wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa maszyny do pielęgnacji lodu na lodowisko |
Data zamieszczenia: | 2023-10-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Toruniu Bema 23/29 87-100 Toruń powiat: Toruń przetargi@mosir.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa maszyny do pielęgnacji lodu na lodowisko TOR-TOR w Toruniu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej maszyny do pielęgnacji lodu (rolby) akumulatorowej, spełniającą wszystkie wymagania IIHF i NHL na lodowisko TOR - TOR w Toruniu przy Ul. Bema 23/29. 1.2. Rolba musi być wyposażona w napęd elektryczny o mocy nie mniej niż 24 KM z bezobslugowym jednym silnikiem prądu zmiennego, przeniesiony bezstopniowo na wszystkie 4 koła i zasilanym z baterii akumulatorów o pojemności nie mniej niż 840Ah, Koła kolcowane fabrycznie. Maszyna musi posiadać kompletne koło zapasowe i rezerwę kolców ca 200szt. Wyposażona musi być w bezstopniową przekładnię biegów z biegiem przednim i wstecznym, przyrząd do wymiany noża, listwę magnetyczną, płytkę do ustawiania kąta noża i smarownicę. Wszystkie funkcje związane z pielęgnacją lodu muszą być sterowane elektronicznie lub mechanicznie z pozycji operatora rolby i napędzane hydraulicznie. Maszyna musi posiadać następujące parametry i wyposażenie: o Długość całkowita do 4 040 mm, przy otwarciu 5030 mm o Wysokość całkowita do 2260 mm, przy całkowitym otwarciu 3073 mm o Wysyp sniegu na wysokosci od 1050 mm o Szerokość całkowita do 2130 mm o Promień skrętu do 4870 mm o Szerokość noża strugającego do 1960 mm o Napęd hydrauliki elektryczny o mocy min. 11 KM o Stały docisk noża strugającego przez sprężynę płaską o Boczna, napędzana hydraulicznie szczotka do wymiatania śniegu przy bandzie o Stała rolka dystansowa do bandy o Zbiornik śniegu o pojemności min. 2,83m3 co umożliwia skompresowanie min. 3,54 m3, podnoszony i przechylany w celu opróżnienia o Głębokość strugania min. 0,1 mm o Zbiornik na wodę z materiału odpornego na korozję ( tworzywo sztuczne PE) o pojemności minimalnej łącznie 1050 l (pojemność minimalna wody dla tworzenia lodu 740 l oraz 310 l dla zmywania) o Pompa wody dla systemu mycia napędzana hydraulicznie o Pompa wody do proporcjonalnego dozowania wody z napędem mechanicznym od wału o napędowego o Oświetlenie przednie, tylne i boczne o Lusterka przednie i tylne o Hamulec ręczny oraz nożny o Awaryjny wyłącznik maszyny o Tkanina do polerowania lodu 2 szt. o Pompa wody do uzupełnienia stanu wody w akumulatorach o Ładowarka transformatorowa sterowana mikroprocesorem z okablowaniem oraz o montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. o Bateria akumulatorow min. 840Ah. Po całonocnym ładowaniu, musi umożliwić wykonanie co najmniej 19 pielęgnacji bez doładowywania na pełnowymiarowej płycie lodowiska. o Podgrzewane siedzenie operatora o System mycia kół o Inne niezbędne elementy takie jak wziernik do zasobnika śniegu, śliska powierzchnia w miejscach styku ze śniegiem, ocynkowany agregat strugający itp. o System laserowej kontroli grubości tafli o Zdalny system, dzięki któremu przy pomocy smartfona można będzie sprawdzić ilość zebranego z tafli lodu, ilość wylanej wody, czas wykonanych pielęgnacji tafli, stan baterii, czas serwisu itp. o Maszyna musi być dostosowana do szybkiej wymiany noża bez konieczności wjazdu na kanał. o Nóż mocowany mechanicznie przy pomocy śrub. Ponadto Zamawiający wymaga: a) autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji w przypadku awarii wynoszącym do 24 godzin, b) jeżeli naprawa wymaga dłuższego czasu, zapewnienia maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach, c) przeglądów serwisowych bezpłatnie w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wytycznymi producenta, d) Instrukcji obsługi z katalogiem części zamiennych oraz wykazem czynności serwisowych w języku polskim, e) dokumentu potwierdzającego rok produkcji oraz stan fabrycznie nowy maszyny. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy. CPV: 37481000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00443608, 9/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f1a06a7-69a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 19.1.1. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z wykonawcami: pani Agata Jagielska e-mail: agata.jagielska@mosir.torun.pl Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 19.1.2.. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-0f1a06a7-69a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 19.1.3.. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 19.1.4.. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 19.1.5.. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 19.1.6.. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Szczegółowe informacje zawarte są w pkt. 19 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Ul. Bema 23/29, 87-100 Toruń 2. inspektorem ochrony danych osobowych zamawiającego jest Pani Monika Tometczak, tel. 56 6226700, e-mail: monika.tometczak@mosir.torun.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 Wymagania: Wadium w wysokości: 9.700,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto Bank Millennium Nr 78 1160 2202 0000 0000 6172 1082 z adnotacją 9/2023 - Zakup i dostawa maszyny do pielęgnacji lodu na lodowisko TOR-TOR w Toruniu Za datę i godzinę wniesienia wadium przyjmuję się datę i godzinę jego wpływu na konto Zamawiającego. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, Ustawy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej maszyny do pielęgnacji lodu (rolby) akumulatorowej, spełniającą wszystkie wymagania IIHF i NHL na lodowisko TOR - TOR w Toruniu przy ul. Bema 23/29. 1.2. Rolba musi być wyposażona w napęd elektryczny o mocy nie mniej niż 24 KM z bezobslugowym jednym silnikiem prądu zmiennego, przeniesiony bezstopniowo na wszystkie 4 koła i zasilanym z baterii akumulatorów o pojemności nie mniej niż 840Ah, Koła kolcowane fabrycznie. Maszyna musi posiadać kompletne koło zapasowe i rezerwę kolców ca 200szt. Wyposażona musi być w bezstopniową przekładnię biegów z biegiem przednim i wstecznym, przyrząd do wymiany noża, listwę magnetyczną, płytkę do ustawiania kąta noża i smarownicę. Wszystkie funkcje związane z pielęgnacją lodu muszą być sterowane elektronicznie lub mechanicznie z pozycji operatora rolby i napędzane hydraulicznie. Maszyna musi posiadać następujące parametry i wyposażenie: o Długość całkowita do 4 040 mm, przy otwarciu 5030 mm o Wysokość całkowita do 2260 mm, przy całkowitym otwarciu 3073 mm o Wysyp sniegu na wysokosci od 1050 mm o Szerokość całkowita do 2130 mm o Promień skrętu do 4870 mm o Szerokość noża strugającego do 1960 mm o Napęd hydrauliki elektryczny o mocy min. 11 KM o Stały docisk noża strugającego przez sprężynę płaską o Boczna, napędzana hydraulicznie szczotka do wymiatania śniegu przy bandzie o Stała rolka dystansowa do bandy o Zbiornik śniegu o pojemności min. 2,83m3 co umożliwia skompresowanie min. 3,54 m3, podnoszony i przechylany w celu opróżnienia o Głębokość strugania min. 0,1 mm o Zbiornik na wodę z materiału odpornego na korozję ( tworzywo sztuczne PE) o pojemności minimalnej łącznie 1050 l (pojemność minimalna wody dla tworzenia lodu 740 l oraz 310 l dla zmywania) o Pompa wody dla systemu mycia napędzana hydraulicznie o Pompa wody do proporcjonalnego dozowania wody z napędem mechanicznym od wału o napędowego o Oświetlenie przednie, tylne i boczne o Lusterka przednie i tylne o Hamulec ręczny oraz nożny o Awaryjny wyłącznik maszyny o Tkanina do polerowania lodu 2 szt. o Pompa wody do uzupełnienia stanu wody w akumulatorach o Ładowarka transformatorowa sterowana mikroprocesorem z okablowaniem oraz o montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. o Bateria akumulatorow min. 840Ah. Po całonocnym ładowaniu, musi umożliwić wykonanie co najmniej 19 pielęgnacji bez doładowywania na pełnowymiarowej płycie lodowiska. o Podgrzewane siedzenie operatora o System mycia kół o Inne niezbędne elementy takie jak wziernik do zasobnika śniegu, śliska powierzchnia w miejscach styku ze śniegiem, ocynkowany agregat strugający itp. o System laserowej kontroli grubości tafli o Zdalny system, dzięki któremu przy pomocy smartfona można będzie sprawdzić ilość zebranego z tafli lodu, ilość wylanej wody, czas wykonanych pielęgnacji tafli, stan baterii, czas serwisu itp. o Maszyna musi być dostosowana do szybkiej wymiany noża bez konieczności wjazdu na kanał. o Nóż mocowany mechanicznie przy pomocy śrub. Ponadto Zamawiający wymaga: a) autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji w przypadku awarii wynoszącym do 24 godzin, b) jeżeli naprawa wymaga dłuższego czasu, zapewnienia maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach, c) przeglądów serwisowych bezpłatnie w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wytycznymi producenta, d) Instrukcji obsługi z katalogiem części zamiennych oraz wykazem czynności serwisowych w języku polskim, e) dokumentu potwierdzającego rok produkcji oraz stan fabrycznie nowy maszyny. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (nie mniej niż 2 lata, maksymalny okres gwarancji 6 lat) 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej dwie dostawy, których przedmiot obejmował dostawę samobieżnej maszyny do konserwacji lodu (ROLBĘ) o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Dokumenty składane na wezwanie: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 5 dni, do złożenia aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy -- załącznik nr 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załączniki nr 4; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: a) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Wymagana forma: Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy też spółki cywilnej) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy poszczególni wykonawcy. c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy) - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy) - wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wadium w wysokości: 9.700,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto Bank Millennium Nr 78 1160 2202 0000 0000 6172 1082 z adnotacją 9/2023 - Zakup i dostawa maszyny do pielęgnacji lodu na lodowisko TOR-TOR w Toruniu Za datę i godzinę wniesienia wadium przyjmuję się datę i godzinę jego wpływu na konto Zamawiającego. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, Ustawy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy, - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu; 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (nie mniej niż 2 lata, maksymalny okres gwarancji 6 lat) 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-11-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025