Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3943z ostatnich 7 dni
23894z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Instalacja fotowoltaiczna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Instalacja fotowoltaiczna

Data zamieszczenia: 2023-10-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy ATN-OKNA TOMASZ NIJAK
Berdychów 61
62-410 Zagórów
powiat: słupecki
tomasz.nijak@atn-okna.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/176447
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Zagórów
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-10-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 03/2023 - Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp)
Powstaje w kontekście naboru
FENG.03.01-IP.03-001/23 -

Część 1
Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,9 kWp (max. 50 kWp)

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp)
Przedsięwzięcie przewidziane do realizacji zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej. Energia elektryczna produkowana w instalacji PV będzie zużywana wyłącznie na potrzeby własne obiektu - zbilansowanie zapotrzebowania pomp ciepła na energię oraz zbilansowanie zapotrzebowania na energię na cele oświetlenia.
Wielkość instalacji - 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp)
Ilość energii wyprodukowanej w instalacji PV - minimum 34 376 kWh/rok
Wydatek obejmuje materiały i urządzenia (panele PV, inwerter sieciowy, układ sterowania), materiały instalacyjne, roboty budowlano montażowe.
1.1 MODUŁY FOTOWOLTAICZNE
Wymagania minimalne:
- Moduły muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 61215 lub z normami równoważnymi wydanymi przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą.
- Moduły muszą spełniać normę z serii PN-EN 61730-2:2007/A1:2012.
- Moduły powinny posiadać certyfikaty IEC 61215 oraz IEC 61730.
- Każdy moduł powinien posiadać raport Flash Test.
- Współczynnik wypełnienia modułu , tzw. Fill Factor, powinien być niemniejszy niż 77%.
- Moduł powinien posiadać dodatnią tolerancję mocy na poziomie min. 2,5%.
- Moduły powinny posiadać min. 15 letnią gwarancję na produkt.
- Moduły powinny posiadać 25 letnią gwarancję liniową gwarancji na moc, tj. spadek liniowy mocy w każdym roku nie większy niż 0,45% przez okres 25 lat.
Parametry minimalne modułu fotowoltaicznego:
- W ustandaryzowanych warunkach testowych - STC (ang. Standard Test Conditions)
- Moc (Pmax) - min. 460 Wp
- Sprawność (?) - min. 21,3%
- Współczynniki temperaturowe
- Współczynnik temp. dla Pmax - nie gorszy niż -0,35%/°C
- Warunki eksploatacji
- Max. napięcie systemu - 1000/1500 VDC
- Temp. robocza - -40°C ~ +85°C
- Parametry mechaniczne
- Wymiary - powierzchnia modułu nie większa niż 2,13 m2
- Waga - max. 25 kg
1.2 FALOWNIK
- musi spełniać kryteria przyłączenia jednostek wytwórczych do sieci elektroenergetycznych,
- musi zostać skonfigurowany do zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznej,
Wymagania minimalne:
- obudowa inwertera o stopniu szczelności IP66, zgodnie z normą PN-EN 60529:2003 i zapewniająca ochronę przed dostępem do części niebezpiecznych, ochronę pyłoszczelną,
- pełna wydajność pracy urządzeń w zakresie temperatur od - 25°C do +60 °C,
- wyposażenie w system umożliwiający pomiar izolacji w części DC, który pozwala wyeliminować uszkodzenia w okablowaniu paneli fotowoltaicznych, jak również w samych panelach dając wysokie bezpieczeństwo użytkowania,
- wyposażenie w ochronę przed zamianą polaryzacji DC, zabezpieczenie przeciwzwarciowe AC oraz jednostkę monitorowania parametrów sieci publicznej w trybie ciągłym,
- następujące certyfikaty i dokumenty:
- Deklaracja zgodności na kompatybilność elektromagnetyczną zgodna z obowiązującą dyrektywą 2014/30/UE,
- Deklaracja zgodności z obowiązującą dyrektywą niskonapięciową 2014/35/UE,
- Certyfikat zgodności z normą EN 50438 oraz PN- EN 61000.
Parametry minimalne falownika:
- Parametry napięciowo-prądowe
- Nominalna moc wyjściowa - 50 000 W
- Inne parametry falownika
- Zakres częstotliwości sieci - 50/60 Hz
- Nominalne napięcie strony AC - 415/240, 400/230, 380/220 V
- Współczynnik mocy - 0,8 wiodący ~ 0,8 opóźniony
- THDi - <=3%
- Liczba wyjść MPPT - minimum 5
- Zakres napięć MPPT minimum: <=200V DC
- Zakres napięć MPPT maksymalne: >=950V DC
- Maksymalne napięcie wejściowe: >=1050V DC
- Pobór prądu nocą: <1W
- Rodzaj chłodzenia: Aktywne
- Max. wydajność falownika - min. 98,3%
1.3. Parametry konstrukcji wsporczej pod montaż modułów fotowoltaicznych:
- montaż na ekierkach aluminiowych wykonanych kątownika 40x40x3 mm o kącie nachylenia 20 stopni,
- panele mocowane do konstrukcji przy pomocy szyny aluminiowej 40x40x1,2 o długości minimum 6mb,
- do montażu konstrukcji zostaną użyte wkręty wykonane tylko i wyłącznie z aluminium lub stali nierdzewnej lub kwasoodpornej,
- konstrukcja zostanie przykręcona do dachu budynku istniejącego,
- na wszelkich połączeniach dachu z konstrukcją wsporczą należy zastosować uszczelnienie dachu.
1.4. Parametry wymagane dla innych elementów instalacji:
- zastosowanie ograniczników przepięć dodatkowych typu DC T1+T2 dla każdego obwodu instalacji
- zastosowanie wyłącznika PPOŻ
- zastosowanie ogranicznika przepięć AC typu T1+T2
- zastosowanie wyłącznika nadprądowego C80 S193
- zastosowanie wyłącznika różnicowo-prądowego 80A 300mA
- trasy kablowe DC i AC należy prowadzić w korytach kablowych stalowych
- wykonanie kompletne uziemienie instalacji przewodami o przekroju minimum 16mm2
- zastosować przewody DC przystosowane do pracy na zewnątrz, odporne na UV o przekroju minimum 6mm2
W przypadku, gdy w opisie lub wymogach podano do zastosowania nazwy ze wskazaniem określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia, mogą być one zastąpione rozwiązaniami równoważnymi lub lepszymi, o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podane.
W zakres realizacji zamówienia wchodzą również:
- zapewnienie możliwości zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie protokołu prób,
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia i zawiadomienie dot. zakończenia budowy mikroinstalacji do odpowiednich podmiotów,
- nieodpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji,
- nieodpłatne szkolenie z zamontowanych urządzeń oraz zasad poprawnej bezpiecznej eksploatacji i konserwacji elementów instalacji fotowoltaicznej,
- zapewnienie serwisu gwarancyjnego o czasie reakcji za zgłoszony problem poniżej 1h i czasie naprawy poniżej 24h.

CPV: 09330000-1, 09331000-8, 09331200-0, 45261215-4

Dokument nr: 2023-57671-176447, 03/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-10-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
Miejsce realizacji: Berdychów 57, 62-410 Zagórów
Harmonogram: maksymalny termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30.06.2024 r. potwierdzony protokołem odbioru końcowego robót bez uwag.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
słupecki
Gmina
Zagórów
Miejscowość
Zagórów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy warunkowej i ostatecznej zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
? w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia
z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
- Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
- Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), zawierającej:
? Nazwę, adres, e-mail i NIP oferenta
? Miejscowość i datę wystawienia oferty
? Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów
? Termin ważności oferty
? Szczegółowy opis przedmiotu oferty
2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
- Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
- Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
? Wykonawca oświadcza, że:
a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576);
b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie.
? Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeśli dotyczy.
4) Przedłożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN.
Jeżeli z treści dokumentu nie będzie wynikać fakt opłacenia składki, oferent dołączy również potwierdzenie opłaty składki.
Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby oferta była podpisana przez przedstawiciela Oferenta. Akceptowane będą skany dokumentów podpisanych ręcznie lub dokumenty podpisane elektronicznie. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy podać w jednostkach pieniężnych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Termin i sposób składania ofert:
- Wszystkie Oferty powinny być składane drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja dostępna dla zalogowanych użytkowników).
- Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 27.10.2023 r.
O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
- Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
- Brak przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Przedłożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN.
Jeżeli z treści dokumentu nie będzie wynikać fakt opłacenia składki, oferent dołączy również potwierdzenie opłaty składki.
Termin związania ofertą: minimum 14 dni od upływu terminu składania ofert.
1) Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2) Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które:
1. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576);
2. zachodzą w stosunku do nich przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
? Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za zwłokę w realizacji zamówienia w wysokości 0,1% wartości kontraktu netto za każdy dzień zwłoki w realizacji zamówienia, nie więcej niż 10% wartości kontraktu netto, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie.
? Zamawiający zastrzega, że w przypadku jeżeli w toku realizacji dofinansowanego projektu i przeprowadzonych w ramach jego badań, wyniki badań będą wskazywały na potrzebę zmiany zakresu i warunków umowy warunkowej/ostatecznej Zamawiający może wypowiedzieć umowę warunkową lub ostateczną w trybie natychmiastowym. Wypowiedzenie umowy nastąpi bez naliczenia żadnych dodatkowych opłat lub kar.
? Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający:
- informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian,
- poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich Oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty,
- przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
- W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących złożonych przez nich ofert. W przypadku, gdy nie będzie możliwa komunikacja za pomocą BK2021, korespondencja odbędzie się drogą mailową.
? Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
? Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym.
? Zamawiający w uzasadnionym przypadku ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania.
? Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-10-13
Data ostatniej zmiany
2023-10-13 11:59:55

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty w ramach kryterium ceny netto (w PLN/inna waluta) będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = (C min / C r) x 70
C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium gwarancja na wydajność instalacji (w miesiącach) będą przyznawane wg następującej formuły:
B n = (G r / G max) x 20
G max - gwarancja maksymalna w zbiorze
G r - gwarancja oferty rozpatrywanej
B n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat (w %) będą przyznawane wg następującej formuły:
? spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat = 0,45% - 0 pkt
? spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat < 0,45% - 10 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Nijak
tel.:
e-mail: tomasz.nijak@atn-okna.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.