Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-11-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czermin
Czermin 140
39-304 Czermin
powiat: mielecki
tel. +48 (17) 77 40 246
ug@czermin.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Czermin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 (17) 77 40
Termin składania ofert: 2023-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Inwestycja ,,Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Czermin" jest współfinansowana
ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja PGR)
ZAPYTANIE OFERTOWE
na sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Poprawa
infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czermin" współfinansowanym ze środków
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 6 PGR).
3. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem
pn. ,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czermin"
współfinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych (Edycja 6 PGR).
2. Zakres robót obejmuje modernizację trzynastu odcinków dróg gminnych i wewnętrznych
o łącznej długości 8,39 km polegająca na wykonaniu nowych nawierzchni oraz prac
wymaganych do realizacji zadania.
Drogi do modernizacji:
1. Modernizacja drogi Czermin - Osiedle - Cmentarz na długości 340m.
2. Modernizacja drogi Kolonia - Podkościele nr 103321R na długości 100m.
3. Modernizacja drogi Czermin - Zawada - Kanał na długości 220m.
4. Modernizacja drogi Czermin (Grądy) dz. 1624 na długości 230m.
5. Modernizacja drogi Breń Osuchowski - Zagrody na długości 960m.
6. Modernizacja drogi Ziempniów - Podkościele - Podlesie nr 103308R na długości
950m.
7. Modernizacja drogi Breń - Ziempniów - Wał na długości 1230m.
8. Modernizacja drogi Wymysłów - Trzciana nr 103328R na długości 820 m.
9. Modernizacja drogi Trzciana - Zarącze nr 103323R na długości 1240m.
10. Modernizacja drogi Szadowiec - Granica na długości 445m.
11. Modernizacja drogi Trzciana Granica na długości 965m.
12. Modernizacja drogi Breń Osuchowski(Zadworze) do numeru 4 na długości 670m.
13. Modernizacja drogi Obwodnica - Trzciana - Wiśnia na długości 220m.)
3. Obowiązki i prawa Inspektora nadzoru wynikają z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane. Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
obowiązującymi przepisami polskimi, normami i zasadami wiedzy technicznej.
4. Nadzór inwestorski prowadzony będzie według specjalności drogowej.
5. Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego
wynosi 2 899 940,40 zł brutto.
4. Warunki udziału
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do nadzorowania realizacji robót
w takich odstępach czasu, aby była zachowana skuteczność nadzoru. Wykonawca
zobowiązany jest do niezwłocznego przyjazdu na teren wykonywania robót
na każde żądanie Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia imiennego wykazu osób, którymi
dysponuje Wykonawca:
? jedną osobą - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru
w branży drogowej - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w specjalności
drogowej
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą dokumentów
potwierdzających posiadane uprawnienia oraz aktualnych zaświadczeń
potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Termin zakończenia może ulec zmianie w przypadku:
a. działania siły wyższej (np.: niekorzystne warunki atmosferyczne) mające
bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
b. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
skutkujących niemożliwością prowadzenia czynności przewidzianych umową;
c. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności.
W przedstawionych wyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy
realizacji. Przedłużenie terminu zakończenia nie będzie podstawą do zwiększenia
wynagrodzenia Wykonawcy.

Dokument nr: IN.271.18a.2023

Specyfikacja:
Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja techniczna, przedmiary robót,
szczegółowe specyfikacje techniczne) planowanych robót zamieszczona jest na stronie
internetowej Gminy Czermin: www.czermin.biuletyn.net w zakładce: ,,Ogłoszenia
o przetargach": ,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czermin". Numer
referencyjny: IN.271.6.2023

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 08.11.2023 r. w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy
Czermin, 39-304 Czermin 140 (sekretariat) lub przesłać listem poleconym na adres
siedziby (z takim wyprzedzeniem, by oferta wpłynęła do Urzędu w wyznaczonym
terminie) lub w formie elektronicznej na adres: ug@czermin.pl

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca będzie pełnił swoje obowiązki:
- od dnia podpisania umowy
- do 20 tygodni od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych tj. do czasu
zakończenia realizacji projektu oraz sporządzenia wszelkiej dokumentacji rozliczeniowej
zgodnie z wymogami przewidzianymi dla projektu.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego dla zamówień
o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych.
2. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
6. Kryteria oceny ofert.
Kryterium wyboru oferty: cena 100%
Opis sposobu wyboru oferty:
Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt, pozostałym
Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cob) x 100 pkt
gdzie :
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cob - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
Dane do kontaktu zostały podane w rozdziale 1 ,,Zamawiający".
Osoby uprawnione do kontaktu: Joanna Ból, tel. 17 250 61 33, e-mail: j.bol@czermin.pl
8. Sposób przygotowania Oferty
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
5. Oferta powinna być sporządzona według wzoru formularza ,,Oferta" stanowiącego
załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
6. Oferta ma być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Oferenta (zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców,
centralnej ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym
dla formy organizacyjnej Oferenta).
7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania
lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem dużymi drukowanymi literami.
8. Oferta powinna składać się z:
a) Wypełnionego i podpisanego ,,Formularza ofertowego" stanowiącego załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
c) Dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień
d) Aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa
2. Wszelkie oferty otrzymane po terminie, określonym w podpunkcie poprzedzającym,
nie będą rozpatrywane.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
1. W ofercie należy podać cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Cenę jak i elementy składowe ceny należy podać w jednym wariancie, w złotych polskich
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu
Ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Udzielenie zamówienia
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i została oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert.
2. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią następujące przesłanki:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi poszczególnych
Wykonawców, którzy złożyli oferty.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający może, bez dodatkowego wzywania Wykonawcy
do zawarcia umowy, wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert
bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania.
12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcja, spółki cywilne, itp.) Zamawiający może zażądać przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania przed terminem
lub nieprzystąpienia do podpisania umowy, bez podania przyczyn, bez jakichkolwiek
negatywnych konsekwencji względem Zamawiającego z tego tytułu. Od decyzji
Zamawiającego nie przysługuje odwołanie.
13. Istotne postanowienia które zostaną wprowadzone do umowy
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Cena usługi nie będzie podlegała waloryzacji i będzie niezmienna przez cały okres
realizacji zamówienia.
3. Wynagrodzenie będzie uregulowane płatnością końcową. Termin płatności faktury
30 dni od dnia jej doręczenia.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.