Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6042z ostatnich 7 dni
24971z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup mini ciągnika do odśnieżania chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup mini ciągnika do odśnieżania chodników

Data zamieszczenia: 2023-11-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Stromiec
ul. Piaski 4
26-804 Stromiec
powiat: białobrzeski
tel. 48 619-13-31., tel./fax: 48 610 10 20/48 619 10 12
sekretariat@ugstromiec.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stromiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 619-13-31.,
Termin składania ofert: 2023-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zawracamy się z prośbą o złożenie oferty cenowej na realizację zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zakup mini ciągnika do odśnieżania chodników" .
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje:
Zakup i dostawę mini ciągnik do odśnieżania chodników z fabryczną kabiną.
1. Wymagane podstawowe parametry techniczne:
o Silnik 3 cylindry Euro V moc 25KM.
o Skrzynia biegów: mechaniczna z rewersem 8+8.
o WOM 2 prędkości 540/1000.
o Kabina fabryczna z ogrzewaniem i wentylacją oraz oświetleniem roboczym.
o oświetlenie ostrzegawcze tz. kogut.
o Napęd 4x4.
o Min. 4 wyjścia hydrauliczne.
o Udźwig podnośnika min. 700 kg.
o Podnośnik 16MPa.
o Obciążniki na tylne koła.
o Sprzęgło: dwutarczowe suche.
o Rok produkcji 2023 r.

2. Wyposażenie:
o Pług śnieżny łamany: szerokość robocza min. 180 cm lemiesz łamany min. 4 zakresowy, sterowanie dżojstikiem z funkcją pływającą.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferenci zainteresowani zaproszeniem do składania ofert proszeni są o złożenie pisemnej oferty wraz z wymaganymi podpisami Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy w terminie do 15 listopada 2023 roku do godz. 10:00. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej osobiście w Sekretariacie Urzędu, pok. Nr 10, przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Stromiec, Ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec (liczy się data wpływu do urzędu). Koperta powinna być opisana: realizacja zadania inwestycyjnego
pn: ,,Zakup mini ciągnika do odśnieżania chodników".

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 30 listopada 2023 roku.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
W przedmiocie niniejszego zamówienia zastosowano procedurę zamówień publicznych określoną w regulaminie wewnętrznym (Zarządzenie Nr 32.2021 Wójta Gminy Stromiec z dnia 28 kwietnia 2021r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (,,pzp") w Urzędzie Gminy Stromiec).

IV. WYMAGANIA
1. Złożenie ofert w niniejszym postepowaniu oznacza, że Wykonawca:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, prowadzi działalność gospodarczą
w zakresie objętym zamówieniem oraz posiada wymagane uprawnienia, wiedzę i doświadczenie niezbędne do jego realizacji,
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) posiada możliwości finansowe oraz techniczne do wykonania zamówienia.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
l. Ofertę należy przygotować w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2,
b) pełnomocnictwa, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
3. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oprze się na oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę.
4. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na treść zapytania, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi późniejszymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego i publikowanymi na stronie internetowej Zamawiającego.
5. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia, ustalenia oraz zmiany stają się integralną częścią zaproszenia do składania ofert i będą wiążące przy składaniu ofert.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Wykonawca wystawi fakturę po realizacji ww. zadania.
2. Zamawiający ureguluje należność za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie przelewu na rachunek wskazany na fakturze wystawionej na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszym zaproszeniu w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.

IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy uzgodnić szczegóły z Zamawiającym.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania. 5. Oferta powinna być podpisana czytelnie przez Wykonawcę, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
6. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, niekompletne - nie będą rozpatrywane.
7. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
X. ROZTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMOWIENIA/OCENA OFERT
1. Zamawiający po otrzymaniu ofert dokona oceny ważnych ofert porównując ceny. Kryterium oceny: cena ofertowa - 100%.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej: https://ugstromiec.naszbip.pl/zamowienia-publiczne-do-130-000-zl .
3. Wszyscy Oferenci zostaną poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą mailową na wskazany adres mailowy w formularzu ofertowym.

Kontakt:
8. Dodatkowych informacji udziela Pan Rafał Bernaciak tel. 48 619-13-31.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.