wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Rybnik)
lubuskie (Wędrzyn)
podkarpackie (Mielec)
dolnośląskie (Wrocław)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg na terenie gminy |
Data zamieszczenia: | 2023-11-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BĘDZINO Będzino 19 76-037 Będzino powiat: koszaliński 943162530 ug@bedzino.pl https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Będzino |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 943162530 |
Termin składania ofert: | 2023-12-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dróg na terenie gminy Będzino Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1:Remont drogi nr 100023Z w Będzinie- obejmuje remont drogi gminnej nr 100023Z w miejscowości Będzino. Długość remontowanego odcinka wynosi ok. 817 m. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe; - rozebranie nawierzchni chodników oraz krawężników i obrzeży - rozebranie nawierzchni zjazdów - rozebranie poprzez sfrezowanie górnej części nawierzchni bitumicznej - wykonanie nowej podbudowy chodnika i zjazdów - miejscowa wymiana podbudowy drogi - ułożenie nowej nawierzchni chodników i wjazdów z drobnowymiarowych elementów betonowych - ułożenie nowych krawężników i obrzeży - ułożenie nowej nawierzchni jezdni z masy bitumicznej - wymiana uszkodzonych elementów odwodnienia - wymianę przepustu drogowego - regulacja elementów wyposażenia technicznego drogi - wykonanie poboczy, - wykonanie SOR; Część 2: Remont drogi nr 100021Z w Komorach- obejmuje remont gminnej drogi publicznej nr 100021Z w miejscowości Komory, w części łączącej miejscowości: Będzino, Komory, Słowienkowo, Wierzchominko, Dobrzyca. Remontowany odcinek o długości ok. 280mb .W ramach przedmiotowego zamierzenia planuje się wykonanie następujących robót remontowych: - rozebranie poprzez sfrezowanie górnej części nawierzchni bitumicznej, - ułożenie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów z masy bitumicznej, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, - wykonanie SOR. CPV: 45233220-7, 45100000-8,45111200-0,45111291-4 Dokument nr: 2023/BZP 00502771, ZP.271.17.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz musi zapoznać się z Instrukcją składania ofert dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje . Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, włączona obsługa JavaScript, 4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 5) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Formaty przesyłanych danych, plików wykorzystywanych przez wykonawców, powinny być zgodne z wyszczególnionymi w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2021r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017.2247 t. j. ze zm.). 1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. Oferta musi być: a)sporządzona w języku polskim, zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w dokumentach postępowania, b)złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino w postępowaniu dla informacji, oświadczeń lub dokumentów (innych niż oferta Wykonawcy ) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej adres e-mail: ug@bedzino.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Będzino z siedzibą w Będzinie 19, 76-037 Będzino -z administratorem można kontaktować pisemnie na adres siedziby administratora; administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez adres email:iod@bedzino.pl oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont dróg na terenie gminy Będzino -odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.