Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24971z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-10-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kamieńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
ul. Kopernika 26
72-400 Kamień Pomorski
powiat: kamieński
tel. 91 32 11 388, tel.: 504 470 222
info@kamienskietbs.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kamień Pomorski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 32 11 388, t
Termin składania ofert: 2023-11-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kamieńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kamieniu Pomorskim w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 a contrario ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r poz. 2019 ze zm.) oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000 zł wprowadzonym Zarządzeniem Prezesa Zarządu Kamieńskiego TBS Sp. z o.o. Nr 2/2021 zaprasza do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą: ,,Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 36, 41, obręb 0006 Kamień Pomorski, jednostka ewidencyjna miasto Kamień Pomorski."
Zamawiający informuje, że do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy ,,Prawo zamówień publicznych".
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 36, 41, obręb 0006 Kamień Pomorski, jednostka ewidencyjna miasto Kamień Pomorski" (zwane dalej ,,zadaniem")
2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 71520000-9 usługi nadzoru budowalnego
3. Miejsce wykonania usługi: Budowa budynku wielorodzinnego przy Ul. Wolińskiej 1A w Kamieniu Pomorskim.
4. Szczegółowy zakres robót budowlanych w ramach zadania, które będą przedmiotem nadzoru inwestorskiego określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na realizację zadnia postępowania znak postępowania: ZP/1/09/2023 zwanym dalej łącznie z załącznikami ,,SWZ", który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego stanowiącego przedmiot postępowania, obejmuje w szczególności:
1) wsparcie merytoryczne w zakresie udzielania odpowiedzi i wyjaśnień treści SWZ oraz na etapie wyboru wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania;
2) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z SWZ zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz umową o realizację robót budowlanych w ramach zadania, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
3) weryfikowanie i zgłaszanie uwag do przedłożonego przez wykonawcę robót budowlanych w ramach zadania harmonogramu rzeczowo-finansowego dla zadania;
4) weryfikowanie i zgłaszanie uwag do umów podwykonawstwa i dalszego podwykonawstwa w zakresie wykonania zadania w szczególności w zakresie ich zgodności z kosztorysem inwestorskim i wykonawczym i w zakresie harmonogramu rzeczowo-finansowego dla zadania;
5) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiadającym poniższym wymaganiom, zgodnie z art. 25 i 26 z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
6) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
7) zatwierdzanie zastosowania danego materiału wyrobu lub urządzenia w przypadkach:
a) zastosowanie rozwiązań zamiennych,
b) braku szczegółowego opisu materiałów lub urządzeń,
8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, poszczególnych etapów, odbioru końcowego (odbiór robót ulegających zakryciu powinien nastąpić w ciągu 2 dni roboczych do zgłoszenia),
9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy,
11) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo uzgodnienia z Zamawiającym,
12) uzgadnianie stanowiska z Zamawiającym w zakresie zgłoszonych przez Wykonawcę rozbieżności między specyfikacją warunków zamówienia (SWZ), opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ oraz formularzem ofertowym złożonym przez Wykonawcę ze wskazaniem Zamawiającemu prawidłowego, zgodne z przepisami prawa oraz normami budowlanymi rozwiązania, a także przekazanie na piśmie Wykonawcy informacji w zakresie rozstrzygnięcia zgłoszonych wątpliwości,
13) zwoływanie i uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, informowanie osób, podmiotów, które mają brać udział w tych spotkaniach o ich terminach oraz miejscu, w celu omawiania bieżących spraw dotyczących wykonywania i zaawansowania prac. Inspektor jest zobowiązany także do protokołowania osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę protokołów takich narad,
14) dokonywanie sprawdzenia, w miarę potrzeby, składowanych przez Wykonawcę, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, urządzeń, elementów systemów lub materiałów służących do wykonania przedmiotu umowy pod względem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem, zachowania jakości i właściwości,
15) kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez akceptację na fakturze wskazanego zakresu robót,
16) monitorowanie zgodności robót z zapisami zawartymi w harmonogramie realizacji robót budowlanych,
17) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, jeśli będzie prowadzony, i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
18) kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji inwestycji,
19) uczestniczenie przy prowadzeniu przez wykonawców robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń,
20) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb,
21) kontrola i monitoring, aby osoby zatrudnione przez wykonawców robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych. Nadzór i kontrola działań osób, które należą do personelu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy, pod względem zgodności tych działań z treścią umowy zawartej między Wykonawcą, a Zamawiającym lub z prawem; a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości takich działań zwrócenie się na piśmie do Wykonawcy z żądaniem usunięcia takiej osoby z terenu prac z żądaniem pozbawienia tej osoby wpływu i związku na dalsze wykonywanie prac,
22) kontrola i monitoring, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową i wymaganiami umowy,
23) uzgadnianie miejsc tymczasowego składowania materiałów w obrębie terenu inwestycji oraz ich kontrola,
24) egzekwowanie od Wykonawcy stosowania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 25)sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
26)wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, jeśli będzie prowadzony, dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, w przypadku nieprowadzenia dziennika budowy stwierdzanie wykonania takich czynności notatkami służbowymi, a następnie ich załączenie do protokołu odbioru częściowego, odbioru etapu prac lub odbioru końcowego, w zależności od tego
kiedy taka notatka została sporządzona, 27) zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia
lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 28)weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót
budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane,
29) uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym,
30) badanie zgodności, kompletności, prawidłowości dokumentacji złożonej przez Wykonawcę do zgłoszenia prac do odbioru wraz z zgłaszaniem Wykonawcy niekompletności tej dokumentacji, jej wadliwości lub nieprawidłowości w niej oraz egzekwowanie od Wykonawcy wykonania tej dokumentacji w sposób prawidłowy zgodny z przepisami prawa oraz ze stanem faktycznym,
31)w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub nieścisłości albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej inspektor nadzoru jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek,
32) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z rozpoczęciem robót, odbiorem końcowym oraz złożeniem zawiadomienia o zakończeniu,
33) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych,
34) inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
35) poświadczenie terminu zakończenia etapu robót oraz zakończenia całości zadania;
36)wykonywanie innych czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanych w projekcie umowy na realizację robót budowlanych w ramach zadania stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga osobistego wykonania zamówienia bez możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy
7. Ofertę można złożyć wyłącznie na całość zamówienia.
8. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
9. Płatności w transzach miesięcznych.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty bez podania przyczyny i nie zawarcia umowy bez podania przyczyny, a w szczególności w przypadku nie zawarcia umowy na wykonania zadania

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 06 listopada 2023 r. o godz. 12.00 przy czym liczy się data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego.
Ofertę opatrzoną napisem: ,,Oferta na pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 36, 41, obręb 0006 Kamień Pomorski, jednostka ewidencyjna miasto Kamień Pomorski" należy przesłać w terminie, o którym mowa w pkt. 1, w formie elektronicznej (wypełnione, podpisane i zeskanowane wszystkie dokumenty w postaci pliku pdf) na adres email: info@kamienskietbs.pl lub złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. w Kamieniu Pomorski, Ul. Kopernika 26 I piętro

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia określa się od daty podpisania umowy na realizację zadania do daty dokonania odbioru końcowego prac będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek i wad włącznie z udziałem w przeprowadzeniu odbioru po usterkowego i pogwarancyjnego.

Wymagania:
2. Opis warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać:
a) aktywny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 - dalej ,,ustawa PB"), wraz rozporządzeniami wykonawczymi; rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały
uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 - dalej ,,ustawa o uznawaniu kwalifikacji"). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych dla wymaganych specjalności wraz z załączonym aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
c) doświadczenie polegające na należytym pełnieniu w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze min 7000 m3, powierzchni PUM min 1000 m2 oraz łącznej ilości lokali mieszkalnych co najmniej 20 szt.
Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów pod względem kompletności ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym zaproszeniu.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
2) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - Wykaz wykonywanych usług;
3) parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania;
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wyżej wymienionego dokumentu.
5) kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
6) kopie uprawnień budowlanych dla wymaganych specjalności wraz z załączonym aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Dokumenty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia oferty winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
2) Dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, datą i napisem lub pieczęcią ,,za zgodność z oryginałem".
3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.
4) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, napisaną w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub uprawniony do przeprowadzenia tłumaczeń podmiot.
5) Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście oferty muszą być parafowane oraz datowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7) W przypadku, gdy nie będzie możliwe dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
8) Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej, na każdym etapie postępowania bez podawania przyczyny.
5. Kryterium oceny ofert
1) Cena brutto oferty -100%.
2) Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
Najniższa cena oferty (brutto)
Ilość punktów = ------------------------------------ X 100 pkt
Cena oferty badanej (brutto)
3) Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 100 pkt. Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętego kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
4) Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Ocenie poddane będą jedynie oferty kompletne i nie odrzucone w toku postępowania.
5) Podana przez Wykonawcę cena musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia.
3) Uprawnionymi do przyjmowania ofert są wszyscy pracownicy spółki.
4) Oferta złożona w formie elektronicznej powinna w tytule wiadomości zawierać ,,Oferta na pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego".
5) Oferta złożona w formie pisemnej powinna zostać umieszczona w kopercie oznaczonej Nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz musi być zaadresowane według następującego wzoru:
Kamieńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. oferta na:
,,Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą
,,Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 36, 41, obręb 0006 Kamień Pomorski, jednostka ewidencyjna miasto Kamień Pomorski"

Uwagi:
7. Zasada zastosowania klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO
1) Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Kamieńskie TBS SP. z o.o., ul. Kopernika 26 , 72-400 Kamień Pomorski adres mailowy: info@kamienskietbs.pl, nr telefonu: 913211388.
2) Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, którym jest Przemysław Gardocki, kontakt: iodo@pgklegal.com tel. 797118797.
3) Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
4) Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres umowy przekracza 4 lata to okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy.
5) Komu przekazujemy Państwa dane?
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Sąd Rejonowy w Zgierzu zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym
odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6) Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2).
7) Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych
8) Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126).
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeks cywilny.

Kontakt:
9) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest Krzysztof Popik mail: k.popik@kamienskietbs.pl nr tel.: 504 470 222

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.