Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych |
Data zamieszczenia: | 2023-10-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy Tamka 1 00-349 Warszawa powiat: Warszawa Tel.: +48 225784701 zp.kgohp@ohp.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 225784701 |
Termin składania ofert: | 2023-12-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: Utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla Systemu ZL2020 oraz Systemu ECAM2020. Numer referencyjny: 6/B/KGOHP/2023/ZL/ECAM II.1.2) Główny kod CPV 64210000 Usługi telefoniczne i przesyłu danych II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla Systemu ZL2020 i Systemu ECAM2020 w podziale na dwie części. II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Część I: Utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla Systemu ZL2020 a) Utrzymanie i wsparcie systemu informatycznego Część nr: 1 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 64200000 Usługi telekomunikacyjne 72260000 Usługi w zakresie oprogramowania 72310000 Usługi przetwarzania danych 72320000 Usługi bazy danych II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL841 Białostocki Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Warszawa Ul. Tamka 1, 2. Białystok, Ul. Trawiasta 20b, 3. Warszawa, Ul. Bracka 4. II.2.4) Opis zamówienia: Część I: Utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla Systemu ZL2020 a) Utrzymanie i wsparcie systemu informatycznego ZL2020, b) Dostarczenie, świadczenie usług telekomunikacyjnych sieci stacjonarnej i mobilnej ZL2020, c) Dostarczenie, świadczenie usług transmisji danych w relacji Warszawa (serwerownia MRiPS w Warszawie) - serwerownia KG OHP w Białymstoku dla systemu ZL2020 d) Zapewnienie SLA (miesięcznej dostępności systemu ZL2020) na określonym poziomie, e) Zadanie Rozwojowe, Godziny Rozwojowe, Asysta Techniczna dla systemu ZL2020. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany poziom miesięcznej dostępności usługi (D) / Waga: 40% Cena - Waga: 60% II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2024 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość, o której mowa w art. 139. ust. 1 ustawy tj. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny i badania ofert a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona II.2) Opis II.2.1) Nazwa: Część II: Utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla Systemu ECAM2020 Część nr: 2 II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 64210000 Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64200000 Usługi telekomunikacyjne 72260000 Usługi w zakresie oprogramowania 72320000 Usługi bazy danych 72310000 Usługi przetwarzania danych II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL841 Białostocki Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Warszawa Ul. Tamka 1, 2. Białystok, Ul. Trawiasta 20b, 3. Warszawa, Ul. Bracka 4. II.2.4) Opis zamówienia: Część II: Utrzymanie i wsparcie techniczne oraz świadczenie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych dla Systemu ECAM2020 a) Utrzymanie i wsparcie systemu informatycznego ECAM2020, b) Dostarczenie, świadczenie usług telekomunikacyjnych sieci stacjonarnej i mobilnej ECAM2020, c) Dostarczenie, świadczenie usług transmisji danych w relacji Warszawa (serwerownia MRiPS w Warszawie) - serwerownia KG OHP w Białymstoku dla systemu ECAM2020 d) Zapewnienie SLA (miesięcznej dostępności systemu ECAM2020) na określonym poziomie, e) Godziny Rozwojowe, Asysta Techniczna dla systemu ECAM2020. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Deklarowany poziom miesięcznej dostępności usługi (D) / Waga: 40% Cena - Waga: 60% II.2.6) Szacunkowa wartość II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2024 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość, o której mowa w art. 139. ust. 1 ustawy tj. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny i badania ofert a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona CPV: 64210000, 64200000, 72260000, 72310000, 72320000 Dokument nr: 653512-2023, 6/B/KGOHP/2023/ZL/ECAM Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 01/12/2023 Czas lokalny: 09:30 Miejsce: Otwarcie nastąpi poprzez platformę zakupową: ezamowienia.gov.pl W przypadku awarii e-Zamówień, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w powyższym terminie, otwarcie nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cd60c95-717a-11ee-a60c-9ec5599dddc1 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 01/12/2023 Czas lokalny: 09:00 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Warszawa Ul. Tamka 1, 2. Białystok, Ul. Trawiasta 20b, 3. Warszawa, Ul. Bracka 4. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/12/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24/10/2023 Kontakt: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 007001280 Tamka 1 Warszawa Kod NUTS: PL91 Warszawski stołeczny 00-349 Polska Osoba do kontaktów: Wojciech Reutt E-mail: zp.kgohp@ohp.pl Tel.: +48 225784701 |
© eurobudowa.pl 2004-2025