JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6797z ostatnich 7 dni
25118z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2023-11-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ostróda
Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
89 676 07 80
przetargi@gminaostroda.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: ---
Nr telefonu: 89 676 07 80
Termin składania ofert: 2023-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg gminnych nr 153149N Durąg - Ryn oraz 153148N Lichtajny - wieś
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje swoim zakresem:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowę odcinka drogi gminnej nr 153149N Durąg - Ryn o dł. ok. 548 mb w m. Durąg polegającą na wykonaniu jezdni z masy bitumicznej wraz z poboczami.
2) Opracowanie dokumentacji projektowej i przebudowę drogi gminnej nr 153148N Lichtajny - wieś o dł. ok. 323 mb w m. Lichtajny polegającą na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm. Planowana do realizacji szerokość jezdni to 5,0-6,0 mb.
Zakres rzeczowy obejmuje:
o długość odcinka jezdni z masy bitumicznej: ok. 548 mb;
o długość odcinka jezdni z kostki betonowej: ok. 323 mb
o oznakowanie pionowe;
o progi zwalniające
Zadanie wykonywane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj".
Roboty należy wykonać na podstawie PFU (zał nr 1 do zaproszenia do negocjacji) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji).
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U.
z 2017 r., poz. 784);
2) uzyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym do oddania obiektu do użytkowania
3) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
4) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
5) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
6) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
7) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
2. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych,
pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych
od założonych w SWZ.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych
od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) po wykonaniu przedmiotu zamówienia: trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych oraz eksploatacji przedmiotu zamówienia;
4) zamówienie objęte jest jednym wnioskiem o dofinansowanie, w tym jednym harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz jedna umową o dofinansowanie. Podział zamówienia na części utrudni rozliczenie przedmiotowej inwestycji.

CPV: 45233120-6

Dokument nr: 2023/BZP 00487736, ZP.271.20.2023

Uwagi:
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 213 ust. 1, w zw. z art. 304 i art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu:
ocds-148610-05585a72-514a-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" RYSZARD ZIEJA ul. FABRYCZNA 9 18-400 ŁOMŻA
5.1.2.) Ulica: ul. Fabryczna 9
5.1.3.) Miejscowość: Łomża
5.1.4.) Kod pocztowy: 18-400
5.1.5.) Województwo: podlaskie
5.1.6.) Kraj: Polska

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.

4.71 / 5 Opinie: 41