dolnośląskie (Legnica)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa zimowego oczyszczania terenów |
Data zamieszczenia: | 2023-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie Al. Kraśnicka 100 20-718 Lublin powiat: Lublin Tel.: +48 815374655, Faks: +48 815374624 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | Tel.: +48 815374655, |
Termin składania ofert: | 2023-12-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ZAMAWIAJĄCY: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie Ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na usługę zimowego oczyszczania terenów Szpitala wraz z posypywaniem tych powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem śniegu, sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Szpitala w lokalizacjach Al. Kraśnicka 100, Ul. Herberta 21, Ul. Lubartowska 81, Ul. Biernackiego 8 o wartości szacunkowej od 50 000,00 zł 130 000,00 zł netto. Zamawiający zaprasza do składania oferty na usługę zimowego oczyszczania terenów Szpitala wraz z posypywaniem tych powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem śniegu, sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Szpitala w lokalizacjach Al. Kraśnicka 100, Ul. Herberta 21, Ul. Lubartowska 81, Ul. Biernackiego 8. 2. Dokładny opis przedmiotu zmówienia: 1) Teren przeznaczony do zimowego utrzymania w lokalizacji Al. Kraśnicka 100: a) droga wewnętrzna między Ul. Konstantynów i Ul. Pielęgniarek - pow. 3483 m2 b) lądowisko dla śmigłowców, ok. 625 m2 (płyta betonowa) oraz teren zielony -pow. 5304 m2 c) parking główny przed szpitalem od strony Ul. Al. Kraśnicka - pow. 2240 m.2 d) parkingi wewnętrzne przy blokach: Pediatria, Ginekologia i Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej (od strony Ul. Konstantynów) - pow. 1890 rrr2 e) parking przy garażach przy bloku W (od strony Pielęgniarek) - pow. 212 f) parking wewnętrzny z wjazdem przy bloku administracyjno - technicznym -pow. 5025 m2 g) plac wewnętrzny między blokami szpitalnym (magazyny) dojazd od drogi wewnętrznej - pow. 1832 m2 h) podjazd do Izb Przyjęć (tzw. podjazd inżynierski) do bloków C, G, F i E - pow. 3020 m2 i) podjazdy do obiektów technicznych (hydrofornia, tlenownia, kotłownia) - pow. 1175 m2 j) chodniki i przejścia dla pieszych wzdłuż Ul. Konstantynów oraz przy szpitalu wzdłuż bloków: Przychodnia E,F,G - pow. 2095 k) pozostałe powierzchnie utwardzone - 1180 l) parking dla pojazdów na działce użyczonej nr 80/1 - pow. 1622 m) dachy na budynkach i łącznikach szpitala łącznie ponad 13100 m.2 w tym budynek H i łączniki komunikacyjne - ok. 2800 m.2 2) Teren przeznaczony do zimowego utrzymania w lokalizacji Ul. Herberta 21 - działki nr 4/7 oraz 4/8: a) Pulmunologia: pow. dróg i chodników - 1845 m2 / pow. dachów - 1500 m2; b) Budynek Główny: pow. dróg - 2036 m2 / pow. dachów - 1350 m2; c) Tlenownia: 18 m2 / pow. dachów - 50 m2; d) Budynki administracyjne: pow. dróg i chodników - 235 m2 / pow. dachów - 200 m2; e) Budynek archiwum: pow. dróg i chodników - 300 m2 / pow. dachów - 280 m2; f) Budynki gospodarcze: pow. dróg i chodników - 910 m2 / pow. dachów - 900 m2; g) Budynek modułowy: pow. dróg i chodników - 240 m2 / pow. dachów - 200 m2; h) Inne drogi i chodniki. 3) Teren przeznaczony do zimowego utrzymania w lokalizacji Ul. Lubartowska 81 - działka nr 3 tj. drogi, parkingi i chodniki - pow. 5700 m2. 4) Teren przeznaczony do zimowego utrzymania w lokalizacji Ul. Biernackiego 9 - działka nr 9/3 tj. drogi, parkingi i chodniki - pow. 10 900 m2. 5) Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości drogi, parkingu, lądowiska, chodnika lub dachu. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych. 6) Odśnieżanie chodników należy wykonać w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były blokowane zwałami śniegu, uniemożliwiającymi swobodne przechodzenie pieszych przez drogę. W przypadku wystąpienia ujemnych temperatur lub w razie konieczności Wykonawca zapewnia posypywanie środkami uszorstniającymi (piach) i solą gwarantujące bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów na odśnieżonych powierzchniach. 7) Odśnieżanie płyty lądowiska (beton - pow ok.625 m2) może się odbywać wyłącznie ręcznie bez użycia sprzętu ciężkiego z uwagi na oświetlenie oraz możliwość utraty gwarancji na płytę lądowiska. Jedynym dopuszczalnym środkiem stosowanym do usuwania lodu jest BORYGO Runway (specjalistyczny granulat do usuwania lodu). 8) Wykonawca powinien wykonywać prace odśnieżające tak by nie uszkodzić znaków drogowych, słupków, hydrantów, oświetlenia, studzienek kanalizacyjnych i innych urządzeń z wyposażenia dróg i chodników. 3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest według zasad Zamawiającego, określonych w dalszej części zaproszenia i nie stosuje się do niego ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument nr: WSS SP ZOZ DZP. 382.186.2023 Otwarcie ofert: 35. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu dnia 01.12.2023r. o godz. 11.00 - w Bloku H, w pok. 105 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach w formie pisemnej na formularzu ofertowym (wzór do wypełnienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia), do dnia 01.12.2023r. do godz. 10.00 na adres Szpitala - Al. Kraśnicka 100, Blok H, pok. 105 z dopiskiem: ,,Oferta w postępowania na udzielnie zamówienia o wartości do 130 000 zł na usługę zimowego oczyszczania terenów Szpitala wraz z posypywaniem tych powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem śniegu, sopli i nawisów śnieżnych z dachów budynków Szpitala w lokalizacjach Al. Kraśnicka 100, Ul. Herberta 21, Ul. Lubartowska 81, Ul. Biernackiego 8" Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 marca 2024r. od daty podpisania umowy. Wymagania: 4. Informacje na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, a w szczególności: a) w zakresie doświadczenia - min. 2 lata (oświadczenie), b) w zakresie potencjału technicznego (oświadczenie o stanie posiadanego sprzętu), c) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (oświadczenie). 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej 7. Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Zaproszenia), 2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 3) formularz cenowy, wg załącznika nr 3 do niniejszego Zaproszenia 4) Oświadczenia zgodne z pkt. 6, ppkt. 2 niniejszego Zaproszenia 5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do Zaproszenia). 8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 9. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Oferta winna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeśli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo złożone ma być jako część oferty w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie; 10. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, która nie zawiera wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, albo która zawiera oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, z zastrzeżeniem ust. 11. 11. Zamawiający - w przypadku nie złożenia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (nie dotyczy formularza ofertowego i formularza cenowego) lub złożenia oświadczeń, dokumentów zawierających błędy lub wadliwe pełnomocnictwa wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty, wyznaczając mu termin na uzupełnienie. Nieuzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 12. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 13. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem do złożenia oferty nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 14. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny. 15. Oferta musi być sporządzona w języku polskim pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 16. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym - informację na temat części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania tych informacji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 17. Postępowanie będzie prowadzone z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza formę porozumiewania się w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl z zastrzeżeniem ust. 18. 18. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 11, dokumenty, oświadczenia i pełnomocnictwa, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek uzupełnić wyłącznie pisemnie (listownie) na adres Zamawiającego w wyznaczonym terminie, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 19. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 20. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, o których mowa powyżej uważa się za wniesione z chwilą, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z ich treścią. 21. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 22. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia do złożenia oferty wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 23. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. 24. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie do złożenia oferty, bez ujawniania źródła zapytania oraz na stronie internetowej Zamawiającego. 25. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zaproszenia do złożenia oferty, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 26. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do złożenia oferty. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie, jak również zamieszcza na swojej stronie internetowej.. 27. Zmiany treści zaproszenia do złożenia oferty są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. 28. Z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), Zamawiający będzie się porozumiewał za pośrednictwem pełnomocnika Wykonawców wskazanego w pełnomocnictwie. 29. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi mgr Konrad Kręcisz, która to jest osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami . 30. Kryterium decydującym o wyborze oferty jest najniższa cena - 100% 31. Kryterium oceniane będzie według wzoru: Kryterium cena: X = W x Cmin / Cn x100 gdzie: X - wartość punktowa ocenianego kryterium W - waga procentowa ocenianego kryterium Cmin - najmniejsza cena ze złożonych ofert Cn - cena oferty ocenianej - przy założeniu, że Wykonawca złożył ofertę zawierającą przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. 32. Cena brutto stanowiąca kryterium oceny ofert winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 34. Oferty złożone lub nadesłane do Zamawiającego po wyznaczonym terminie będą odesłane Wykonawcy niezwłocznie bez ich otwierania. 36. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert. 37. Termin związania ofertą wynosi 14 dni od upływu terminu składania ofert 38. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, przed upływem terminu związania ofertą. 39. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wyboru którejkolwiek z ofert. 40. O wynikach rozstrzygnięcia postępowania zostaną powiadomieni na piśmie (w formie elektronicznej lub faxem) oferenci, którzy złożyli oferty oraz rozstrzygnięcie ofert zostanie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego. 41. Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i na określonych w niej warunkach (załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia), w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Uwagi: 42. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej ,,RODO", Zamawiający informuje Wykonawcę będącego osobą fizyczną, Wykonawcę będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną oraz będącego osobą fizyczną członka organu zarządzającego Wykonawcy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WSzS w Lublinie 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - wykonania Umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy; 3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora; 4) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest administratorem danych osobowych względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną oraz będącego osobą fizyczną członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, zaś podwykonawca/podmiot trzeci jest administratorem danych osobowych względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. |
© eurobudowa.pl 2004-2025