Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa monitoringu wideo w zakresie serwerowni, tlenowni i miejsc strategicznych z punktu widzenie OUK wraz z montażem kontroli dostępu do serwerowniach |
Data zamieszczenia: | 2023-10-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu ul. Juraszów 7/19 60-479 Poznań powiat: Poznań cwiertka@lutycka.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-11-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa monitoringu wideo w zakresie serwerowni, tlenowni i miejsc strategicznych z punktu widzenie OUK wraz z montażem kontroli dostępu do serwerowniach w 3-ch filiach Szpitala Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa monitoringu wideo w zakresie serwerowni, tlenowni i miejsc strategicznych z punktu widzenie OUK wraz z montażem kontroli dostępu do serwerowniach w 3-ch filiach Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ - OPZ / załącznik nr 1 do umowy - na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. CPV: 32323500-8, 35125300-2,51314000-6,35120000-1,45215140-0 Dokument nr: 2023/BZP 00464154, SZW/DZP/121/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.lutycka.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-11-09 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/121/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa monitoringu wideo w zakresie serwerowni, tlenowni i miejsc strategicznych z punktu widzenie OUK wraz z montażem kontroli dostępu do serwerowniach w 3-ch filiach Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ - OPZ / załącznik nr 1 do umowy - na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W tym zakresie Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w zakresie: - dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, jako kierownik robót elektrycznych, która: a) posiada uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi, w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane tub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, b) posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe - liczone od daty uzyskania uprawnień, c) w ciągu ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji, co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej wykonanie instalacji elektrycznych o wartości zamówienia nie niższej niż 100 000,00 zł netto, - dysponuje min. 1 osobą lub osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia (z uwagi na charakter zaplanowanych prac polegających na modernizacji zainstalowanych już systemów teletechnicznych), posiadającym/mi odpowiednie certyfikaty, wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji, obsługi i uruchamianiu poniższych systemów: a) System sygnalizacji pożaru (centrale pożarowe POLON 6000) - wymagane ważne świadectwo ukończenia, przez co najmniej 1 pracownika szkolenia "Rozproszonego Systemu Sygnalizacji Pożarowej POLON 6000" lub równoważny - w zakresie poświadczającym uprawnienia b) System dźwiękowego systemu ostrzegawczego (Ambient Multives) - wymagane ważne świadectwo ukończenia, przez co najmniej 1 pracownika szkolenia "instalowania/ programowania/ uruchamiania/ konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego MULTIVES" lub równoważny - w zakresie poświadczającym uprawnienia Dla osób wymienionych w wykazie należy dołączyć odpowiednie dokumenty wyszczególnione i opisane celem weryfikacji przez Zamawiającego. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą, co najmniej: 100 000,00 PLN. Wykaz robót budowanych Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że wykonał: Co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto, które polegały na przebudowie budynku użyteczności publicznej gdzie zakres prac każdej z nich obejmował: a) Montaż lub modernizacja instalacji monitoringu wizyjnego CCTV b) Montaż lub modernizacja instalacji kontroli dostępu. c) Montaż lub modernizacja instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej. Każda wymieniona robota budowlana powinna być poparta dokumentem potwierdzającym, że została wykonana należycie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy) 3. Formularz ofertowy 4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z rozdziałem 12 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Zakres i warunki zmian zostały określone we wzorze umowy - szczególnie w § 8 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-12-08 |
© eurobudowa.pl 2004-2025