dolnośląskie (Ząbkowice Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Instalacja fotowoltaiczna |
Data zamieszczenia: | 2023-10-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy ATN-OKNA TOMASZ NIJAK Berdychów 61 62-410 Zagórów powiat: słupecki tomasz.nijak@atn-okna.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/176447 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Zagórów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 03/2023 - Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp) Powstaje w kontekście naboru FENG.03.01-IP.03-001/23 - Część 1 Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,9 kWp (max. 50 kWp) Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp) Przedsięwzięcie przewidziane do realizacji zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej. Energia elektryczna produkowana w instalacji PV będzie zużywana wyłącznie na potrzeby własne obiektu - zbilansowanie zapotrzebowania pomp ciepła na energię oraz zbilansowanie zapotrzebowania na energię na cele oświetlenia. Wielkość instalacji - 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp) Ilość energii wyprodukowanej w instalacji PV - minimum 34 376 kWh/rok Wydatek obejmuje materiały i urządzenia (panele PV, inwerter sieciowy, układ sterowania), materiały instalacyjne, roboty budowlano montażowe. 1.1 MODUŁY FOTOWOLTAICZNE Wymagania minimalne: - Moduły muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 61215 lub z normami równoważnymi wydanymi przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą. - Moduły muszą spełniać normę z serii PN-EN 61730-2:2007/A1:2012. - Moduły powinny posiadać certyfikaty IEC 61215 oraz IEC 61730. - Każdy moduł powinien posiadać raport Flash Test. - Współczynnik wypełnienia modułu , tzw. Fill Factor, powinien być niemniejszy niż 77%. - Moduł powinien posiadać dodatnią tolerancję mocy na poziomie min. 2,5%. - Moduły powinny posiadać min. 15 letnią gwarancję na produkt. - Moduły powinny posiadać 25 letnią gwarancję liniową gwarancji na moc, tj. spadek liniowy mocy w każdym roku nie większy niż 0,45% przez okres 25 lat. Parametry minimalne modułu fotowoltaicznego: - W ustandaryzowanych warunkach testowych - STC (ang. Standard Test Conditions) - Moc (Pmax) - min. 460 Wp - Sprawność (?) - min. 21,3% - Współczynniki temperaturowe - Współczynnik temp. dla Pmax - nie gorszy niż -0,35%/°C - Warunki eksploatacji - Max. napięcie systemu - 1000/1500 VDC - Temp. robocza - -40°C ~ +85°C - Parametry mechaniczne - Wymiary - powierzchnia modułu nie większa niż 2,13 m2 - Waga - max. 25 kg 1.2 FALOWNIK - musi spełniać kryteria przyłączenia jednostek wytwórczych do sieci elektroenergetycznych, - musi zostać skonfigurowany do zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznej, Wymagania minimalne: - obudowa inwertera o stopniu szczelności IP66, zgodnie z normą PN-EN 60529:2003 i zapewniająca ochronę przed dostępem do części niebezpiecznych, ochronę pyłoszczelną, - pełna wydajność pracy urządzeń w zakresie temperatur od - 25°C do +60 °C, - wyposażenie w system umożliwiający pomiar izolacji w części DC, który pozwala wyeliminować uszkodzenia w okablowaniu paneli fotowoltaicznych, jak również w samych panelach dając wysokie bezpieczeństwo użytkowania, - wyposażenie w ochronę przed zamianą polaryzacji DC, zabezpieczenie przeciwzwarciowe AC oraz jednostkę monitorowania parametrów sieci publicznej w trybie ciągłym, - następujące certyfikaty i dokumenty: - Deklaracja zgodności na kompatybilność elektromagnetyczną zgodna z obowiązującą dyrektywą 2014/30/UE, - Deklaracja zgodności z obowiązującą dyrektywą niskonapięciową 2014/35/UE, - Certyfikat zgodności z normą EN 50438 oraz PN- EN 61000. Parametry minimalne falownika: - Parametry napięciowo-prądowe - Nominalna moc wyjściowa - 50 000 W - Inne parametry falownika - Zakres częstotliwości sieci - 50/60 Hz - Nominalne napięcie strony AC - 415/240, 400/230, 380/220 V - Współczynnik mocy - 0,8 wiodący ~ 0,8 opóźniony - THDi - <=3% - Liczba wyjść MPPT - minimum 5 - Zakres napięć MPPT minimum: <=200V DC - Zakres napięć MPPT maksymalne: >=950V DC - Maksymalne napięcie wejściowe: >=1050V DC - Pobór prądu nocą: <1W - Rodzaj chłodzenia: Aktywne - Max. wydajność falownika - min. 98,3% 1.3. Parametry konstrukcji wsporczej pod montaż modułów fotowoltaicznych: - montaż na ekierkach aluminiowych wykonanych kątownika 40x40x3 mm o kącie nachylenia 20 stopni, - panele mocowane do konstrukcji przy pomocy szyny aluminiowej 40x40x1,2 o długości minimum 6mb, - do montażu konstrukcji zostaną użyte wkręty wykonane tylko i wyłącznie z aluminium lub stali nierdzewnej lub kwasoodpornej, - konstrukcja zostanie przykręcona do dachu budynku istniejącego, - na wszelkich połączeniach dachu z konstrukcją wsporczą należy zastosować uszczelnienie dachu. 1.4. Parametry wymagane dla innych elementów instalacji: - zastosowanie ograniczników przepięć dodatkowych typu DC T1+T2 dla każdego obwodu instalacji - zastosowanie wyłącznika PPOŻ - zastosowanie ogranicznika przepięć AC typu T1+T2 - zastosowanie wyłącznika nadprądowego C80 S193 - zastosowanie wyłącznika różnicowo-prądowego 80A 300mA - trasy kablowe DC i AC należy prowadzić w korytach kablowych stalowych - wykonanie kompletne uziemienie instalacji przewodami o przekroju minimum 16mm2 - zastosować przewody DC przystosowane do pracy na zewnątrz, odporne na UV o przekroju minimum 6mm2 W przypadku, gdy w opisie lub wymogach podano do zastosowania nazwy ze wskazaniem określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia, mogą być one zastąpione rozwiązaniami równoważnymi lub lepszymi, o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podane. W zakres realizacji zamówienia wchodzą również: - zapewnienie możliwości zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznej, - wykonanie protokołu prób, - przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia i zawiadomienie dot. zakończenia budowy mikroinstalacji do odpowiednich podmiotów, - nieodpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji, - nieodpłatne szkolenie z zamontowanych urządzeń oraz zasad poprawnej bezpiecznej eksploatacji i konserwacji elementów instalacji fotowoltaicznej, - zapewnienie serwisu gwarancyjnego o czasie reakcji za zgłoszony problem poniżej 1h i czasie naprawy poniżej 24h. CPV: 09330000-1, 09331000-8, 09331200-0, 45261215-4 Dokument nr: 2023-57671-176447, 03/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsce realizacji: Berdychów 57, 62-410 Zagórów Harmonogram: maksymalny termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30.06.2024 r. potwierdzony protokołem odbioru końcowego robót bez uwag. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat słupecki Gmina Zagórów Miejscowość Zagórów Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy warunkowej i ostatecznej zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy, c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, ? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: ? w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub ? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis - Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis - Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów: 1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), zawierającej: ? Nazwę, adres, e-mail i NIP oferenta ? Miejscowość i datę wystawienia oferty ? Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów ? Termin ważności oferty ? Szczegółowy opis przedmiotu oferty 2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści: - Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie. - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. ? Wykonawca oświadcza, że: a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576); b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie. ? Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeśli dotyczy. 4) Przedłożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. Jeżeli z treści dokumentu nie będzie wynikać fakt opłacenia składki, oferent dołączy również potwierdzenie opłaty składki. Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby oferta była podpisana przez przedstawiciela Oferenta. Akceptowane będą skany dokumentów podpisanych ręcznie lub dokumenty podpisane elektronicznie. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy podać w jednostkach pieniężnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia. Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Termin i sposób składania ofert: - Wszystkie Oferty powinny być składane drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja dostępna dla zalogowanych użytkowników). - Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 27.10.2023 r. O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis - Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym. - Brak przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Przedłożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. Jeżeli z treści dokumentu nie będzie wynikać fakt opłacenia składki, oferent dołączy również potwierdzenie opłaty składki. Termin związania ofertą: minimum 14 dni od upływu terminu składania ofert. 1) Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2) Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które: 1. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576); 2. zachodzą w stosunku do nich przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). ? Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za zwłokę w realizacji zamówienia w wysokości 0,1% wartości kontraktu netto za każdy dzień zwłoki w realizacji zamówienia, nie więcej niż 10% wartości kontraktu netto, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie. ? Zamawiający zastrzega, że w przypadku jeżeli w toku realizacji dofinansowanego projektu i przeprowadzonych w ramach jego badań, wyniki badań będą wskazywały na potrzebę zmiany zakresu i warunków umowy warunkowej/ostatecznej Zamawiający może wypowiedzieć umowę warunkową lub ostateczną w trybie natychmiastowym. Wypowiedzenie umowy nastąpi bez naliczenia żadnych dodatkowych opłat lub kar. ? Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający: - informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian, - poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich Oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty, - przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. - W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących złożonych przez nich ofert. W przypadku, gdy nie będzie możliwa komunikacja za pomocą BK2021, korespondencja odbędzie się drogą mailową. ? Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty. ? Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym. ? Zamawiający w uzasadnionym przypadku ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania. ? Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-10-13 Data ostatniej zmiany 2023-10-13 11:59:55 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty w ramach kryterium ceny netto (w PLN/inna waluta) będą przyznawane wg następującej formuły: A n = (C min / C r) x 70 C min - cena minimalna w zbiorze C r - cena oferty rozpatrywanej A n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium gwarancja na wydajność instalacji (w miesiącach) będą przyznawane wg następującej formuły: B n = (G r / G max) x 20 G max - gwarancja maksymalna w zbiorze G r - gwarancja oferty rozpatrywanej B n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat (w %) będą przyznawane wg następującej formuły: ? spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat = 0,45% - 0 pkt ? spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat < 0,45% - 10 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Tomasz Nijak tel.: e-mail: tomasz.nijak@atn-okna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025