Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie i wdrożenie systemu BMS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie i wdrożenie systemu BMS

Data zamieszczenia: 2023-10-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu
Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
powiat: Wrocław
698 086 840
aneta.nowicka@wroclaw.merito.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/175450
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 10 000 zł
Nr telefonu: 698 086 840
Termin składania ofert: 2023-10-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie nr Z204/01/10/2023/147/AN/Z - opracowanie projektu wykonawczego systemu zarządzania klimatyzacją, wentylacją, ogrzewaniem oraz oświetleniem w częściach wspólnych budynku - ciągi komunikacyjne oraz wykonanie systemu Building Management System (BMS) zgodnie z uzgodnionym projektem dla Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu.
Powstaje w kontekście projektu
POWR.03.05.00-00-Z204/18 - Nowoczesna Uczelnia będąca liderem wysokiej jakości kształcenia na potrzeby rynku pracy

Część 1
Opracowanie i wdrożenie systemu BMS zgodnie ze Specyfikacją

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Opracowanie projektu wykonawczego systemu zarządzania klimatyzacją, wentylacją, ogrzewaniem oraz oświetleniem w częściach wspólnych budynku - ciągi komunikacyjne oraz wykonanie systemu Building Management System (BMS) zgodnie z uzgodnionym projektem.
Celem zastosowania BMS w budynku Uniwersytetu WSB Merito zlokalizowanym przy Ul. Fabrycznej 14G we Wrocławiu jest optymalizacja kosztów funkcjonowania budynku z zachowaniem komfortu jego użytkowania. W tym celu należy objąć możliwością sterowania dla systemów klimatyzacji, ogrzewania, wentylacji oraz oświetlenia części wspólnych we wszystkich pomieszczeniach dydaktycznych oraz administracyjnych budynku.
System BMS musi umożliwiać generowanie raportów z działania systemów, tworzenie interakcji pomiędzy systemami (np. załączenie klimatyzacji w pomieszczeniu A załącza wentylację w strefie, w której znajduje się pomieszczenie A itp.)
Wszelkie prace nie mogą naruszać ciągłości gwarancji na zainstalowane urządzenia i systemy (klimatyzacja, wentylacja, instalacje elektryczne itp.).
Wykonawca wykonuje przeróbki i modernizacje w porozumieniu z gwarantem tych systemów lub przejmuje odpowiedzialność gwarancyjną tych systemów.
Wykonawca powinien prowadzić prace w obiekcie Zamawiającego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania.
Zamawiający zakłada podział zadania na etapy:
- Etap 1 - przygotowanie projektu wykonawczego systemu BMS (uwzględniającego moduły: klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie, oświetlenie części komunikacyjnej oraz terenu zewnętrznego) i uzgodnienie go z Zamawiającym. Podstawą do przygotowania wyceny przez Oferentów będą wizja lokalna oraz udostępnione przez Zamawiającego rzuty instalacji. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe w okresie między 10.10 a 16.10.2023, po wcześniejszym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego.
- Etap 2 - wykonanie systemu BMS zgodnie z zatwierdzonym projektem wykonawczym w terminie nie przekraczającym 15.12.2023 oraz przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia stanowi załącznik nr 1.

CPV: 32441200-8, 71243000-3

Dokument nr: 2023-57000-175450, Z204/01/10/2023/147/AN/Z

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-10-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Fabryczna
Miejscowość
Wrocław
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-10-30
Koniec realizacji
2023-11-17
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Opracowanie projektu wykonawczego systemu BMS
Etap 2
Początek realizacji
2023-11-18
Koniec realizacji
2023-12-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach działalności jeżeli prawo powszechnie obowiązujące wymaga takiego uprawnienia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty min. 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, polegającą zaprojektowaniu i montażu systemu automatyzacji klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, oświetlenia budynku. Poświadczenie może obejmować automatyzację każdego z ww. systemów z osobna - w tym przypadku należy wykazać min. po 2 usługi obejmujące systemy: klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, oświetlenia budynku.
Na dowód spełniania powyższego warunku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z Formularzem Oferty:
- Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Wykaz usług, w którym Wykonawca wskaże zamówienie spełniające ww. warunki określone w pkt 5.2.
- Referencje bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru dla zamówienia, o jakim mowa w 5.2. pkt, wystawione dla Wykonawcy przez odbiorcę tego zamówienia, potwierdzające jednoznacznie, że to zamówienie zostało wykonane należycie.
Referencje powyższe (bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru) muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonywane były usługi.
Referencje (bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru) muszą być wystawione na rzecz Wykonawcy składającego Ofertę. Nie dopuszcza się jest przedkładania na potwierdzenie ww. doświadczenia referencji (bądź innych dokumentów) użyczonych przez podwykonawców Wykonawcy składającemu Ofertę. Wszystkie referencje (bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru) złożone przez Wykonawcę składającego Ofertę muszą zostać wystawione na rzecz ww. Wykonawcy określonego z nazwy firmy tożsamej z nazwą firmy Wykonawcy, który składa Ofertę w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
W przypadku referencji (bądź innych dokumentów np. protokołów odbioru) składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja), Zamawiający wymaga, by co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie posiadał wiedzę i doświadczenie wymagane w Zapytaniu ofertowym o jakich mowa wyżej.
Zamawiający nie dopuszcza, by dopiero suma referencji (bądź innych dokumentów np. protokołów odbioru) podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie realizowała warunki minimalnej liczby i jakości ww. referencji.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który umożliwi realizację przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
a. Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
b. Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego- Oświadczenia - wypełniony i podpisany w każdej części przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
c. Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Wykaz usług - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
d. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to
z dokumentów rejestrowych.
9.2 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego w punkcie 9.1. w podpunkcie b) do d) oświadczeń i dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta będzie podlegała odrzuceniu, postępowanie będzie podlegało unieważnieniu.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Dodatkowe warunki udziału:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty umowy konsorcjum/spółki cywilnej lub innej umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z której jednoznacznie będzie wynikać zakres czynności poszczególnych członków konsorcjum/wspólników oraz solidarna odpowiedzialność członków konsorcjum/wspólników za wykonanie umowy objętej przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy objętej przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika, o którym mowa powyżej, jeżeli umocowanie nie wynika bezpośrednio z załączonej do oferty umowy konsorcjum/spółki cywilnej lub innej umowy regulującej ich współpracę.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
Wymagania dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania Ofert w kwocie 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych, 00 groszy).
2. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania Ofertą. W przeciwnym wypadku, skutkuje to wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Bieg tego terminu zaczyna się licząc od dnia upływu terminu składania Ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu w banku SANTANDER BANK POLSKA S.A. o numerze: PL 80 1090 2402 0000 0006 1001 1591 kod BIC (SWIFT): WBKPPLPP, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu nr Z204/01/10/2023/147/AN/Z.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania Ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania Ofert).
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium (potwierdzenie przelewu) został złożony wraz z Ofertą;
b) gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z Ofertą.
7. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania Ofertą.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawców, którzy wycofali Oferty z postępowania przed upływem terminu ich składania i wnieśli wadium przed terminem składania Ofert (Wykonawcom, którzy wycofali Ofertę z postępowania przez upływem terminu ich składania Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wycofaniu Oferty przez Wykonawcę). W przypadku Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą na realizację przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający zwraca wadium z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, wadium może być pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji będą potrącane w równych kwotach pomiędzy wszystkich Wykonawców, którzy wnieśli wadium przelewem na rachunek bankowy.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt. 10 Zapytania ofertowego z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9 Zapytania ofertowego lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 11 Zapytania ofertowego, co spowodowało brak możliwości wybrania Oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacjach, gdy Wykonawca, którego Oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy z Zamawiającym;
b) zawarcie umowy w sprawie postępowania stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
c) w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył takowych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-10-09
Data ostatniej zmiany
2023-10-09 10:07:30

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej łącznej cenie brutto w PLN całości przedmiotu zamówienia wskazana w formularzu oferty.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Aneta Nowicka
tel.: 698 086 840
e-mail: aneta.nowicka@wroclaw.merito.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.