Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru

Data zamieszczenia: 2023-11-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Elewarr Sp. z o.o. Oddział Spółki w Gądkach
ul. Zbożowa 1
62-023 Gądki
powiat: poznański
tel. +48 22 622 71 41, fax. +48 22 622 94 07, tel. 691 958 054, tel. 735 937 074
gadki@elewarr.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gądki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 622 71 4
Termin składania ofert: 2023-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Na wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru w magazynie w Kępnie

2.
Przedmiot zamówienia:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w Magazynie w Kępnie.
Zakres realizacji obejmuje:
a)
wykonanie aktualizacji inwentaryzacji budynków;
b)
wykonanie projektu instalacji wraz z jego zatwierdzeniem przez specjalistę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych ze szczególnym uwzględnieniem występujących na obiekcie stref ATEX;
c)
jeśli to konieczne uzyskanie pozwolenia na budowę;
d)
jeśli to konieczne wykonanie aktualizacji mapy projektowej;
e)
zakup i dostarczenie urządzeń i materiałów zgodnie z zatwierdzonym projektem;
f)
demontaż i utylizacja elementów kolidujących ze starego systemu SSP;
g)
montaż urządzeń i okablowanie zgodnie z projektem;
h)
wykonanie zasilania urządzeń z istniejących rozdzielnic prądowych;
i)
umiejscowienie centrali systemu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
j)
SSP posiadać musi powiadamianie SMS o zdarzeniu oraz musi być gotowy do ewentualnego połączenia w system automatycznego powiadamiania Państwowej Straży Pożarnej (kartę SIM dostarczy Zamawiający);
k)
okablowanie musi zostać ułożone w istniejącej kanalizacji kablowej obiektu (lub jeśli wymaga tego projekt w sposób w nim przewidziany); ewentualne niedrożności kanalizacji będą przedmiotem osobnej oferty;
l)
uruchomienie instalacji;
m)
szkolenie pracowników do obsługi;
n)
dostarczenie wymaganej dokumentacji i protokołów z uruchomienia.
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z terenu Zamawiającego wszystkich odpadów powstałych na skutek prowadzenia prac objętych zamówieniem. Wykonawca przedstawi karty przekazania odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane prace i dostarczone urządzenia na 60 miesięcy.
2.2.
Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia:
a)
Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu zamówienia, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy/nazwy podwykonawców (o ile są już znani), w składanej ofercie.
b)
Brak w ofercie informacji, o której mowa w lit. a powyżej, będzie uznany za zamiar samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę, który złożył ofertę.
c)
Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia, wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego.
d)
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.12.2023 r. o godz. 13:00 w siedzibie Oddziału w Gądkach.

Składanie ofert:
8. Sposób i termin składania ofert:
8.1.
Ofertę należy złożyć listownie (liczy się data wpływu oferty) lub osobiście w siedzibie w Oddziale w Gądkach, Ul. Zbożowa 1, 62 - 023 Gądki. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.2.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę spowoduje, iż oferty takie zostaną odrzucone.
8.3.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na: Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru w Magazynie w Kępnie nie otwierać przed: 11.12.2023 r. godz. 13:00". Na kopercie poza dopiskiem jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
8.4.

TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 11.12.2023 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3.
Miejsce i termin realizacji:
3.1.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Magazyn w Kępnie Ul. Grabowska 7, 63-600 Kępno.
3.2.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 30.04.2024 r.

Wymagania:
4.
Wizja lokalna
4.1.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy chcący złożyć ofertę mają obowiązek odbycia wizji lokalnej w Magazynie Kępno, celem zapoznania się szczegółowego z zakresem przedmiotu zamówienia, dokonania własnych pomiarów i wymiarowania oraz prawidłowego, zgodnego ze stanem rzeczywistym oszacowania ceny za cały przedmiot zamówienia. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej będzie skutkowało jej odrzuceniem. Weryfikacja dokonania wizji lokalnej przez danego Wykonawcę będzie dokonywana w oparciu o przesłane zgłoszenie o którym mowa w pkt. 4.2 oraz rzeczywistą obecność danego Wykonawcy (lub jego przedstawiciela) potwierdzoną złożeniem podpisu na liście obecności z wizji lokalnej.
4.2.
Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować na adres e-mail: gadki@elewarr.com.pl (z dopiskiem ,,WIZJA LOKALNA") wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O zamówienie może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki:
1)
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące zamówienia (umowy):
a)
na wykonanie dwóch (2) projektów wykonawczych, gdzie w ramach każdego był projekt Systemu Sygnalizacji Pożaru,
b)
na wykonanie dwóch (2) Systemów Sygnalizacji Pożaru.
UWAGA:
Wykonawca może wykazywać spełnienie warunku z lit. a i b również w ramach jednego zamówienia (umowy) tj. wykazując zamówienie, w ramach którego był zarówno projekt jak i wykonanie systemu SSP. W takim przypadku dla wykazania spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać się dwoma takimi zamówieniami (umowami).
2)
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000 zł,
3)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
4)
nie naruszył on obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami,
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
6. Wymagane od Wykonawców oświadczenia oraz dokumenty:
6.1.
Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:
a)
Oświadczenie Wykonawcy, w tym o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 5, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
b)
Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem przedmiotu tych robót, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) - sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
c)
Dowody określające należyte wykonanie robót uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w lit. b powyżej. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, określające czy te roboty zostały wykonane należycie, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów, inne odpowiednie dokumenty - dla wykazywanych robót.
d)
Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
(
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
e)
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
f)
Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
g)
jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. d powyżej - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
h)
Specyfikacje techniczne urządzeń oferowanego systemu SSP (w tym producenta i model centrali SSP) wraz z podaniem ich parametrów technicznych i opcję wyposażenia.
i)
Polisę potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną wymaganą w warunku udziału.
6.2.
Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.3.
W przypadku nie złożenia jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 6.1 dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy lub niekompletnych lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. brak potwierdzenia kopii przez uprawnione osoby do reprezentacji wykonawcy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę jednorazowo, w zakresie danego rodzaju dokumentu, do jego uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentu spowoduje odrzucenie oferty danego Wykonawcy.
7. Wymagania dotyczące oferty:
7.1.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ i złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
7.2.
Musi być czytelna i odpowiadać treści SIWZ.
7.3.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa. Ofertę podpisać może pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne do reprezentowania Wykonawcy i występowania w jego imieniu lub pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania w niniejszym postępowaniu.
7.4.
Oferta powinna zawierać cenę netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem stawki podatku VAT oraz ceną brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7.5.
W zaoferowanej cenie (ryczałt) należy ująć wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia naliczone zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami oraz wszystkie koszty wynikające z niniejszej SIWZ, bez których realizacja przedmiotu zamówienia byłaby niemożliwa.
7.6.
Nie dopuszcza się w SIWZ możliwości składania ofert częściowych, tzn. oferujących realizacje jedynie części przedmiotu zamówienia. Oferty takie będą odrzucone.
10. Zasady i tryb wyboru oferty:
10.1.
Wybór oferty zostanie dokonany spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
10.2.
Oferty oceniane będą wg kryterium najniższej ceny netto tj. oferta z najniższą ceną netto zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
10.3.
Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. W przypadku złożenia takich samych cen ofert dodatkowych Zamawiający unieważni postępowanie.
10.4
Zamawiający poprawi w ofercie wszelkie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
10.5
W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostanie unieważnione.
10.6
Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania od wykonawcy wszelkich wyjaśnień treści złożonej oferty, w tym w zakresie kalkulacji zaoferowanej ceny oferty.
10.7
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
10.8
Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o wyniku postępowania.
10.9
Zawarcie umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpi po zaakceptowaniu najkorzystniejszej oferty i podjęciu decyzji przez właściwy organ Zamawiającego.
10.10
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
?
zostanie złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu,
?
nie będzie zawierała informacji i dokumentów wymaganych w SIWZ,
?
została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
?
została złożona przez Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu,
?
nie będzie spełniać wymagań i warunków wskazanych w SIWZ.
10.11
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę kolejnego Wykonawcy którego oferta jest najkorzystniejsza.
11. Płatność za zamówienie zostanie zrealizowana w następujący sposób:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury VAT, protokołu odbioru podpisanego przez obie strony w ciągu 14 dni od daty otrzymania tych dokumentów przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy.
12. Termin związania ofertą:
60 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Udzielenie wyjaśnień dotyczących SIWZ
13.1.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ kierując zapytania na adres gadki@elewarr.com.pl, nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytani
a zamieszczając treść wyjaśnień na stronie prowadzonego postępowania.
13.2.
W uzasadnionym przypadku przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ oraz dokonać zmiany terminu składania ofert.
13.3.
O każdej zmianie SIWZ czy terminu składania ofert, Zamawiający powiadomi niezwłocznie na stronie prowadzonego postępowania.

Kontakt:
13.4.
Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:
Konrad Paczyński tel. 735 937 074
Miłosz Buciora tel. 691 958 054
Dawid Jarczak tel. 507 514 075

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.