wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GOSPODARKA KOMUNALNA ul. Regucka 5 05-430 Celestynów powiat: otwocki tel. 22 789-70-52, tel. 603 116 134, 605 110 776 gospodarka.kom@celestynow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Celestynów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 789-70-52, t |
Termin składania ofert: | 2023-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA armatury wodociągowej i kanalizacyjnej na potrzeby Gospodarki Komunalnej w Celestynowie w 2024 r." złotych.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej armatury wodociągowej i kanalizacyjnej zgodnie z asortymentem wskazanym w ust. 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu w poniższym zakresie: ARMATURA WODOCIĄGOWA Lp. RODZAJ 1 2 3 4 NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=90 MM/ GW 1 1/2'' TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=110 MM/ GW 1 1/2" TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=160 MM/ GW 1 1/2" TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=225 MM/ GW 1 1/2" TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. 5NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=90 MM/GW 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. 6NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=110 MM/GW 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. 7NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=160 MM/G 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. 8NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=225 MM/G 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ. 9KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 1 L=1180 MM 10KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 2 L=1180 MM 11KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 3 L=1180 MM 12KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 4 L=1180 MM 13KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 5 L=1180 MM 14KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 6 L=1180 MM 15KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 7 L=1180 MM 16KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 8 L=1180 MM 217 18 19 ZASUWA MIĘKKOUSZCZELNIONA KLINOWA KOŁNIERZOWA DN=80 MM PN 16 L= 280 MM ZASUWA MIĘKKOUSZCZELNIONA KLINOWA KOŁNIERZOWA DN=100 MM PN 16 L= 300 MM ZASUWA MIĘKKOUSZCZELNIONA KLINOWA KOŁNIERZOWA DN=150 MM PN 16 L= 350 MM 20OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 17 L= 1060 MM 21OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 18 L= 1060 MM 22OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 19 L= 1060 MM 23 24 25ZASUWA KLINOWA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM (USZCZELNIENIE MIĘKKIE) DN=32 MM PN 16 ZASUWA KLINOWA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM (USZCZELNIENIE MIĘKKIE) DN=40 MM PN 16 ZASUWA KLINOWA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM (USZCZELNIENIE MIĘKKIE) DN=50 MM PN 16 26OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 23 L= 1260 MM 27OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 24 L= 1060 MM 28OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 25 L= 1060 MM 29 30 3133 34 35HYDRANT NADZIEMNY DN 80 MM (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 TYP A L=1900 MM HYDRANT NADZIEMNY DN80 MM ( RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 TYP A L=2150 MM HYDRANT NADZIEMNY DN80 MM (RURA PRZEWODOWA ZESTALI) PN 10 TYP A L=2450 MM HYDRANT NADZIEMNY DN80 MM (RURA PRZEWODOWA ZE STALI NIERDZEWNEJ) PN 10 TYP A L=2150 MM HYDRANT PODZIEMNY DN 80 (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) MM PN 10 L=750 MM HYDRANT PODZIEMNY DN 80 MM (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 L=1000 MM HYDRANT PODZIEMNY DN 80 mm (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 L=1250 MM 36KOŁNIERZ ŚLEPY DN 80 MM 37KOŁNIERZ ŚLEPY DN 100 MM 38KOŁNIERZ ŚLEPY DN 150 MM 39KOŁNIERZ ŚLEPY DN 200 MM 40KRÓCIEC JEDNOKOŁNIERZOWY FW DN 80 MM L=140 MM 41KRÓCIEC JEDNOKOŁNIERZOWY FW DN 100 MM L=150 MM 42KRÓCIEC JEDNOKOŁNIERZOWY FW DN 150 MM L=180 MM 43KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=100 MM 44KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=150 MM 45KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=200 MM 32 346KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=300 MM 47KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=400 MM 48KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=500 MM 49KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=100 MM 50KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=150 MM 51KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=200 MM 52KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=300 MM 53KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=400 MM 54KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=500 MM 55KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=100 MM 56KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=150 MM 57KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=200 MM 58KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=300 MM 59KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=400 MM 60KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=500 MM 61ZŁĄCZKA PE DZ=25 mm PN 16 62ZŁĄCZKA PE DZ=32 mm PN 16 63ZŁĄCZKA PE DZ=40 mm PN 16 64ZŁĄCZKA PE DZ=50 mm PN 16 65ZŁĄCZKA PE DZ=63 mm PN 16 66ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=32/25 mm PN 16 67ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=40/25 mm PN 16 68ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=40/32 mm PN 16 69ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=50/32 mm PN 16 70ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=50/40 mm PN 16 471ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=63/32 mm PN 16 72ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=63/40 mm PN 16 73ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?'' 74ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?'' 75ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / 1'' 76ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / ?'' 77ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1'' 78ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1 ?'' 79ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1'' 80ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ?'' 81ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ? '' 82ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?'' 83ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?'' 84ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / 1'' 85ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / ?'' 86ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1'' 87ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1 ?'' 88ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1'' 89ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ?'' 90ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ? '' 91ZWĘŻKA FFR 100 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 150 MM 92ZWĘŻKA FFR 100 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 200 MM 93ZWĘŻKA FFR 150 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 200 MM 94ZWĘŻKA FFR 150 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 400 MM 95ZWĘŻKA FFR 150 X 100 MM KOŁNIERZOWA L= 200 MM 596ZWĘŻKA FFR 150 X 100 MM KOŁNIERZOWA L= 400 MM 97RURA PVC ? =90 x 4,3mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m 98RURA PVC ? =110 x 4,2mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m 99RURA PVC ? =160 x 6,2mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m 100RURA PVC ? =225 x 8,6 mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m 101NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =90 mm PN 10 102NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =110 mm PN 10 103NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =160 mm PN 10 104NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =225 mm PN 10 105ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 90 mm 90° PN 10 106ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 110 mm 90° PN 10 107ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 160 mm 90° PN 10 108ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 225 mm 90° PN 10 109TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 80/80/80 MM 110TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 100/80/100 MM 111TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 150/80/150 MM 112TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWYDN 80/100/80 MM 113TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWYDN 100/100/100 MM 114TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 150/100/150 MM 115TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 100/150/100 MM 116TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 150//150/150 MM 117 118 USZCZELKA GUMOWA DO POŁĄCZEŃ KOŁNIERZOWYCH DN 80 mm ŁĄCZNIE ZE ŚRUBAMI M 16 USZCZELKA GUMOWA DO POŁĄCZEŃ KOŁNIERZOWYCH DN 100 mm ŁĄCZNIE ZE ŚRUBAMI M 16 119KOLANO DWUKOŁNIERZOWE ZE STOPKĄ DN 80 MM 120SKRZYNKA DO ZASUWY H=250 DN=185 MM 6121SKRZYNKA DO NAWIERTKI H=250 DN=115 MM 122SKRZYNKA DO HYDRANTU PODZIEMNEGO H=310 DN=370 mm 123TABLICZKA EMALIOWANA Z OZNAKOWANIEM ,,H" 124TABLICZKA EMALIOWANA Z OZNAKOWANIEM ,,Z" 125TABLICZKA EMALIOWANA Z OZNAKOWANIEM ,,D" 153OBEJMA NAPRAWCZA DLA RUR PVC I PE ? = 90 MM Z WYKŁADZINĄ GUMOWĄ OBEJMA NAPRAWCZA DLA RUR PVC I PE ? = 110 MM Z WYKŁĄDZINĄ GUMOWĄ SMAR SILIKONOWY 250 G Z DOPUSZCZENIEM DO WODY PITNEJ MANOMETR CIŚNIENIOWY ? 160 MM (0,0-1,0 MPa) WAKUOMETR ? 160 MM (DO 100 kPa WARTOŚCI PODCIŚNIENIA) POKRYWA NASADY HYDRANTOWEJ (KŁOWA) PVC 75 NASADA HYDRANTOWA (KŁOWA) PVC 75 POKRYWA NASADY HYDRANTOWEJ (GWINT ZEWNĘTRZNY) PVC 75 NASADA HYDRANTOWA (GWINT ZEWNĘTRZNY) PVC 75 NYPEL OCYNKOWANY ? " NYPEL OCYNKOWANY ? " NYPEL OCYNKOWANY ? " NYPEL OCYNKOWANY 1" NYPEL OCYNKOWANY 1?" NYPEL OCYNKOWANY 1? " NYPEL OCYNKOWANY 2" NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY ? - ?" NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY ? - 1" NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 - 1 ? " NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 - 1 ? " NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 ? - 1 ? " NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 ? - 2 " NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 ? - 2 " MUFA OCYNKOWANA 1" MUFA OCYNKOWANA 1 ? " MUFA OCYNKOWANA 1 ? " MUFA OCYNKOWANA 2" ZDRÓJ ULICZNY L=2525 MM G3/4" -ŚREDNICA WYLOTU ? 20 mm Lp. ARMATURA KANALIZACYJNA RODZAJ 1RURA PVC ? 160 x 4,7 mm SDR 34 SN 8 L=6,0m 2RURA PVC ? 160 x 4,7 mm SDR 34 SN 8 L=2,0m 3RURA PVC ? 110 x 3,2 mm SDR 34 SN 8 L=6,0m 74RURA PVC ? 110 x 3,2 mm SDR 34 SN 8 L=2,0m 5RURA PVC ? 160 x 4,0 mm klasa N L=2,0 m 6RURA PVC ? 110 x 2,6 klasa N mm L=2,0m 7KOLANO PVC ? 160/15? 8KOLANO PVC ? 160/30? 9KOLANO PVC ? 160/45? 10KOLANO PVC ? 110/15? 11KOLANO PVC ? 110/30? 12KOLANO PVC ? 110/45? 13TRÓJNIK PVC ? 160/160/160 MM 90? 14TRÓJNIK PVC ? 160/160/160 MM 45? 15TRÓJNIK PVC ? 110/110/110 MM 90? 16TRÓJNIK PVC ? 110/110/110 MM 45? 17REDUKCJA PVC ? 160/110 MM 18ZASUWA BURZOWA PP ? 160 mm 19KINETA POŁĄCZENIOWA ? 315 mm DOPŁYW PRAWY ? 160 mm 20KINETA POŁĄCZENIOWA ? 315 mm DOPŁYW LEWY ? 160 mm 21KINETA POŁĄCZENIOWA ? 315 mm PRZELOTOWA ? 160 mm 22RURA TRZONOWA KARBOWANA PVC ? 315 mm SN 4 L=1250 mm 23USZCZELKA DO RURY KARBOWANEJ I TRZONOWEJ ? 315 mm 24DWUZŁĄCZKA DO RUR KARBOWANYCH ? 315 mm 25POKRYWA ŻELIWNA A 15 ? 315 mm 26WŁAZ ŻELIWNY Z POKRYWĄ KLASY D 400 ? 600 mm 27PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY ? 600 mm H=45 28PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY ? 600 mm H=65 83. Zamawiający zastrzega sobie prawo całkowitej rezygnacji z zakupu niektórych artykułów, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia i zagwarantować realizację dostaw jednorazowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania fabrycznie nowej armatury objętej przedmiotem zamówienia, każdy typ asortymentu winien pochodzić od jednego producenta. 6. Wykonawca zobowiązany są do dostarczenia wyrobów pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji. Przez oryginalną armaturę Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta. Oferowana armatura musi posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, musi być fabrycznie nowa, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Armatura musi być oryginalnie zabezpieczona przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu. 7. Armatura wodociągowa i kanalizacyjna winna spełniać następujące parametry techniczne: 1) Zasuwy - wykonanie korpusu- żeliwo sferoidalne (GGG 50) malowane farbą epoksydową z godnie z normą GSK (min 250 um), pełny przelot zasuwowy (bez przewężeń na wysokości klina), uszczelnienie pokrywy z korpusem za pomocą profilowanej uszczelki zagłębionej w korpusie, śruby łączące korpus z pokrywą wpuszczane i zalewane masą na gorąco, trzpień ze stali nierdzewnej walcowany na zimno, potrójne uszczelnienia trzpienia (pierścień górny, 4 o-ringi, uszczelka manszetowa), klin z żeliwa sferoidalnego na wulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM z pełnym przelotem, prowadzenie klina w prowadnicach będących integralną częścią korpusu zasuwy, stała nakrętka klina wykonana z mosiądzu lub materiału porównywalnego, 2) Obudowy do zasuw - trzpień wykonany z pręta stalowego pełnego o przekroju kwadratowym, zabezpieczony przed korozją. Przekrój pręta nie mniejszy niż: - ? 14 mm - dla obudów do zasuw ? 40/50 ; - ? 17 mm - dla obudów do zasuw ? 65/80 ; - ? 19 mm - dla obudów do zasuw ? 100/150 ; - ? 24 mm - dla obudów do zasuw ? 225 . Czop dolny wykonany z żeliwa sferoidalnego, mocowany do trzpienia zasuwy przy pomocy zawleczki wykonanej ze stali nierdzewnej lub śruby mocującej. Czop górny wykonany z żeliwa sferoidalnego, mocowany do trzpienia przy pomocy śruby i nakrętki ze stali nierdzewnej. Osłona pręta wykonana z tworzywa sztucznego jako rura ochronna z tzw. dzwonem, w dolnej części, szczelnie przylegającym do korpusu zasuwy. W górnej części osłony pokrywa uszczelniająca z PE, zabezpieczająca przed zasypaniem ziemią i przedostawaniem się wody. 3) Hydranty- spełnienie normy PN- 89/M-74092, ciśnienie nominalne PN 10, połączenia kołnierzowe zg. z EN-1092-2/DIN-28605, korpus oraz zawór kulowy wykonane z żeliwa sferoidalnego, pełne zabezpieczenie antykorozyjne (zewnętrzne - farbą proszkową produkowaną na bazie żywic epoksydowych o minimalnej grubości 250 u oraz 98. wewnętrznie - emaliowane), grzybek zamykający pokryty gumą lub odpowiednim tworzywem gwarantującym szczelność, wrzeciono i trzpień uruchamiający wykonane ze stali nierdzewnej, klasa żeliwa, nazwa producenta, średnica oraz ciśnienie nominalne oznakowane w formie odlewu w widocznym miejscu korpusu, uszczelnienie wrzeciona co najmniej podwójne o-ringowe wykonanie z NBR lub EPDM, uszczelki płaskie z poliamidu, odwodnienie powinno działać tylko przy pełnym zamknięciu hydrantu - w położeniach pośrednich i przy otwarciu odwodnienie powinno być szczelne, nakrętka wrzecionowa i tuleja prowadząca tłok uszczelniający wykonane z mosiądzu utwardzonego, 4) Kształtki żeliwne - materiał: żeliwo sferodidalne min. GGG 400; kołnierze zwymiarowane zgodnie z EN-1092-2/DIN-28605/ owiercenie zgodne DIN 2501; zabezpieczenie antykorozyjne (zewnętrznie i wewnętrznie) proszkową farbą epoksydową nanoszoną metodą fluidyzacji, o grubości warstwy min. 250 ?m. Wykonawca dostarcza armaturę, o której mowa w ust. 2 własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego zgodnie z złożonym przez Zamawiającego zamówieniem. W przypadku gdy Wykonawca posiada punkt odbioru armatury znajdujący się na terenie Gminy Celestynów to odbiór zamówionego towaru może być dokonywany osobiście przez pracownika Zamawiającego lub konserwatora sieci wodociągowej/kanalizacyjnej świadczącego usługi na rzecz Zamawiającego posiadających wydane przez Zamawiającego stosowne upoważnienie. Wykonawca będzie upoważniony do sprawdzenia autentyczności i aktualności takiego upoważnienia przed wydaniem towaru (np. telefonicznie) . Towar zostanie wydany na podstawie dokumentu WZ, a faktura za ten towar zostanie przesłana elektronicznie na adres e-mailowy Zamawiającego. Dostawy będą realizowane w formie dostaw częściowych, każdorazowo w dni robocze oraz w przypadku awarii również w soboty i niedziele (święta) co do zasady w godz.ch od 08:00 do 14:00. Dostawy częściowe będą realizowane w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty, faksu lub telefonicznie zamówienia przez Zamawiającego z wyjątkiem wystąpienia awarii - w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania na dany rodzaj armatury. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej zapytaniu ofertowym, lub dostarczenia wadliwej armatury Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do formularza oferty powinny zawierać wszystkie nakłady i składniki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku do Siedziby Zamawiającego - loco Celestynów, Ul. Regucka 5 lub do punktu odbioru o ile znajduje się na terenie Gminy Celestynów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych produktów, na które udzieli 24 miesięcznej gwarancji na warunkach ogólnych. Dokument nr: ZP/ 24 /2023 Składanie ofert: VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT. Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 5 należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Gospodarka Komunalna w Celestynowie, Ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 29 listopada 2023 r. godz. 10:00. Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 10II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi przepisami: ustawą z dnia z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.) oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Gospodarce Komunalnej w Celestynowie o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych III. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY. W celu wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty załączyć należy: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 3) wiedza i doświadczenie - Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy armatury wodociągowej i kanalizacyjnej o wartości minimum 30.000,00 zł wraz z podaniem kwot, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz załączyć dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Wykonawca wystawi i dostarczy fakturę w formie elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego każdorazowo po wykonanej dostawie. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom oraz zamieszczona na stronie 118. internetowej zamawiającego. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym zostaną powiadomieni wszyscy wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert. Zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę w wyznaczonym przez siebie terminie do wyjaśnień treści złożonej oferty lub uzupełnień złożonej oferty. Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. V. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. SPOSÓB OBLICZENIA CENY. Ceny jednostkowe zaproponowane w formularzu oferty powinny zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ceny jednostkowe nie ulegną zmianie w czasie realizacji całego przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji. Wykonawca określi wartość cen jednostkowych w uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania ofertowego oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki w nich niezawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Podane w ofercie ceny muszą być wyrażone w PLN cyfrą. Ceny muszą być wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, równe i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę). Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe wynikające z ilości wykonanych dostaw oraz ich cen jednostkowych brutto podanych w ofercie Wykonawcy. W celu porównania złożonych ofert Wykonawca obliczy porównawczą cenę ofertową brutto. Wykonawca obliczy porównawczą cenę ofertową brutto z zastosowaniem cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji asortymentu oraz szacunkowej ilości asortymentu w okresie realizacji zamówienia. Porównawcza cena ofertowa brutto nie stanowi wartości umowy i służy jedynie porównaniu złożonych ofert w postępowaniu. Wartość faktycznie wykonanych dostaw zależeć będzie od 1210. VI. 1. rzeczywistych potrzeb, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podana ilość dostaw jest wyłącznie wartością szacunkową (orientacyjną) przyjętą do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Środki, jakimi dysponuje Zamawiający na realizację zamówienia zostaną określone w umowie i będą stanowiły maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY. Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował n następującym kryterium: 1) Cena - 100% C= Cn/Cbx100x100% gdzie: C - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena Cn - oferowana najniższa cena oferty Cb - oferowana cena w badanej ofercie 100 - wskaźnik stały 2) Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna zamówienia wykonawcy, który zdobędzie najwyższą ilość punktów. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej. Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób: GOSPODARKA KOMUNALNA W CELESTYNOWIE ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów oraz napis: 13Oferta w postępowaniu na ,,Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej na potrzeby Gospodarki Komunalnej w Celestynowie w 2024 r." Nr postępowania ZP/ 24 /2023 Nie otwierać przez dniem 29 listopada 2023 r., godz. 10:00 Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy). Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert. Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po upływie terminu składania ofert. IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY. 1. 2. 3. Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. Warunkiem, koniecznym ze strony Wykonawcy, do zawarcia umowy będzie dostarczenie Zamawiającemu przed jej zawarciem nw. dokumentów: 1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: dostarczenie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopii (potwierdzonej ,,za zgodność z oryginałem") umowy współpracy lub umowy konsorcjum - określającą w szczególności zasady odpowiedzialności i rozliczeń stron najpóźniej w dniu zawarcia umowy, W przypadku niedostarczenia przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa w ust. 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy z winy Wykonawcy i dokona ponownego wyboru oferty zgodnie z ust. 1. Uwagi: X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO. 14Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa. 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, 15wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Kontakt: VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJACYM. 1. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest Robert Korpysz tel. 603 116 134 oraz w sprawach proceduralnych Katarzyna Grzanka tel. 605 110 776. |
© eurobudowa.pl 2004-2025