Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5039z ostatnich 7 dni
23793z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie koncepcji zagospodarowania minimuzeum

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie koncepcji zagospodarowania minimuzeum

Data zamieszczenia: 2023-11-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Kowarach
ul. 1 Maja 1a
58-530 Kowary
powiat: karkonoski
tel. 75 64 39 222, tel. (75) 64 56 115, tel. (75) 64 39 225
bok@kowary.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowary
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 75 64 39 222, t
Termin składania ofert: 2023-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na zadanie pn.: Opracowanie koncepcji zagospodarowania mini muzeum ,,Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych, realizowanego w ramach projektu, pt. ,,Szlakiem przemysłu i tradycji" z dofinansowaniem z programu Interreg Czechy-Polska 2021-2027
H. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji zagospodarowania minimuzeum ,,Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych. Koncepcja powinna zawierać:
1) dwa scenariusze zwiedzania muzeum, jeden dla dzieci i drugi dla dorosłych z wykorzystaniem aplikacji ściąganej na urządzenia mobilne przez odwiedzających muzeum, wraz z digitalizacją strych zdjęć i dokumentów posiadanych przez miasto Kowary;
2) wizualizację muzeum z zagospodarowaniem przestrzeni - powierzchni minimuzeum poświęconego takim przemysłom, jak górnictwo, produkcja porcelany technicznej, przemysł maszynowy i galerii kolejnictwa oraz pomieszczenia dla ekspozycji produktu regionalnego z wykorzystaniem eksponatów posiadanych przez miasto Kowary z Dawnych Sal Tradycji; należy określić wielkości i parametry mebli i elementów wystawienniczych, które zostaną zakupione w ramach projektu, tj. stojaki na ulotki - 1 szt, system wystawienniczy - 65mb, zestaw podestów wystawienniczych - 3 kpi, sztalugi wystawiennicze -20 szt., regał na eksponaty - 5szt, gabloty ekspozycyjne podświetlane - niskie, wysokie, narożne - 27 szt.) Całość wyposażenia nie może przekroczyć wartości 250 000, 00 zł brutto.
3) listę wraz z wyceną zakupu, transportu i montażu nowoczesnych systemów multimedialnych i interaktywnych wraz z wyceną niezbędnego oprogramowania do ich obsługi z wykorzystaniem zdigitalizowanych starych zdjęć, filmów i dokumentów do muzeum zgodnie z koncepcją zagospodarowania muzeum, opracowanie aranżacji świetlnej, nagłośnienia, monitoringu, systemu zaciemniania pomieszczeń muzealnych wraz z automatycznymi roletami wewnętrznymi. Całość nie może przekroczyć wartości 500 000, 00 zł brutto.
2. Lokalizacja: dawny budynek Dworca Kolejowego, tzw. ,,Przystanek Kowary" w Kowarach przy Ul. Dworcowej 8
3. Parametry pomieszczeń:
1) pomieszczenie na parterze - B2 o pow. 91,85 m2: Mininmuzeum Przemysłu i tradycji rzemieślniczych i historii Kowar i Dvór Kralove.
2) pomieszczenie na parterze - BOI o pow. - 46,20 m2: Galeria kolejnictwa transgranicznego w tym kolei żelaznej i ekspozycja na sztalugach walorów turystycznych i historycznych miasta Kowary, Dvór Kralove - Karkonoszy Wschodnich.
3) pomieszczenie na parterze - Cl o pow. 22,45 m2: Ekspozycja produktu regionalnego Kowar i Dvór Kralove.
4. Wykonawca ma obowiązek udziału w co najmniej dwóch spotkaniach roboczych z Zamawiającym (w siedzibie Zamawiającego) - pierwsze spotkanie przed przystąpieniem do opracowywania koncepcji, w tym odbycie wizji lokalnej w budynku dawnego Dworca Kolejowego, tzw. ,,Przystanek Kowary" w Kowarach przy Ul. Dworcowej 8, kolejne spotkanie planowane jest przed oddaniem projektu koncepcji do zatwierdzenia.

CPV: 79421200-3

Dokument nr: WRM.271.81.2023

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2023r. o godz. 09.30 w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Kowarach, 58-530 Kowary, Ul. 1 Maja la. Zamawiający o wynikach poinformuje pisemnie lub e- mailem lub telefonicznie.

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA i otwarcia OFERT:
1. Oferty (wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami) należy składać w terminie do dnia 08.11.2023r. do godz. 09.00 w formie pisemnej poprzez ich doręczenie pod adres: Urząd Miejski w Kowarach, 58-530 Kowary, Ul. 1 Maja la, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta - Budynek A) lub e-mailem na adres: bok@kowary.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby usługa objęta zamówieniem była wykonywana do 29 listopada 2023 r.

Wymagania:
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH DLA POTWIERDZENIA ICH SPEŁNIENIA:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
2. Biorący udział w postępowaniu wykonawcy obowiązani są wykazać spełnianie następujących warunków udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2).
b) kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca ma znajdować się w sytuacji finansowej umożliwiającej realizację zamówienia; Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2).
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej 3 projekty lub koncepcje wystaw/minimuzeum polegające minimum na opracowaniu scenariusza, opracowań wizualnych, opracowań systemów multimedialnych, kosztorysów, gdzie wartość opracowań przynajmniej dwóch z nich opiewała na kwotę minimum 40.000,00 zł brutto, zaś kosztorys wykonania wystawy/minimuzeum na podstawie opracowanej koncepcji lub projektu dla minimum dwóch z nich opiewał na kwotę minimum 500.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana -Załącznik nr 3,
2) dysponuje min.:
a) 2 projektantami z wykształceniem wyższym artystycznym lub pokrewnym i doświadczeniem w
realizacji min. 5 projektów lub koncepcji wystaw/minimuzeum oraz b) 1 projektantem graficznym z wykształceniem wyższym artystycznym (ukończony kierunek projektowanie graficzne) oraz doświadczeniem w realizacji projektów graficznych na potrzeby min. 3 wystaw/minimuzeum. -załącznik nr 4
3. W celu wykazania spełniania wymagań warunkujących udział w postępowaniu wykonawcy obowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
b) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
d) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiące Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
e) Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia stanowiące Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
IV. Kryterium oceny oferty :
1. cena brutto przedmiotu zamówienia - 100%.
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
ano
Pc= --------- xl00=......... punktów
ank
Pc - ilość punktów ofert badanej w kryterium cena
ano - najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,
ank- cena brutto badanej oferty,
Ilość punktów będzie obliczana do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zapytaniu ofertowym oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą ilość punktów w określonych wyżej kryteriach.
3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym również dojazdy do siedziby Zamawiającego.
4. Rozliczenie usługi będzie następowało na podstawie jednej faktury VAT płatnej do 14 dni od jej wystawienia.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1. Oferta powinna być złożona na załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego formularzu ofertowym wraz z wszelkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami.
2. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Można złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
4. Zamawiający informuje, iż nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców oraz cenach zawartych w ofercie Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2020r., poz. 1913.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być odpowiednio wyodrębnione (np. załączone w osobnym pliku lub teczce) wraz z odpowiednim oznaczeniem w nazwie oraz treści dokumentu - ,,tajemnica przedsiębiorstwa.
2. Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami i dokumentami powinien znajdować się w zamkniętej kopercie z napisem: Opracowanie koncepcji zagospodarowania mini muzeum ,,Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych.
3. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez rozpatrywania.
4. Oferty złożone przed upływem terminu otwarcia mogą zostać zmienione lub wycofane. Zmiany lub wycofania dokonuje się poprzez złożenie stosownego oświadczenia woli w formie pisemnej poprzez jego doręczenie na adres Zamawiającego.
6. Zamawiający poinformuje o wyniku postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane pisemnie lub e- mailem.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego wraz z załącznikami przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego służącej do obsługi postępowań przetargowych: http://www.bip.kowary.pl.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia tworząc Konsorcjum. W odniesieniu do Konsorcjum regulacje dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio. Wykonawcy tworzący Konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego lub Umowy wpłynął do Zamawiającego później niż 06.11.2023r. Zamawiający może nie uwzględnić wniosku lub nie udzielić wyjaśnień.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do złożenia wyjaśnień i/lub uzupełnienia oferty w zakresie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5. Wniosek o wyjaśnienie i/lub uzupełnienie może być złożony na każdym etapie, aż do udzjelenia zamówienia.
6. Zamawiający może poprawić w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. W ramach przedmiotowego postępowania, w tym na treść Zapytania ofertowego, wybór oferty najkorzystniejszej lub decyzję o unieważnieniu postępowania nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
VIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
1. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na realizację zadania.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w przypadkach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania.

Uwagi:
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administrator, dane kontaktowe Urząd Miasta Kowary, ul. 1 Maja la, 58-530 Kowary: o na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, o telefonicznie: +48 75 64 39 222, o pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej
Inspektor Ochrony Danych W Urzędzie Miasta Kowary został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować: 1) za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych Dane będą przetwarzane przez Gminę wyłącznie w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. podjęcie działań na danych osobowych przed zawarciem umowy i przy wykonaniu umowy. Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego. Po zawarciu umowy okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danych Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługujące prawa: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO**; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. o Prawa nie mające zastosowania: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Kontakt:
3. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
- Anna Pyzik - Zastępca Naczelnika Wydziału ds. funduszy pomocowych i rozwoju tel. (75) 64 56 115, e-mail: anna.pyzik@kowary.pl
- w sprawach proceduralnych - Iwona Tretalska, inspektor ds zamówień publicznych, e-mail: iwona.tretalska@kowary.pl. tel. (75) 64 39 225

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.