Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-11-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czermin Czermin 140 39-304 Czermin powiat: mielecki tel. +48 (17) 77 40 246 ug@czermin.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Czermin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 (17) 77 40 |
Termin składania ofert: | 2023-11-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Inwestycja ,,Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Czermin" jest współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja PGR) ZAPYTANIE OFERTOWE na sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czermin" współfinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 6 PGR). 3. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czermin" współfinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 6 PGR). 2. Zakres robót obejmuje modernizację trzynastu odcinków dróg gminnych i wewnętrznych o łącznej długości 8,39 km polegająca na wykonaniu nowych nawierzchni oraz prac wymaganych do realizacji zadania. Drogi do modernizacji: 1. Modernizacja drogi Czermin - Osiedle - Cmentarz na długości 340m. 2. Modernizacja drogi Kolonia - Podkościele nr 103321R na długości 100m. 3. Modernizacja drogi Czermin - Zawada - Kanał na długości 220m. 4. Modernizacja drogi Czermin (Grądy) dz. 1624 na długości 230m. 5. Modernizacja drogi Breń Osuchowski - Zagrody na długości 960m. 6. Modernizacja drogi Ziempniów - Podkościele - Podlesie nr 103308R na długości 950m. 7. Modernizacja drogi Breń - Ziempniów - Wał na długości 1230m. 8. Modernizacja drogi Wymysłów - Trzciana nr 103328R na długości 820 m. 9. Modernizacja drogi Trzciana - Zarącze nr 103323R na długości 1240m. 10. Modernizacja drogi Szadowiec - Granica na długości 445m. 11. Modernizacja drogi Trzciana Granica na długości 965m. 12. Modernizacja drogi Breń Osuchowski(Zadworze) do numeru 4 na długości 670m. 13. Modernizacja drogi Obwodnica - Trzciana - Wiśnia na długości 220m.) 3. Obowiązki i prawa Inspektora nadzoru wynikają z art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami polskimi, normami i zasadami wiedzy technicznej. 4. Nadzór inwestorski prowadzony będzie według specjalności drogowej. 5. Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi 2 899 940,40 zł brutto. 4. Warunki udziału Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do nadzorowania realizacji robót w takich odstępach czasu, aby była zachowana skuteczność nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przyjazdu na teren wykonywania robót na każde żądanie Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia imiennego wykazu osób, którymi dysponuje Wykonawca: ? jedną osobą - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w branży drogowej - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w specjalności drogowej Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Termin zakończenia może ulec zmianie w przypadku: a. działania siły wyższej (np.: niekorzystne warunki atmosferyczne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; b. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia czynności przewidzianych umową; c. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych wyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji. Przedłużenie terminu zakończenia nie będzie podstawą do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Dokument nr: IN.271.18a.2023 Specyfikacja: Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne) planowanych robót zamieszczona jest na stronie internetowej Gminy Czermin: www.czermin.biuletyn.net w zakładce: ,,Ogłoszenia o przetargach": ,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czermin". Numer referencyjny: IN.271.6.2023 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia 08.11.2023 r. w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Czermin, 39-304 Czermin 140 (sekretariat) lub przesłać listem poleconym na adres siedziby (z takim wyprzedzeniem, by oferta wpłynęła do Urzędu w wyznaczonym terminie) lub w formie elektronicznej na adres: ug@czermin.pl Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia Wykonawca będzie pełnił swoje obowiązki: - od dnia podpisania umowy - do 20 tygodni od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych tj. do czasu zakończenia realizacji projektu oraz sporządzenia wszelkiej dokumentacji rozliczeniowej zgodnie z wymogami przewidzianymi dla projektu. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych. 2. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) 6. Kryteria oceny ofert. Kryterium wyboru oferty: cena 100% Opis sposobu wyboru oferty: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt, pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cob) x 100 pkt gdzie : Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cob - cena oferty badanej nieodrzuconej, Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Dane do kontaktu zostały podane w rozdziale 1 ,,Zamawiający". Osoby uprawnione do kontaktu: Joanna Ból, tel. 17 250 61 33, e-mail: j.bol@czermin.pl 8. Sposób przygotowania Oferty 1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego. 5. Oferta powinna być sporządzona według wzoru formularza ,,Oferta" stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego. 6. Oferta ma być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta (zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, centralnej ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Oferenta). 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem dużymi drukowanymi literami. 8. Oferta powinna składać się z: a) Wypełnionego i podpisanego ,,Formularza ofertowego" stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego c) Dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień d) Aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Wszelkie oferty otrzymane po terminie, określonym w podpunkcie poprzedzającym, nie będą rozpatrywane. 10. Opis sposobu obliczenia ceny 1. W ofercie należy podać cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Cenę jak i elementy składowe ceny należy podać w jednym wariancie, w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Udzielenie zamówienia 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert. 2. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią następujące przesłanki: a) nie złożono żadnej oferty; b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia. 3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi poszczególnych Wykonawców, którzy złożyli oferty. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może, bez dodatkowego wzywania Wykonawcy do zawarcia umowy, wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia 1. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne, itp.) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania przed terminem lub nieprzystąpienia do podpisania umowy, bez podania przyczyn, bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji względem Zamawiającego z tego tytułu. Od decyzji Zamawiającego nie przysługuje odwołanie. 13. Istotne postanowienia które zostaną wprowadzone do umowy 1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Cena usługi nie będzie podlegała waloryzacji i będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Wynagrodzenie będzie uregulowane płatnością końcową. Termin płatności faktury 30 dni od dnia jej doręczenia. |
© eurobudowa.pl 2004-2025