Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont sali kinowej |
Data zamieszczenia: | 2023-10-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105 73-110 Stargard powiat: stargardzki sekretariat@sck.stargard.pl https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Stargard |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-11-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont sali kinowej Stargardzkiego Centrum Kultury" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w sali kina Stargardzkiego Centrum Kultury wraz z wymianą foteli, wykładziny, części oświetlenia oraz dostosowaniem podłoża sceny. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części: Część 1 - DOSTAWA i montaż foteli kinowych; Część 2 - Demontaż foteli, modernizacja posadowienia, montaż świetlnych, ledowych krawędzi stopni i ciągów komunikacyjnych oraz wymiana wykładziny w części widowni i w ciągach komunikacyjnych; Część 3 - Renowacja sceny. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w sali kina Stargardzkiego Centrum Kultury wraz z wymianą foteli, wykładziny, części oświetlenia oraz dostosowaniem podłoża sceny. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części: Część 1 - DOSTAWA i montaż foteli kinowych; Część 2 - Demontaż foteli, modernizacja posadowienia, montaż świetlnych, ledowych krawędzi stopni i ciągów komunikacyjnych oraz wymiana wykładziny w części widowni i w ciągach komunikacyjnych; Część 3 - Renowacja sceny. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w sali kina Stargardzkiego Centrum Kultury wraz z wymianą foteli, wykładziny, części oświetlenia oraz dostosowaniem podłoża sceny. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części: Część 1 - DOSTAWA i montaż foteli kinowych; Część 2 - Demontaż foteli, modernizacja posadowienia, montaż świetlnych, ledowych krawędzi stopni i ciągów komunikacyjnych oraz wymiana wykładziny w części widowni i w ciągach komunikacyjnych; Część 3 - Renowacja sceny. CPV: 39113100-8, 44112200-0, 45237000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00448506, ZP/SCK/231/12/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Ofertę, oświ., o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczeg. w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświ. o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w post. elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: sekretariat@sck.stargard.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stargardzkie Centrum Kultury z siedzibą przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105 w Stargardzie (73-110); kontakt tel.: 91 578 32 31; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - dr Marlenę Płonkę, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@sck.stargard.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-11-02 10:00 Miejsce składania ofert: https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025