Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Obsługa i konserwacja stacji transformatorowych oraz rozdzielni SN i rozdzielni NN

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa i konserwacja stacji transformatorowych oraz rozdzielni SN i rozdzielni NN

Data zamieszczenia: 2023-10-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im Bronisława Czecha
al. Jana Pawła II 78
31-571 Kraków
powiat: Kraków
tel.: 12 683 10 52, tel. +48 12-683-12-92, +48 12-683-11-69
teresa.bajor@awf.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 12 683 10 52,
Termin składania ofert: 2023-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
równowartości w złotych kwoty 130 000,00 netto
(bez podatku VAT)
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane
będą zmiany i wyjaśnienia treści ogłoszenia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem: www.awf.krakow.pl
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
,,Wykonanie usługi polegającej na obsłudze i konserwacji stacji transformatorowych oraz
rozdzielni SN i rozdzielni NN znajdujących się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego
im. Bronisława Czecha w Krakowie oraz na terenie Ośrodka Sportów Wodnych AWF Kraków
w Znamirowicach - Załężu, gmina Łososina Dolna".
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
1.1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
1.2Pozostałymi Załącznikami do niniejszego ogłoszenia są:
Formularz oferty stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia
kalkulacja ofertowa konserwacji stacji transformatorowych i rozdzielni stanowi
załącznik nr 2A do ogłoszenia.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia
Wykaz usług stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia,
Wykaz osób stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia,
Wzór protokołu odbioru prac stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia.
Informacje układów pomiarowych stanowią Załącznik nr 7 do ogłoszenia
Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia
Oświadczenie nowa przesłanka wykluczenia stanowi załącznik nr 9 do ogłoszenia
schemat główny zasilania energetycznego AWF Kraków załącznik nr 10 do
ogłoszenia
schematy zasilania stacji ST-1 , ST-2, ST-3 załącznik nr 11 do ogłoszenia
schemat zasilania OSW Załęże AWF Kraków - załącznik nr 12 do ogłoszenia
1.3Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z ogłoszeniem.

Dokument nr: K-2.381/30/BIP/2023

Otwarcie ofert: 8.3 Otwarcie ofert odbędzie się 08 listopada 2023 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
AWF Kraków Al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków, pokój 305 III piętro.

Składanie ofert:
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
8.1 Oferty należy składać do dnia 08.11.2023 r. do godz. 10:00 w jednej z poniższych form do
wyboru :
a) Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień
Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro do dnia 08.11.2023 roku do godz.
10:00, osobiście, pocztą lub kurierem.
b) Skan oferty podpisanej przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy przesłać mailem na adres teresa.bajor@awf.krakow.pl
8.2 W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie
oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisaną w następujący sposób: Oferta
na ,,Wykonanie usługi polegającej na obsłudze i konserwacji stacji transformatorowych
oraz rozdzielni SN i rozdzielni NN znajdujących się na terenie Akademii Wychowania
Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie oraz na terenie Ośrodka Sportów
Wodnych AWF Kraków w Znamirowicach - Załężu, gmina Łososina Dolna."

Miejsce i termin realizacji:
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA :
3.1 Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia 01.12.2023 roku
do 30.11.2024 roku.

Wymagania:
2.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
2.1Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na konserwacji urządzeń
o napięciu znamionowym nie mniejszym niż 15 kV, o wartości nie mniejszej niż
50 000,00 zł brutto każde, z podaniem jego przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na
rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów potwierdzających jej
należyte wykonanie.
Ocena spełnienia warunku doświadczenia będzie dokonana na podstawie wykazu
usług (załącznik nr 4 do ogłoszenia) na zasadzie spełnia / nie spełnia.
22.2
Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia z następującymi uprawnieniami:
Wykonawca musi przedstawić wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia
spełniających poniższe kryteria wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Każda osoba musi posiadać
Świadectwo Kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania
posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
(Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828, Nr 129 poz. 1184 oraz Dz.U. 2005 nr 141 poz. 1189).
a) co najmniej dwie osoby muszą posiadać Świadectwo Kwalifikacji na stanowisku
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie wykonywania czynności: obsługi,
konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowych Grupy 1 w zakresie:
a. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższy niż 1 kV;
b. urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV;
c. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej
regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a.
i b.
b) co najmniej jedna osoba musi posiadać Świadectwo Kwalifikacji na stanowisku
dozoru urządzeń, instalacji i sieci w zakresie wykonywania czynności: obsługi,
konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowych Grupy1 w zakresie:
a. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższy niż 1 kV;
b. urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV;
c. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej
regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a.
i b.
Uwaga: Wykonawca spełnieni powyższe wymogi pod warunkiem, że będą trzy różne osoby.
2.3 Czynności łączeniowe muszą być wykonywane dwuosobowo przez upoważnionych
pracowników posiadających sprawdzone kwalifikacje grupy "E" i ,,D" do wysokości
napięcia nie mniejszej niż 15kV.
2.5 Ocena spełniania w/w wymogu będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik
nr 5 do ogłoszenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności.
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty kserokopie świadectw kwalifikacyjnych osób
realizujących zamówienie.
2.6 Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował
odpowiednim potencjałem
technicznym do wykonania zamówienia (posiadanie sprawnego własnego
dedykowanego pojazdu z aparaturą do lokalizacji uszkodzeń linii kablowych SN i NN wraz
z obsługą - oświadczenie o posiadaniu własnego sprzętu lub umowy najmu lub
współpracy z posiadaczem sprzętu).
33.2 Terminy konserwacji konserwacyjnych stacji transformatorowych i rozdzielni określone
zostaną w ustalonym przez strony harmonogramie, w terminie do 7 dni od daty
podpisania umowy.
3.3 Usuwanie awarii - w ciągu 4 godzin od momentu złożenia powiadomienia przez
Zamawiającego.
6.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY :
6.1 Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
7.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
47.2 Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
7.3 Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia.
7.4 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7.5 Oferta musi być napisana w języku polskim.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
9.1 W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za wykonanie całego przedmiotu
zamówienia w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9.2 Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia - obsługa,
konserwacja i usunięcie awarii (w tym dojazdy) oraz obejmować wszelkie koszty, jakie
poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami
realizacji przedmiotu zamówienia.
9.3 W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja
2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tj. Dz. U. 2017 r., poz. 1830 ze zm.).
Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty
zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki
0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
9.4 Wykonawca wypełni wszystkie tabele i pozycje kalkulacji ofertowej (załącznik nr 2A).
Następnie Wykonawca zsumuje kwoty wszystkich pozycji, a następnie tą sumę - cena
ogółem brutto w zł Wykonawca przeniesie do formularza oferty i tą cenę przyjmie
Zamawiający do oceny ofert. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji kalkulacji będzie
skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
9.5 Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
9.6 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. TERMINY PŁATNOŚCI
11.1 Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez
Zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
11.2 Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy.
12. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
12.1 Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium
oceny ofert.
12.2 Oferta musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia.
12.3 Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy.
12.4 Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu
zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił
zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia.

Uwagi:
4.
WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ MUSI DOSTARCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY :
L.p.Wymagany dokument
1Formularz oferty - załącznik nr 2
2Kalkulacja ofertowa wykonania przeglądów konserwacyjnych - załącznik nr 2A
3Parafowany projekt umowy -załącznik nr 3
4Wykaz usług - załącznik nr 4
5Wykaz osób - załącznik nr 5
6kserokopie świadectw kwalifikacyjnych
7Parafowany wzór protokołu - załącznik nr 6
8Parafowana klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 8
9Podpisane oświadczenie nowa przesłanka wykluczenia - załączniki nr 9
10Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub
notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę w niniejszym
postępowaniu.
510. KRYTERIUM OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się kryterium: cena
100%
Cena (koszt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

Kontakt:
5.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ :
5.1W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest:
mgr Teresa Bajor , tel. 12 683 10 52, e-mail: teresa.bajor@awf.krakow.pl
5.2
W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcą są:
a) inż. Jerzy Ozimek Dział Techniczny +48 12-683-11-69
e-mail: jerzy.ozimek@awf.krakow.pl
b) inż. Marek Guziec Dział Techniczny tel. +48 12-683-12-92
e-mail: marek.guziec@awf.krakow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.