Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ostróda Jana III Sobieskiego 1 14-100 Ostróda powiat: ostródzki 89 676 07 80 przetargi@gminaostroda.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ostróda |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 89 676 07 80 |
Termin składania ofert: | 2023-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg gminnych nr 153149N Durąg - Ryn oraz 153148N Lichtajny - wieś Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie obejmuje swoim zakresem: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowę odcinka drogi gminnej nr 153149N Durąg - Ryn o dł. ok. 548 mb w m. Durąg polegającą na wykonaniu jezdni z masy bitumicznej wraz z poboczami. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej i przebudowę drogi gminnej nr 153148N Lichtajny - wieś o dł. ok. 323 mb w m. Lichtajny polegającą na wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm. Planowana do realizacji szerokość jezdni to 5,0-6,0 mb. Zakres rzeczowy obejmuje: o długość odcinka jezdni z masy bitumicznej: ok. 548 mb; o długość odcinka jezdni z kostki betonowej: ok. 323 mb o oznakowanie pionowe; o progi zwalniające Zadanie wykonywane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". Roboty należy wykonać na podstawie PFU (zał nr 1 do zaproszenia do negocjacji) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji). 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 784); 2) uzyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym do oddania obiektu do użytkowania 3) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 4) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 5) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 6) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 7) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 2. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ. 3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby: 1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców; 2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia; 3) po wykonaniu przedmiotu zamówienia: trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych oraz eksploatacji przedmiotu zamówienia; 4) zamówienie objęte jest jednym wnioskiem o dofinansowanie, w tym jednym harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz jedna umową o dofinansowanie. Podział zamówienia na części utrudni rozliczenie przedmiotowej inwestycji. CPV: 45233120-6 Dokument nr: 2023/BZP 00487736, ZP.271.20.2023 Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: art. 213 ust. 1, w zw. z art. 304 i art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: ocds-148610-05585a72-514a-11ee-9aa3-96d3b4440790 SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" RYSZARD ZIEJA ul. FABRYCZNA 9 18-400 ŁOMŻA 5.1.2.) Ulica: ul. Fabryczna 9 5.1.3.) Miejscowość: Łomża 5.1.4.) Kod pocztowy: 18-400 5.1.5.) Województwo: podlaskie 5.1.6.) Kraj: Polska |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.