wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów |
Data zamieszczenia: | 2023-11-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu Książąt Lubomirskich 6 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl 16 735 51 00, faks 16 735 51 01 przetargi@pwsw.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/853689 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 16 735 51 00, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (obejmująca zakup i świadczenie usług dystrybucji) do obiektów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. 2. Wykaz i charakterystyka punktów poboru energii elektrycznej (Grupa taryfowa C21, C12n, G 12n) : 1) Kolegium Techniczne Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1E 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 2) Biblioteka z czytelnią Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1D 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 3) Kolegium Wschodnie Ul. Książąt Lubomirskich 4 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 4) Pałac Lubomirskich Ul. Książąt Lubomirskich 6 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 5) Dom Studenta Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1F 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 6) Kolegium Nowe Dom Studenta Ul. Książąt Lubomirskich 2 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 3. Łączne prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla ww. obiektów PANS 280 000 (w kWh) 5. Dodatkowe informacje : 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne(tj. Dz.U.2022 poz.1385 ze zm. ) oraz w aktach wykonawczych; 2) Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji odbywać się będzie do punktów poboru energii elektrycznej (zwanych PPE) wymieniony w pkt. 2. 3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa: a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup; b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci OSD, c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowani, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z: - dystrybucji energii elektrycznej - korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego ( stawki jakościowe), - odczytywania wskazań układów pomiaro-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli ( stawki abonamentowe), - zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE) - zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej); 4) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców; 5) Wskazane w pkt. 2 prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od ilości energii faktycznie pobranej w okresie trwania umowy. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla Zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 6) Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh i powiązane z tym zużyciem koszty dystrybucji za dany okres rozliczeniowy. 7) W związku z posiadaniem przez Zamawiającego statusu Prosumenta, wykonawca będzie prowadził rozliczenia według systemu net-billing według obowiązujących przepisów prawa. 8) Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na dystrybucję energii elektrycznej w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni możliwość odbioru energii elektrycznej z instalacji Fotowoltaicznej. CPV: 09310000-5, 65310000-9,09300000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00513789, PWSW-DZP/382/I/22/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą) Wykonawcy przekazują za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij wiadomość" dostępnej na stronie dedykowanej przedmiotowemu postępowaniu. Zamawiający uprasza o przekazywanie pytań również w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień. Korespondencja przesłana do Zamawiającego nie może być szyfrowana. 3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych, pod którym zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu dotyczące niniejszego postępowania. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) . Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin. 5. Jeżeli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail wskazany w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca będzie miał dostęp do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej ,,RODO" informujemy że: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu, Ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, e-mail: rektorat@pwsw.pl, tel.16 735 51 00. 2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora Danych można uzyskać informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod@pwsw.pl lub listownie na adres wskazany w pkt. 1. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit.c, art.9 ust.1 i 2 lit.b i art.10 RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w trybie art.18 oraz art.74 ustawy pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art.22 RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących skorzystania z prawa dostępu do danych osobowych wymaga przedstawienia przez Panią/Pana informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty prowadzonego lub zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postepowania oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania do czasu zakończenia postepowania, w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej , w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub oprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lu e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; b) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postepowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postepowaniu, chyba, że ma zastosowanie jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/853689 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-05 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PWSW-DZP/382/I/22/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (obejmująca zakup i świadczenie usług dystrybucji) do obiektów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. 2. Wykaz i charakterystyka punktów poboru energii elektrycznej (Grupa taryfowa C21, C12n, G 12n) : 1) Kolegium Techniczne Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1E 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 2) Biblioteka z czytelnią Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1D 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 3) Kolegium Wschodnie Ul. Książąt Lubomirskich 4 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 4) Pałac Lubomirskich Ul. Książąt Lubomirskich 6 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 5) Dom Studenta Ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1F 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 6) Kolegium Nowe Dom Studenta Ul. Książąt Lubomirskich 2 37-700 Przemyśl Grupa przyłączeniowa IV 3. Łączne prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla ww. obiektów PANS 280 000 (w kWh) 5. Dodatkowe informacje : 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne(tj. Dz.U.2022 poz.1385 ze zm. ) oraz w aktach wykonawczych; 2) Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji odbywać się będzie do punktów poboru energii elektrycznej (zwanych PPE) wymieniony w pkt. 2. 3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa: a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup; b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci OSD, c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowani, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z: - dystrybucji energii elektrycznej - korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego ( stawki jakościowe), - odczytywania wskazań układów pomiaro-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli ( stawki abonamentowe), - zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE) - zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej); 4) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców; 5) Wskazane w pkt. 2 prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od ilości energii faktycznie pobranej w okresie trwania umowy. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla Zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 6) Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh i powiązane z tym zużyciem koszty dystrybucji za dany okres rozliczeniowy. 7) W związku z posiadaniem przez Zamawiającego statusu Prosumenta, wykonawca będzie prowadził rozliczenia według systemu net-billing według obowiązujących przepisów prawa. 8) Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na dystrybucję energii elektrycznej w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni możliwość odbioru energii elektrycznej z instalacji Fotowoltaicznej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną tj. - posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energią elektryczną , zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. -Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.1385 ze zm.) - posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997er. -Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.1385 ze zm.) lub w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej posiadanie ważnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego o świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajduje się miejsce poboru energii elektrycznej Zamawiającego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postepowaniu o których mowa w pkt. XVII, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia: 1) w celu spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej należy przedłożyć : a) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. -Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz.1385 ze zm.) b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997er. -Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.) lub w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną umowę dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z Operatorem Systemu - Dystrybucyjnego o świadczenie usług dystrybucji na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru energii elektrycznej opisane w pkt. 2 rozdz. III, Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o posiadaniu ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) FORMULARZ OFERTY, którego przykładowy wzór stanowi załącznik nr 1 SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu Oferty. 2) OŚWIADCZENIE potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu - wzór stanowi załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu ten z wykonawców, który spełnia dany warunek z zaznaczeniem, który warunek postawiony przez Zamawiającego jest spełniony przez danego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 3) OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy), 4) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt. 6 Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego; 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania. 6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. Oferta oraz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 6. Postanowień ust. 12 niniejszego Rozdziału nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy będzie służył potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegała odrzuceniu albo będą zachodziły przesłanki unieważnienia postępowania. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oferta złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 1) współpartnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 2) zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 4 do SWZ) z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich współpartnerów; 4) wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem); 5) wypełniając formularz oferty (załącznik Nr 1 do SWZ), jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę" w miejscu np. ,,nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany, z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: a. zmiany ceny jednostkowej netto za energię elektryczną wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki, b. zmiany ceny jednostkowej za energię elektryczną oraz cen jednostkowych za usługę dystrybucyjną brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. zmiany stawek opłat dystrybucyjnych energii elektrycznej określonych i zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w Taryfach operatora, d. zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, e. zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie i dystrybucji energii elektrycznej, mających zastosowanie do umowy, f. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany, g. w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia. Zdarzenia siły wyższej obejmują - wojny, rewolucje, agresje, bunty, powstania, zamieszki, niepokoje oraz inne publiczne nieporządki, zdarzenia żywiołowe - pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, gradobicia, epidemie, strajki, lokauty oraz inne okoliczności, będące poza możliwym wpływem wykonawcy lub zamawiającego, 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-01-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2025