Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
692z dziś
5724z ostatnich 7 dni
24479z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników

Data zamieszczenia: 2023-11-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Deveris Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Tytusa Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
powiat: Warszawa
63 222 35 78
j.sylwestrzak@deveris.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181030
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 63 222 35 78
Termin składania ofert: 2023-11-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników 5, 10 i 14 m3.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0849/18 - Innowacyjne technologie rozdziału i wykorzystania składników krwi drobiowej na cele żywienia zwierząt

Część 1
DOSTAWA i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup jest planowany w ramach Projektu, który finansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników 5, 10 i 14 m3.
Kategoria ogłoszenia: Dostawy
Podkategoria ogłoszenia: Dostawy Inne
Miejsce realizacji zamówienia Województwo: wielkopolskie
Powiat: turecki
Miejscowość: Turek
Kod CPV
42122000-0 - Pompy
42131000-6 - Krany, kurki i zawory
42510000-4 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące
44161000-6 - Rurociągi
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Cel zamówienia: 1. Celem postępowania jest wybór Oferenta, który DOSTAWA i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników 5, 10 i 14 m3., zgodnie ze specyfikacją przedstawioną w opisie przedmiotu zamówienia w ramach projektu nr POIR.01.01.01-00-0849/18-00 pod nazwą
Innowacyjne technologie rozdziału i wykorzystania składników krwi drobiowej na cele żywienia zwierząt.
2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020, poddziałanie 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa"
3. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Rozwoju obowiązujących od dnia 23 sierpnia 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zwanymi dalej: ,,Wytycznymi Ministra Rozwoju".
4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, jak też Wytyczne Ministra Rozwoju z dnia 23 sierpnia 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników 5, 10 i 14 m3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagane elementy składowe instalacji, ich ilości oraz wymagane parametry a także dodatkowe warunki odnoszące się do przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Niektóre (oznaczone ,,*" ) ilości/wartości podane w załączniku nr 1 wskazane zostały jako wartości orientacyjne/przedziały. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty, Oferent przeprowadził wizję lokalną, zapoznał się z miejscem i warunkami montażu, dokonał własnych pomiarów. Termin wizyty należy uzgodnić z Zamawiającym z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Na podstawie wizji lokalnej Oferent stworzy projekt uwzględniający ilości/wartości rzeczywiste wskazanych składowych instalacji dostosowane do pomieszczeń ubojni.
4. Schemat blokowy instalacji został przedstawiony w załączniku nr 1.a do zapytania ofertowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych". Przez ,,ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 42122000-0, 42131000-6, 42510000-4, 44161000-6

Dokument nr: 2023-6413-181030

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-11-30
TERMIN SKŁADANIA ofert:
Do 30.11.2023r
Miejsce i sposób składania ofert:
1. Oferty wraz z załącznikami można składać:
a) listownie lub osobiście na adres:
Deveris Polska Sp. z o.o.
ul. Inwestycyjna 2
62-700 Turek
b) lub w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: j.sylwestrzak@deveris.pl

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
turecki
Gmina
Turek
Miejscowość
Turek
Harmonogram realizacji zamówienia:
Zamówienie powinno zostać zrealizowane w następującym terminie:
maksymalnie do 20 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Nieterminowa realizacja będzie obwarowana naliczeniem kar umownych.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zawarcie umowy
1. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy na realizacje przedmiotu zamówienia. Miejsce i termin zawarcia Umowy wskaże Zamawiający.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1. Termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jaki to zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia
b) zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
c) zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu Umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu realizacji zamówienia Zamawiający powiadomi Oferenta wskazując przyczynę zawieszenia;
d) konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający lub Oferent nie mogli, działając z należytą starannością przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy;
e) Wydłużenia postępowań w sprawie wydawania decyzji administracyjnych związanych z przedmiotem umowy, o ile nie zostało to spowodowane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy lub rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia
b) zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Oferenta i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana ze zmniejszeniem wynagrodzenia.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w realizacji przedmiotu Umowy, za jego uprzednią zgodą, w przypadku, gdy wystąpi:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy;
c) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia.
4. Wynagrodzenie Oferenta określone w umowie może ulec zmianom w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Oferenta, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Oferenta,
5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenia zmian Umowy na zasadach przewidzianych w pkt 22) lit. b) - e) rozdziału 6.5.2. Zasada konkurencyjności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 tj. Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy dodatkowych zamówień, przy czym po łącznym spełnieniu poniżej wskazanych warunków:
- zamówienia dodatkowe są niezbędne dla prawidłowego wykonania podstawowego zadania,
- wykonanie zamówień dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez strony,
- realizacja zamówień dodatkowych przed ich wykonaniem, zostanie w formie pisemnej zaakceptowana przez obie strony,
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Opisane wyżej zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Zmiany te mogą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
Warunki zmian:
1. Inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego i/lub Oferenta.
2. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych.
3. Forma zmian - aneks do umowy z Oferentem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W Postępowaniu Ofertowym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zapytania ofertowego.
Przez podobne zamówienia rozumie się wykonanie prac technicznych w działających obiektach przemysłu spożywczego. Przez prace techniczne rozumie się:
? prace montażowo-instalacyjne elementów ze stali kwasoodpornej,
? prace spawalnicze (TIG/MIG),
? uruchomienia technologii spożywczej,
? systemy filtracyjne.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca przedstawi na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego, wykaz podobnych zamówień wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających prawidłowe wykonanie zamówień.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W Postępowaniu Ofertowym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem ludzkim tj. osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia oraz osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Oferent na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego przedstawi oświadczenie, że:
? osoba nadzorująca wykonanie przedmiotu zamówienia będzie posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych albo im odpowiadające oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy organ samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w. osoba posiada w/w. uprawnienia,
? pracownicy wykonujący zamówienie będą posiadać inne niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia spawalnicze, uprawnienia do pracy na wysokości, uprawnienia SEP etc.).
Ponadto do oferty Oferent dołączy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych albo im odpowiadające oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy organ samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba nadzorująca wykonanie przedmiotu zamówienia posiada ww. uprawnienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
W celu oceny spełnienia przez Oferenta niniejszego warunku, Oferent:
a) musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość oferty. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Oferent przedstawi polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga aby przed złożeniem Oferty, Oferent przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z miejscem i warunkami montażu, dokonał własnych pomiarów. Termin wizyty należy uzgodnić z Zamawiającym z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Na podstawie wizji lokalnej Oferent stworzy projekt uwzględniający ilości/wartości rzeczywiste wskazanych składowych instalacji dostosowane do pomieszczeń ubojni. Oferent zobowiązany jest oświadczyć, iż przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z miejscem i warunkami montażu, dokonał własnych pomiarów a także że na tej podstawie zdobył wszystkie niezbędne informacje do wykonania przedmiotu zamówienia oraz sporządził projekt instalacji umożliwiający wycenę oferty. Oświadczenie stanowi część formularza oferty stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
OCENA OFERTY

1. Ocena odnosząca się do przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w systemie punktowym z wagami w oparciu o następujące kryteria punktowane:

a) Kryterium cena netto przedmiotu zamówienia (KC) - waga 100%
Dostawca określa cenę netto przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym i jego Załącznikach. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych), obejmującą wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena netto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Dostawca określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
Liczba punktów w kryterium ,,cena netto przedmiotu zamówienia" będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(cena netto najtańszej spośród złożonych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty) x 100 x 100% (waga kryterium) = liczba punktów oferty rozpatrywanej (KC)

2. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100. Wartość uzyskanych punktów ofert określona zostanie wg wzoru:
Wartość punktowa oferty = KC
3. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt. w danym kryterium.
4. Punktacja będzie zaokrąglana w górę, do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która jest poprawna formalnie, spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
6. Zamawiający, po dokonaniu oceny otrzymanych ofert, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty/ofert, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykluczenia: I. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego).
INFORMACJE O OGŁOSZENIU
Tytuł zamówienia:
Dostawa i montaż orurowania wraz z armaturą zbiorników 5, 10 i 14 m3.
2. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Ofertę składaną pocztą lub osobiście należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu/kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.
5. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winna być zaadresowana na Zamawiającego, tj. pod adres:

Deveris Polska Sp. z o.o.
ul. Inwestycyjna 2
62-700 Turek
oraz posiadać oznaczenie:

,,Oferta w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe nr (należy wpisać nr zapytania) z dnia 23.11.2023"

6. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (tj. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji, nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w zapytaniu ofertowym lub przedwczesne/przypadkowe otwarcie ofert) ponosi Wykonawca.
7. Oferta powinna być przygotowana wg wytycznych i informacji określonych w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - ,,Sposób przygotowania i oceny oferty".

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-11-23
Data ostatniej zmiany
2023-11-23 11:14:49

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena netto przedmiotu zamówienia (KC) - waga 100%
Dokładny opis kryterium oraz sposób wyliczenia znajdują się w sekcji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia - "Ocena oferty".

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Sylwestrzak
tel.: 63 222 35 78
e-mail: j.sylwestrzak@deveris.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.