warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LEGNICKIE POLE ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1 59-241 Legnickie Pole powiat: legnicki sekretariat@legnickiepole.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnickie Pole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi gminnej na dz. nr 432/1 w miejscowości Bartoszów Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Celem opracowania jest remont istniejącej jezdni drogi gminnej położonej na działce nr 432/1 w miejscowości Bartoszów gmina Legnickie Pole. Droga jest wykorzystywana przez ruch lokalny głównie pojazdów osobowych o niewielkim natężeniu ruchu oraz jako droga przelotowa do pól rolniczych przez pojazdy gospodarcze. Obszar inwestycji znajduje się na terenie zabudowanym głównie zabudową jednorodzinną i częściowo gospodarczą. Obecna nawierzchnia drogi gminnej jest w przekroju szlakowym, zdegradowana ze względu na liczne zapadnięcia, brak w nawierzchni spowodowane ubytkami po wykonywaniu sieci podziemnych, duże zaniżenia krawędzi jezdni spowodowana osiadaniem. Szerokość jezdni waha się w granicach pomiędzy 3,0 - 5,0m. Zakres opracowania obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z masy mineralno - asflatowej w celu likwidacji występujących nierówności i deformacji zarówno w profilu podłużnym jak w przekroju poprzecznym , który polega na: o wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni o wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o wymianę istniejącego przepustu o wykonanie ścianek czołowych przepustów o wykonanie bariery energochłonnej o regulację istniejących włazów, skrzynek wodociągowych itp. 3. Przedmiotowy fragment remontowanej drogi stanowi dojazd do posesji oraz do gruntów rolnych. Pochylenie poprzeczne jezdni jest częściowo jednostronne i częściowo dwustronne. Droga w stanie istniejącym posiada przekrój szlakowy. Nawierzchnia jezdni jest bitumiczna oraz częściowo gruntowa oraz częściowo z kruszywa. Jej szerokości waha się od 3,0 do 5,0 m. Jezdnia posiada liczne spękania, ubytki, wgłębienia oraz nierówności co kwalifikuje ją jako nawierzchnię w złym stanie technicznym. Taki stan nawierzchni stwarza zagrożenie dla uczestników ruchu jak i generuje hałas i drgania, które mają niekorzystny wpływ na sąsiadujące budynki i komfort życia mieszkańców. Ze względu na to została przewidziana wymiana istniejącej warstwy nawierzchni i ułożenie nowej wraz ze wzmocnieniem istniejącego podłoża. CPV: 45000000-7, 45233140-2 Dokument nr: 2023/BZP 00510276, ROG.271.21.2023.R.TP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-282c5fb1-89fa-11ee-9fb5-3edbb70f45bd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.legnickiepole.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail : i.dudek@legnickiepole.pl i sekretariat@legnickiepole.pl .Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej - SWZ), kierując swoje zapytania w formie pisemnej za pośrednictwem Platformy oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jw. 5. Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ można składać do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udzieli odpowiedzi nie później niż na 2 dni prze upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie jak w ust. 6, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. 7. Treść wyjaśnienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.legnickiepole.pl oraz na https://ezamowienia.gov.pl Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania. 1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2023 poz. 57), w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ROG.271.21.2023.R.TP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Celem opracowania jest remont istniejącej jezdni drogi gminnej położonej na działce nr 432/1 w miejscowości Bartoszów gmina Legnickie Pole. Droga jest wykorzystywana przez ruch lokalny głównie pojazdów osobowych o niewielkim natężeniu ruchu oraz jako droga przelotowa do pól rolniczych przez pojazdy gospodarcze. Obszar inwestycji znajduje się na terenie zabudowanym głównie zabudową jednorodzinną i częściowo gospodarczą. Obecna nawierzchnia drogi gminnej jest w przekroju szlakowym, zdegradowana ze względu na liczne zapadnięcia, brak w nawierzchni spowodowane ubytkami po wykonywaniu sieci podziemnych, duże zaniżenia krawędzi jezdni spowodowana osiadaniem. Szerokość jezdni waha się w granicach pomiędzy 3,0 - 5,0m. Zakres opracowania obejmuje wykonanie remontu istniejącej nawierzchni na nawierzchnię z masy mineralno - asflatowej w celu likwidacji występujących nierówności i deformacji zarówno w profilu podłużnym jak w przekroju poprzecznym , który polega na: o wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni o wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o wymianę istniejącego przepustu o wykonanie ścianek czołowych przepustów o wykonanie bariery energochłonnej o regulację istniejących włazów, skrzynek wodociągowych itp. 3. Przedmiotowy fragment remontowanej drogi stanowi dojazd do posesji oraz do gruntów rolnych. Pochylenie poprzeczne jezdni jest częściowo jednostronne i częściowo dwustronne. Droga w stanie istniejącym posiada przekrój szlakowy. Nawierzchnia jezdni jest bitumiczna oraz częściowo gruntowa oraz częściowo z kruszywa. Jej szerokości waha się od 3,0 do 5,0 m. Jezdnia posiada liczne spękania, ubytki, wgłębienia oraz nierówności co kwalifikuje ją jako nawierzchnię w złym stanie technicznym. Taki stan nawierzchni stwarza zagrożenie dla uczestników ruchu jak i generuje hałas i drgania, które mają niekorzystny wpływ na sąsiadujące budynki i komfort życia mieszkańców. Ze względu na to została przewidziana wymiana istniejącej warstwy nawierzchni i ułożenie nowej wraz ze wzmocnieniem istniejącego podłoża. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 1 500 000,00 PLN; 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli: a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości co najmniej 1000.000,00 zł brutto, b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychzamówienia, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian zawarte są w § 12. Zmiany treści Umowy - załącznika nr 8 wzór umowY 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025