Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6279z ostatnich 7 dni
22446z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2023-11-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD REJONOWY W CHORZOWIE
ul. Dr Józefa Rostka 2
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. 32 34 99 413 lub 416
gospodarczy@chorzow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 34 99 413 lu
Termin składania ofert: 2023-11-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.
NAZWA ZADANIA: Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w SR w Chorzowie
RODZAJ ZAMÓWIENIA: USŁUGI
SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU, WIELKOŚCI I ZAKRESU ZAMÓWIENIA (W TYM
ZASTOSOTWANIE ASPEKTÓW SPOŁECZNYCH):
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji instalacji elektrycznej wewnętrznej
awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w Sądzie Rejonowym w Chorzowie.
1. Podstawowe dane techniczne całego obiektu stanowiącego siedzibę Zamawiającego:
?kubatura całkowita - 18.924,0 m3;
?powierzchnia zabudowy - 1.049,23 m2;
?powierzchnia użytkowa - 4.165,97 m2;
?ilość kondygnacji: 6;
?ogólny stan techniczny budynku - dobry.
2. Obiekt posiada oświetlenie awaryjne, które nie spełnia obecnie wymaganych wymogów.
3. Dokumentacja projektowa obejmuje wymianę całej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w
uzgodnieniu projektu oświetlania z rzeczoznawcą ppoż. (około.70 szt. )
4. Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług projektowych dla
potrzeb wykonania oświetlenia awaryjnego w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul.
Rostka 2, a obejmujących w szczególności:
o Opracowanie dokumentacje projektowej wykonawczej i uzyskanie wymaganych przepisami
prawa pozytywnych uzgodnień, opinii czy decyzji;
o Opracowanie opisu technicznego oświetlenia awaryjnego;
o Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych potrzebnej
do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne,
o Sporządzenie przedmiaru robót;o
Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego.
5. Projekt na powyższe zadanie powinien obejmować:
o Określenie miejsc lokalizacji lamp oświetlenia awaryjnego z uwzględnieniem wymaganego
poziomu natężenia w odniesieniu do dróg ewakuacji;
o Zestawienie użytych materiałów wraz z wszystkimi kosztami w celu realizacji zadania.
6. Zamawiający w celu realizacji zadania zaleca:
o Przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawców przed terminem składania ofert w
miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą
być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania
zamówienia (wizji lokalnej dokona Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym
umówieniu się z jednostką Zamawiającą);
o Uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych
7. Projekt musi być zgodny z przepisami obowiązującego prawa o ochronie przeciwpożarowej oraz
spełniać wszystkie normy i przepisy polskie oraz europejskie związane z elektroenergetyką,
instalacjami wewnętrznymi i telekomunikacyjnymi, a w szczególności:
o Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2023.682)
o Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U 2023. 1683)
o Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U.
2022.1225)
o Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej Dz. U. 2022.2057)
o Rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony
przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U.
2023.822).
8. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu:
o Projekt wykonawczy oświetlenia awaryjnego;
o Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych, przedmiar robót,
kosztorys inwestorski
o Rysunki systemu oświetlania awaryjnego, które powinny identyfikować wszystkie
oprawy awaryjne i główne komponenty. Rysunki powinny być podpisane przez
rzeczoznawcę. System oświetlenia awaryjnego musi być zgodny z wymaganiami
przepisów i norm.
9. Zmawiający posiada inwentaryzację elektryczną z 2017 roku.
10. Zachęca się Wykonawców do wcześniejszego kontaktu z Zamawiającym w siedzibie
zamawiającego w celu okazania przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca
przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zapytania ofertowego zobowiązany jest do
dokonania pomiarów we własnym zakresie.
11. Zamawiający jest w posiadaniu następujących materiałów do projektowania:
o Plan ewakuacji budynku,
o Inwentaryzacja budowlana,
o Inwentaryzacji instalacji teletechnicznych
12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym w
szczególności:
a) dokumentacja ma być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami,
normami i sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i
przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
b) przedmiary robót powinny być opracowane z wyliczeniem ilości robót przedmiarowych oraz
zestawieniem materiałów i urządzeń,
c) kosztorys inwestorski ma być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) w sprawieokreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno- użytkowym, tj. w jednym opracowaniu ze zbiorczym
zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże.
d) w przedmiarach robót powinny być zawarte wszystkie roboty: podstawowe oraz
towarzyszące np. roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a. Uzgodnioną dokumentację: projekt wykonawczy dla poszczególnych branż, przedmiar robót,
kosztorys inwestorski oraz opis w wersji papierowej (3 egz.) i w wersji elektronicznej (całość
na jednej płycie) zapisanej na CD/DVD w programie EXEL/ MICROSOFT WORD.
GWARANCJA: 12 miesięcy
PODWYKONAWCY: Zamawiający nie ogranicza możliwości powierzenia jakiejkolwiek części
zamówienia podwykonawcom według wyboru Wykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, w przypadku
braku wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy podwykonawcom wykonania
żadnej części zamówienia.

CPV: 71000000-8

Dokument nr: OG 35-92/2023

Otwarcie ofert: 3.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
TERMIN:24 listopada 2023 roku godz. 09:00
MIEJSCE:SĄD REJONOWY W CHORZOWIE 41-500 Chorzów, Ul. Dr Józefa Rostka 2,
I piętro, pok. 120

Miejsce i termin realizacji:
III.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: maksymalnie do 28.12.2023 roku.

Wymagania:
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY:
1. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:
A. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835);
B. zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego publicznego zaproszenia;
C. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia projektowe do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane, które będą brały udział w realizacji zamówienia tj.:
? co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje projektanta branży
konstrukcyjno-budowlanej posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
? co najmniej jedna osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta branży
elektroenergetycznej posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń;
b) wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał co
najmniej 1 usługę odpowiadającą opisowi przedmiotowemu zamówienia oraz
załączeniem dowodu określającego, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana
należycie, przy czym dowodem o którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, lub jest
wykonywana; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług,
wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których
wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz osób i usług mieści się w treści formularza ofertowego- załącznik nr 1.
D. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie całości
zamówienia: wykonawca posiada aktualne na dzień zawarcia i przez cały okres
obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą.
2. WARUNKIEM UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEST ZŁOŻENIE
OFERTY NA KTÓRĄ SKŁADAJĄ SIĘ:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
c) kopia ubezpieczenia OC Wykonawcy.
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
d) parafowany wzór umowy - (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2);
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty
obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii
dokumentów składanych wraz z ofertą.
UWAGA!
Wykonawcy winni dołożyć wszelkich starań aby złożyć w wymaganym terminie ofertę wraz
z wszystkimi wymaganymi dokumentami o których mowa w pkt. IV niniejszego ogłoszenia.
V.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
a) Uzupełnienie formularza ofertowego: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wolnych
pozycji w formularzu ofertowym, wskazując odpowiednio cenę ryczałtową netto i brutto.
Ponadto jest zobowiązany do złożenia informacji dotyczących wykazu osób jak również
wykazu usług.
b) W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w
związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
c) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w PROJEKCIE UMOWY stanowiącym
załącznik do niniejszego zaproszenia.
d) Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie
pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
e) Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku
realizacji zamówienia.
f)
Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do
obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowym.g) Należność za wykonaną usługę będzie regulowana po zrealizowaniu kompleksowo usługi,
przelewem na konto Wykonawcy (konto firmowe, założone w związku z prowadzoną
działalnością gospodarczą) zgłoszone do ,,Wykazu podmiotów zarejestrowanych jako
podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT"
(tzw. ,,Biała lista"), pod rygorem odmowy zapłaty, w terminie 30 dni od daty wystawienia
faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisany przez obie strony protokół
odbioru, po skutecznym odbiorze przedmiotu umowy. Wykonawca wystawi fakturę w terminie
do 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia
rachunku bankowego jednostki sądownictwa.
VI.
KRYTERIA WYBORU OFERTY:
KRYTERIUM OCENY OFERT:
Kryterium oceny ofert - cena- 100%
CB
Kryterium P = ------------------------- x 100
CBB
Gdzie:
P- liczba przyznanych punktów w kryterium cena
CB- najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
CBB- cena brutto oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w
kryterium cena.
VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we
wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
b) Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
c) Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku
polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie
miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą
ofertę.
d) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i
wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku
składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
e) Dopuszczalne jest składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale
lub notarialnie poświadczonej kopii. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dot. Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu,
uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. Jeżeli oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający
może przez zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.f)
Wykonawca ma możliwość nadesłania- złożenia oferty:
ona adres pocztowy Zamawiającego, wówczas winien zamieścić ofertę w zamkniętej
kopercie która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego (tj. Sąd Rejonowy w
Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. Rostka 2, 41-500 Chorzów) oraz będzie posiadać
oznaczenie: ,,Projekt instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w SR w
Chorzowie" OG 35-92/2023",
ona adres e-mailowy Zamawiającego (w temacie wiadomości prosimy o wpisanie nazwy
postępowania oraz numeru postępowania):
o
Wykonawca ma możliwość przesłania oferty w formie elektronicznej niezaszyfrowanej,
bądź też w zaszyfrowanym pliku. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami
oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np.
Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source
(np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign), lub komercyjnych, W wypadku przesłania oferty w
formie zaszyfrowanego pliku należy:
a. Przesłać plik zabezpieczony hasłem w w/w formacie w terminie składania ofert;
b. Hasło do odczytania pliku oferty proszę przesłać oddzielnym mailem najpóźniej do dnia
i godziny ich otwarcia, pod rygorem uznania, że oferta została złożona po terminie
składania ofert.
osobiście - w Oddziale Gospodarczym- I piętro, pok. 120.
IX.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
X.INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
1.W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu złożenia stosownych wyjaśnień
(doprecyzowania ofert) z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia
treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2.Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego, Zamawiający udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na
składanie ofert.
4.Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku
mniejszej liczby otrzymanych ofert, Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich
Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze
złożonych ofert, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
6.Zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania.
7.Zamawiający zawrze umowę w sprawie niniejszego zamówienia, bez zbędnej zwłoki.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych wprojekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Jeżeli wybrany
Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana
spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie
będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.