wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia stanowisk pracyAkcesoria elektryczne, Wyroby elektryczne, Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne, Sprzęt elektroniczny, Przyrządy pomiarowe, Maszyny przemysłowe, Różne maszyny specjalnego zastosowania, Szlifierki, Urządzenia warsztatowe, Narzędzia |
Data zamieszczenia: | 2023-11-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
M.A.S. Sp. z o.o Składowa 34 27-200 Starachowice powiat: starachowicki 512-743-409 adrianna.szumska@mas-sp.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181031 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Starachowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 512-743-409 |
Termin składania ofert: | 2023-12-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5_3.2.1._2023 z dnia 23.11.2023 r. na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.01-26-0009/21 - Wprowadzenie na rynek innowacyjnych i ekologicznych hybrydowych urządzeń chłodniczych Część 1 DOSTAWA wyposażenia stanowisk pracy 1 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5_3.2.1._2023 z dnia 23.11.2023 r. na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe W związku z realizacją projektu pn. ,,Wprowadzenie na rynek innowacyjnych i ekologicznych hybrydowych urządzeń chłodniczych" w ramach działania 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, poddziałania 3.2.1 Badania na rynek, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, nr projektu POIR.03.02.01-26-0009/21, Zamawiający zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia stanowisk pracy według specyfikacji, która zostanie udostępniona po otrzymaniu oświadczenia o zachowaniu poufności. Zamówienie obejmuje 3 części: oferent może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego po stronie Oferenta. Część 2 DOSTAWA wyposażenia stanowisk pracy 2 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5_3.2.1._2023 z dnia 23.11.2023 r. na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe W związku z realizacją projektu pn. ,,Wprowadzenie na rynek innowacyjnych i ekologicznych hybrydowych urządzeń chłodniczych" w ramach działania 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, poddziałania 3.2.1 Badania na rynek, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, nr projektu POIR.03.02.01-26-0009/21, Zamawiający zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia stanowisk pracy według specyfikacji, która zostanie udostępniona po otrzymaniu oświadczenia o zachowaniu poufności. Zamówienie obejmuje 3 części: oferent może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego po stronie Oferenta. Część 3 DOSTAWA elektronarzędzi Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5_3.2.1._2023 z dnia 23.11.2023 r. na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe W związku z realizacją projektu pn. ,,Wprowadzenie na rynek innowacyjnych i ekologicznych hybrydowych urządzeń chłodniczych" w ramach działania 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, poddziałania 3.2.1 Badania na rynek, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, nr projektu POIR.03.02.01-26-0009/21, Zamawiający zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy- zapytanie częściowe. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia stanowisk pracy według specyfikacji, która zostanie udostępniona po otrzymaniu oświadczenia o zachowaniu poufności. Zamówienie obejmuje 3 części: oferent może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego po stronie Oferenta. CPV: 31681000-3, 31682000-0, 31700000-3, 31710000-6, 38410000-2, 42000000-6, 42990000-2, 43414000-8, 43800000-1, 44510000-8 Dokument nr: 2023-40273-181031, 5_3.2.1._2023 Specyfikacja: Ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa, pełna specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia dostępna będzie dla Oferentów po dostarczenia podpisanego oświadczenia o poufności (załącznik nr 3), które należy dostarczyć nie później niż do końca dnia 29.11.2023r. Prośbę o dostęp do danych i oświadczenie należy przesłać na adres: adrianna.szumska@mas-sp.pl lub dostarczyć do siedziby firmy (M.A.S. Sp. z o.o., Ul. Składowa 34, 27-200 Starachowice). Po dostarczeniu podpisanego załącznika nr 3, Oferentom zostanie przekazana wskazana specyfikacja techniczna. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-12-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat starachowicki Gmina Starachowice Miejscowość Starachowice Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat starachowicki Gmina Starachowice Miejscowość Starachowice Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat starachowicki Gmina Starachowice Miejscowość Starachowice Wymagania: Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy - dotyczy wszystkich części zapytania ofertowego. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wyposażenia stanowisk pracy - montaż mechaniczny urządzeń chłodniczych - 2 zestawy. Zestawy obejmują wyposażenie stanowiska montażowego urządzeń i stanowią podstawowe wyposażenie produkcyjne związane z wytwarzaniem urządzeń chłodniczych nowego typu. Szczegółowa specyfikacja zakresu zamówienia udostępniona zostanie po otrzymaniu oświadczenia o zachowaniu poufności. W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, na-leży to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia - mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytko-wych produktu wskazanego z nazwy, które to wymagania są przedstawione w przedmiotowym Zapytaniu ofertowym i jego załącznikach. Okres gwarancji Minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy Warunki zmiany umowy Realizacja zamówienia planowana jest w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia również w wyniku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie publikacji niniejszego Zapytania ofertowego oraz w momencie zawierania umowy ostatecznej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności całkowicie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, spowodowanych między innymi epidemią koronawirusa, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (np. spowodowanych decyzją władz państwowych, samorządowych, służb sanitarnych, itp.) oraz w przypadku wystąpienia innych niezależnych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy z Wykonawcą. Zmiany w treści umowy muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez obie strony umowy. Dopuszcza się możliwość zmian umowy dotyczących: ? przesunięcia okresu realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu; ? wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli strony dojdą do zgodnego wniosku, że jest to konieczne dla osiągnięcia celu projektu; ? wprowadzenia zmian w przyjętych założeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, na wniosek Wykonawcy uzasadniony względami merytorycznymi, technicznymi, funkcjonalnymi, wizualnymi i tylko za zgodą Zamawiającego; ? jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; ? konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie; ? zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-11-23 Data ostatniej zmiany 2023-11-23 11:14:23 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru: (C min: C n) x 100 x 100% gdzie: C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty gdzie 1 % = 1 pkt Czy kryterium cenowe TAK Opis Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru: O = C gdzie: O - ostateczna ocena oferty, C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru: (C min: C n) x 100 x 100% gdzie: C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty gdzie 1 % = 1 pkt Czy kryterium cenowe TAK Opis Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru: O = C gdzie: O - ostateczna ocena oferty, C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru: (C min: C n) x 100 x 100% gdzie: C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty gdzie 1 % = 1 pkt Czy kryterium cenowe TAK Opis Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru: O = C gdzie: O - ostateczna ocena oferty, C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena Kontakt: Osoby do kontaktu Adrianna Szumska tel.: 512-743-409 e-mail: adrianna.szumska@mas-sp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025