita inwestycji wynosi ok:
o Budynek Centrum Zabiegowego 12.420,79 m2
o Lądowisko dla helikoptera 154,53 m2
o Budynek Centrum Logistycznego 834,85 m2
o Łączniki i Magazyny 1.150,69 m2
o Dodatkowa powierzchnia wynikająca z ewentualnej konieczności zaprojektowania zbiorników retencyjnych na potrzeby zmniejszenia przepływu wody w przypadku ulewnych deszczów, zbiorników gaśniczych na potrzeby wymagań wyniesionego lotniska dla helikopterów oraz kanałów technologiczno-instalacyjnych (powierzchnia zostanie dostosowana do potrzeb na podstawie obliczeń wykonanych w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej).
o Dodatkowa powierzchnia wynikająca z potrzeby utrzymania UCZD - zaplecze odpadowe z dostosowaną infrastrukturą na potrzeby: montażu prasokontenera na odpady komunalne, montażu kontenerów na frakcje segregowane, oraz magazynu odpadów medycznych.
b. Powierzchnia użytkowa inwestycji wynosi ok:
o Budynek Centrum Zabiegowego 10.823,19 m2
o Lądowisko dla helikoptera 104,93 m2
o Budynek Centrum Logistycznego 706,75 m2
o Łączniki i Magazyny 997,44 m2
o Dodatkowa powierzchnia wynikająca z ewentualnej konieczności zaprojektowania zbiorników retencyjnych na potrzeby zmniejszenia przepływu wody w przypadku ulewnych deszczów, zbiorników gaśniczych na potrzeby wymagań wyniesionego lotniska dla helikopterów oraz kanałów technologiczno-instalacyjnych (powierzchnia zostanie dostosowana do potrzeb na podstawie obliczeń wykonanych w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej).
o Dodatkowa powierzchnia wynikająca z potrzeby utrzymania UCZD - zaplecze odpadowe z dostosowaną infrastrukturą na potrzeby: montażu prasokontenera na odpady komunalne, montażu kontenerów na frakcje segregowane, oraz magazynu odpadów medycznych.
c. Z uwagi na projektowany Budynek Centrum Logistycznego, który będzie wybudowany na styku z istniejącym budynkiem Apteki który wpłynie na działanie istniejących jednostek (zmiana przeznaczenia pomieszczeń) należy jednocześnie zaprojektować przebudowę Apteki. Apteka i dostawy apteczne będą ściśle współdziałać z budynkiem Centrum Logistycznego. Zaprojektowanie przebudowy Apteki i wykonanie robót budowlanych w jednoczesnej koordynacji z projektem Centrum Logistycznego i Uniwersyteckiego Centrum Zabiegowego dla Dzieci umożliwi optymalizację i obniżenie kosztów takiej przebudowy oraz optymalizację rozwiązań technicznych poprawiające działalność w zakresie infrastruktury istniejących i nowoprojektowanych budynków. Poniżej przedstawiono powierzchnię całkowitą i użytkową Apteki Szpitalnej zlokalizowanej w budynku G.
o Powierzchnia całkowita: 1.134,00 m2
o Powierzchnia użytkowa: 1.134,00 m2
5) Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,BUDOWA
UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM ZABIEGOWEGO DLA DZIECI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 1 im. Tadeusza Sokołowskiego POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE -Etap 1 - Program Funkcjonalno-Użytkowy dlanowoprojektowanych obiektów
budowlanych" opisanego powyżej dotyczy:
a. wykonania inwentaryzacji instalacji elektroenergetycznych, teletechnicznych, sanitarnych oraz wykonania inwentaryzacji istniejących kanałów technicznych, schronu i obiektów budowlanych koniecznych do wyburzenia wchodzących w zakres inwestycji, a następnie opracowanie podkładów zinwentaryzowanych sieci i obiektów budowlanych;
b. opisania standardu i wytycznych do opracowania dokumentacji w technologii BIM na podstawie wymagań określonych w trakcie koordynacji PFU przez Zamawiającego w tym: LÓD (level of detail), ŁOI (level of information), EIR (wymagania informacyjne Zamawiającego);
c. opisania standardu i wytycznych do opracowania projektu architektoniczno-budowlanego na aktualnej mapie do celów projektowych;
d. wskazanie opinii, warunków i uzgodnień koniecznych do uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę;
e. wskazanie koniecznych do uzyskania opinii, warunków i uzgodnień w zakresie lotniska wyniesionego wraz z potwierdzeniem możliwości uzyskania tych warunków dla projektowanych rozwiązań;
f. wskazanie koniecznych do uzyskania warunków na przyłączenie obiektów do sieci
infrastruktury technicznej wraz z potwierdzeniem możliwości uzyskania tych warunków dla projektowanych rozwiązań (budowa nowych przyłączy dla projektowanych
budynków);
g. opisania sposobu usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami i kanałami
technicznymi (opis sposobu inwentaryzacji, naniesienia na mapy geodezyjne i opracowania dokumentacji projektowej uzupełniającej przedstawiającej sposób
rozwiązania kolizji);
h. opisania standardu i wytycznych do opracowania wielobranżowego projektu technicznego;
i. opisania standardu i wytycznych do opracowania wielobranżowego projektu
wykonawczego zawierającego wszystkie opinie, warunki i uzgodnienia w zakresie niezbędnym do uzupełnienia projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego;
j. opisania koniecznego standardu wykonania dokumentacji projektowej powykonawczej uwzględniającego specyfikę obiektu i inwestycji;
k. opisania standardu i wytycznych dla projektu aranżacji wnętrz obejmującego wyposażenie, umeblowanie i kolorystykę;
l. opisania standardu opracowania wizualizacji 3D wnętrz wraz z wyposażeniem;
m. opisania standardu opracowania wizualizacji 3D budynku wraz z zagospodarowaniem terenu;
n. opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
o. opisania sposobu opracowania przedmiaru robót z podziałem na roboty budowlane i branżowe oraz przedstawieniem szczegółowych obliczeń i wskazaniem sposobu podziału tych przedmiarów na konkretne działy;
p. opisania sposobu opracowania szczegółowych kosztorysów inwestorskich w
poszczególnych branżach robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych na podstawie wcześniej opracowanego przedmiaru robót;
q. opisanie sposobu opracowania szczegółowych kosztorysów wyposażenia;
r. opisanie wytycznych dla sieci i podłączeń w poszczególnych salach i pomieszczeniach obiektów w odniesieniu do zestawienia sprzętu medycznego i obowiązujących przepisów i wymagań w tym zakresie (założenia i ilości podłączeń będą koordynowane w trakcie cotygodniowych narad koordynacyjnych);
s. opisania sposobu wykonania zestawienia kosztorysów inwestorskich;
t. opisania wymagań w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego w ramach dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych;
u. wykonanie zestawienia materiałów budowlanych i instalacyjnych ze wskazaniem ich kluczowej parametryzacji, które zostaną użyte w realizacji inwestycji;
v. opisania standardów wykończenia i wyposażenia pomieszczeń;
w. wykonanie zestawienia materiałów instalacji sanitarnych, elektroenergetycznych, niskoprądowych oraz urządzeń zaprojektowanych w budynkach (wykonanie ich szczegółowej parametryzacji);
x. określenie szczegółowych parametrów urządzeń z uwzględnieniem ich niskiego zużycia energii i długiego okresu planowanej eksploatacji;
y. opisania rozwiązania uzyskania energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby projektowanych budynków;
z. opracowania bilansu zapotrzebowania na moc elektryczną pochodzącą ze wszystkich instalacji i urządzeń oraz energii wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii ujętych w opracowaniu;
aa. opisania sposobu przystosowania i przebudowania przyłączy w odniesieniu dlanowego zapotrzebowania na moc elektryczną i pozostałe media (należy przeanalizować istniejącą infrastrukturę oraz zaprojektować przyłącza uwzględniające istniejące i nowe budynki);
bb. opisanie sposobu wykonania inwentaryzacji, projektu i przebudowy istniejącej sieci zewnętrznej WOD-KAN w obszarze realizowanej inwestycji;
cc. wykonanie obliczeń ilości wody opadowej na projektowanych obiektach oraz zaprojektowanie rozwiązania zgodnie z warunkami stawianymi przez ZWiK, gdzie wody opradowe i roztopowe należy zretencjonować na terenie działki Zamawiającego z
ograniczeniem odpływu w ilości ll/s poprzez zastosowanie regulatora przepływu (w tym uzyskanie warunków od ZWiK);
dd. analiza możliwości przyłączenia instalacji kanalizacji sanitarnej do sieci ZWiK i opracowania rozwiązań instalacyjnych (w tym uzyskanie warunków od ZWiK); ee. opisanie renowacji studni głębinowej zgodnie ze sprawozdaniem (sprawozdanie dołączone jako załącznik do OPZ);
ff. opracowanie technologii stacji uzdatniania wody wraz z połączeniem istniejącego układu wodnego Szpitala ze stacją uzdatniania wody;
gg. opisanie sposobu przeprojektowania układu budynku w celu dostosowania pomieszczenia w lokalizacji studni (ujęcia wody) na potrzeby stacji uzdatniania wody; hh. opisania wymagań związanych z odbiorem inwestycji przez Zamawiającego; ii. opisania wymagań Zamawiającego w zakresie rozruchu instalacji i urządzeń oraz szkolenia obsługi obiektu;
jj. opis wymagań dotyczących gwarancji i rękojmi na wykonanie dokumentacji projektowej i realizację robót budowlanych;
kk. wykonania kluczowych detali budynków i rozwiązań instalacyjnych zapewniających realizację zadania inwestycyjnego;
II. opisania prac przygotowawczych i wskazania możliwości wykonania przyłączy
tymczasowych na potrzeby zaplecza budowy i placu budowy; mm. opracowania planu realizacji inwestycji z uwzględnieniem etapizacji robót budowlanych;
nn. opisania zakresu wykonania inwentaryzacji budowlanej i wykonania ewentualnych podkładów rysunków do celów projektowych;
oo. opisania zakresu wykonania pozostałych inwentaryzacji w tym np. (ekspertyzy przyrodnicze, ekspertyzy ornitologiczne itd.);
pp. opisania koniecznych inwentaryzacji istniejących instalacji elektroenergetycznych,
teletechnicznych, sanitarnych;
qq. opisania koniecznych inwentaryzacji istniejących kanałów technicznych, przejść
podziemnych, przestrzeni sufitowych w których projektowane będą nowe instalacje branżowe lub specjalistyczne np. poczta pneumatyczna; rr. zaprojektowanie pomieszczenia do dekontaminacji łóżek;
ss. zaprojektowanie zewnętrznego zaplecza odpadowego na prasokontener wraz z możliwością podłączenia, odpady komunalne, kontenery na frakcję segregowaną i magazyn odpadów medycznych; tt. zaprojektowanie pomieszczenia depozytu odzieży pacjenta; uu. zaprojektowanie pomieszczenia na przechowanie odpadków z kuchni; w. zaprojektowaniu wiaty ze stojakami na rowery (min. 30 szt.).
Zespół projektowy opracowujący Program Funkcjonalno-Użytkowy musi zweryfikować założenia w przedstawione w projekcie koncepcyjnym i potwierdzić możliwość faktycznego uzyskania wszelkich opinii, decyzji i pozwoleń oraz potwierdzić możliwość wykonania wszelkich planowanych robót budowlanych.
Zespół projektowy opracowujący Program Funkcjonalno-Użytkowy musi zbadać czy opisany zakres jest zgodny pod kątem jego wykonalności, oraz musi zidentyfikować wszelkie problemy mogące wpłynąć na opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskania opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych wraz z opisaniem sposobu rozwiązania tych problemów.
Projektanci podczas opracowywania Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zakresu inwestycyjnego muszą uwzględnić konieczność optymalizacji kosztów zastosowanych rozwiązań technicznych tak, aby rozwiązania te były racjonalne, generowały minimalny nakład kosztów na etapie realizacji inwestycji oraz dawały maksymalny efekt użytkowy z minimalnym kosztem utrzymania w okresie eksploatacji.

Dokument nr: SIN-22-14/2023

Składanie ofert:
1) INFORMACJE DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT - BADANIE RYNKU:
a. TERMIN SKŁADANIA ofert: 10.10.2023 r. do godz. 13:00
b. Adresy email składania ofert: s.macel@spsk1.szn.pl
r.wyrostkiewicz@spsk1.szn.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.