pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-11-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SĄD REJONOWY W CHORZOWIE ul. Dr Józefa Rostka 2 41-500 Chorzów powiat: Chorzów tel. 32 34 99 413 lub 416 gospodarczy@chorzow.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 34 99 413 lu |
Termin składania ofert: | 2023-11-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: II. NAZWA ZADANIA: Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w SR w Chorzowie RODZAJ ZAMÓWIENIA: USŁUGI SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU, WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA (W TYM ZASTOSOTWANIE ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH): Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji instalacji elektrycznej wewnętrznej awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w Sądzie Rejonowym w Chorzowie. 1. Podstawowe dane techniczne całego obiektu stanowiącego siedzibę Zamawiającego: ?kubatura całkowita - 18.924,0 m3; ?powierzchnia zabudowy - 1.049,23 m2; ?powierzchnia użytkowa - 4.165,97 m2; ?ilość kondygnacji: 6; ?ogólny stan techniczny budynku - dobry. 2. Obiekt posiada oświetlenie awaryjne, które nie spełnia obecnie wymaganych wymogów. 3. Dokumentacja projektowa obejmuje wymianę całej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w uzgodnieniu projektu oświetlania z rzeczoznawcą ppoż. (około.70 szt. ) 4. Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług projektowych dla potrzeb wykonania oświetlenia awaryjnego w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. Rostka 2, a obejmujących w szczególności: o Opracowanie dokumentacje projektowej wykonawczej i uzyskanie wymaganych przepisami prawa pozytywnych uzgodnień, opinii czy decyzji; o Opracowanie opisu technicznego oświetlenia awaryjnego; o Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych potrzebnej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, o Sporządzenie przedmiaru robót;o Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego. 5. Projekt na powyższe zadanie powinien obejmować: o Określenie miejsc lokalizacji lamp oświetlenia awaryjnego z uwzględnieniem wymaganego poziomu natężenia w odniesieniu do dróg ewakuacji; o Zestawienie użytych materiałów wraz z wszystkimi kosztami w celu realizacji zadania. 6. Zamawiający w celu realizacji zadania zaleca: o Przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawców przed terminem składania ofert w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia (wizji lokalnej dokona Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z jednostką Zamawiającą); o Uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych 7. Projekt musi być zgodny z przepisami obowiązującego prawa o ochronie przeciwpożarowej oraz spełniać wszystkie normy i przepisy polskie oraz europejskie związane z elektroenergetyką, instalacjami wewnętrznymi i telekomunikacyjnymi, a w szczególności: o Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2023.682) o Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U 2023. 1683) o Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 2022.1225) o Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej Dz. U. 2022.2057) o Rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. 2023.822). 8. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: o Projekt wykonawczy oświetlenia awaryjnego; o Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski o Rysunki systemu oświetlania awaryjnego, które powinny identyfikować wszystkie oprawy awaryjne i główne komponenty. Rysunki powinny być podpisane przez rzeczoznawcę. System oświetlenia awaryjnego musi być zgodny z wymaganiami przepisów i norm. 9. Zmawiający posiada inwentaryzację elektryczną z 2017 roku. 10. Zachęca się Wykonawców do wcześniejszego kontaktu z Zamawiającym w siedzibie zamawiającego w celu okazania przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zapytania ofertowego zobowiązany jest do dokonania pomiarów we własnym zakresie. 11. Zamawiający jest w posiadaniu następujących materiałów do projektowania: o Plan ewakuacji budynku, o Inwentaryzacja budowlana, o Inwentaryzacji instalacji teletechnicznych 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: a) dokumentacja ma być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, b) przedmiary robót powinny być opracowane z wyliczeniem ilości robót przedmiarowych oraz zestawieniem materiałów i urządzeń, c) kosztorys inwestorski ma być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) w sprawieokreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym, tj. w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże. d) w przedmiarach robót powinny być zawarte wszystkie roboty: podstawowe oraz towarzyszące np. roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a. Uzgodnioną dokumentację: projekt wykonawczy dla poszczególnych branż, przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz opis w wersji papierowej (3 egz.) i w wersji elektronicznej (całość na jednej płycie) zapisanej na CD/DVD w programie EXEL/ MICROSOFT WORD. GWARANCJA: 12 miesięcy PODWYKONAWCY: Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania żadnej części zamówienia. CPV: 71000000-8 Dokument nr: OG 35-92/2023 Otwarcie ofert: 3.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: TERMIN:24 listopada 2023 roku godz. 09:00 MIEJSCE:SĄD REJONOWY W CHORZOWIE 41-500 Chorzów, Ul. Dr Józefa Rostka 2, I piętro, pok. 120 Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji: maksymalnie do 28.12.2023 roku. Wymagania: IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: A. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835); B. zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego publicznego zaproszenia; C. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia projektowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, które będą brały udział w realizacji zamówienia tj.: ? co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; ? co najmniej jedna osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta branży elektroenergetycznej posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; b) wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą opisowi przedmiotowemu zamówienia oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodem o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, lub jest wykonywana; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Wykaz osób i usług mieści się w treści formularza ofertowego- załącznik nr 1. D. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości zamówienia: wykonawca posiada aktualne na dzień zawarcia i przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 2. WARUNKIEM UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEST ZŁOŻENIE OFERTY NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. c) kopia ubezpieczenia OC Wykonawcy. Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d) parafowany wzór umowy - (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2); e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. UWAGA! Wykonawcy winni dołożyć wszelkich starań aby złożyć w wymaganym terminie ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami o których mowa w pkt. IV niniejszego ogłoszenia. V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: a) Uzupełnienie formularza ofertowego: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wolnych pozycji w formularzu ofertowym, wskazując odpowiednio cenę ryczałtową netto i brutto. Ponadto jest zobowiązany do złożenia informacji dotyczących wykazu osób jak również wykazu usług. b) W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia. c) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w PROJEKCIE UMOWY stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. d) Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. e) Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia. f) Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.g) Należność za wykonaną usługę będzie regulowana po zrealizowaniu kompleksowo usługi, przelewem na konto Wykonawcy (konto firmowe, założone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą) zgłoszone do ,,Wykazu podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT" (tzw. ,,Biała lista"), pod rygorem odmowy zapłaty, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany przez obie strony protokół odbioru, po skutecznym odbiorze przedmiotu umowy. Wykonawca wystawi fakturę w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku bankowego jednostki sądownictwa. VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY: KRYTERIUM OCENY OFERT: Kryterium oceny ofert - cena- 100% CB Kryterium P = ------------------------- x 100 CBB Gdzie: P- liczba przyznanych punktów w kryterium cena CB- najniższa cena brutto wśród złożonych ofert CBB- cena brutto oferty badanej Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną. b) Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. c) Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie. e) Dopuszczalne jest składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dot. Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu, uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający może przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.f) Wykonawca ma możliwość nadesłania- złożenia oferty: ona adres pocztowy Zamawiającego, wówczas winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego (tj. Sąd Rejonowy w Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. Rostka 2, 41-500 Chorzów) oraz będzie posiadać oznaczenie: ,,Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w SR w Chorzowie" OG 35-92/2023", ona adres e-mailowy Zamawiającego (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy postępowania oraz numeru postępowania): o Wykonawca ma możliwość przesłania oferty w formie elektronicznej niezaszyfrowanej, bądź też w zaszyfrowanym pliku. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign), lub komercyjnych, W wypadku przesłania oferty w formie zaszyfrowanego pliku należy: a. Przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie składania ofert; b. Hasło do odczytania pliku oferty proszę przesłać oddzielnym mailem najpóźniej do dnia i godziny ich otwarcia, pod rygorem uznania, że oferta została złożona po terminie składania ofert. osobiście - w Oddziale Gospodarczym- I piętro, pok. 120. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. X.INFORMACJE ADMINISTRACYJNE: 1.W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu złożenia stosownych wyjaśnień (doprecyzowania ofert) z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. 2.Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego, Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. 4.Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert, Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. 6.Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania. 7.Zamawiający zawrze umowę w sprawie niniejszego zamówienia, bez zbędnej zwłoki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych wprojekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. |
© eurobudowa.pl 2004-2025