Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
22923z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie poprzeglądowych napraw w zasilaczach UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie poprzeglądowych napraw w zasilaczach UPS

Data zamieszczenia: 2023-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy
ul. Alpejska 42
04-628 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 572-005-691
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 572-005-691
Termin składania ofert: 2023-12-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ZADANIE:
Wykonanie poprzeglądowych napraw w zasilaczach UPS w budynkach
Narodowego Instytutu Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowy
Instytut Badawczy przy Ul. Alpejskiej 42

1. Przedmiot zamówienia:
Narodowy Instytut Kardiologii
Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowy Instytut
Badawczy, Warszawa, Ul. Alpejska 42
zaprasza do złożenia oferty na: wykonanie
poprzeglądowych napraw w zasilaczach UPS w budynkach przy Ul. Alpejska 42, w
Warszawie.

2. Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie prac naprawczych w zasilaczach UPS w budynkach
Narodowego Instytutu Kardiologii.
Zestawienia prac do wykonania poniżej.
1. Naprawa zasilacza UPS SURT 2000 XLI
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów,
Ilość do wymiany 4 sztuki baterii sbl 9-12.
str. 12. Naprawa zasilacza UPS Symmetra 160k
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów.
Ilość do wymiany 36 sztuk kaset x 8 baterii 9ah(sybtu2-PLP)
3. Naprawa zasilacza UPS SURT 10000 xli
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów.
Ilość do wymiany 64 sztuki baterii wp 5-12.
4. Naprawa zasilacza UPS SURT 10000 XLI
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów, wentylatorów.
Ilość do wymiany 32 sztuki baterii CSB 5ah
5. Naprawa zasilacza UPS SURT 2000 XLI
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów.
Ilość do wymiany 4 sztuki baterii 9ah APCRB31
6. Naprawa zasilacza UPS SURT 2000 XLI
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
str. 2- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów.
Ilość do wymiany 4 sztuki baterii 9ah APCRB31
7. Naprawa zasilacza UPS SURT 2000 XLI
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów.
Ilość do wymiany 4 sztuki baterii 9ah APCRB31
8. Naprawa zasilacza UPS Gamatronik PTSA 30 kVA
- dostawa akumulatorów.
- demontaż zużytych akumulatorów.
- montaż nowych akumulatorów.
- utylizacja uszkodzonych akumulatorów.
- testy pracy zasilacza UPS po wymianie akumulatorów.
Ilość do wymiany 64 sztuki baterii 26ah SSB
9. Naprawa zasilacza UPS AROS Sentinel XR 5000
- uszkodzony wiatrak do wymiany
W wycenie należy uwzględnić utrudnienia związane z wykonaniem prac w czynnych
obiektach służby zdrowia (konieczność wykonywania niektórych prac w nocy lub w
dni wolne od pracy). Harmonogram prac zostanie ustalony z Zamawiającym po
wyborze Wykonawcy.
Z dokonanych napraw należy sporządzić protokoły.
Protokoły powinny zawierać :
- datę wykonania naprawy (wymiany), nr protokołu.
- oznaczenie obiektu objętego pracami(adres).
- informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji.
str. 3Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej naprawy.
Wykonawca dostarcza Zamawiającemu Każdorazowo oryginał protokołu.

Dokument nr: IK.A.065.206.2023

Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert: 01.12.2023r., godz. 1030

Składanie ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 01.12.2023r., do godz. 1000 Kancelaria Ogólna
9. Miejsce i sposób składania ofert:
1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Narodowego Instytutu
str. 5Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowy Instytut Badawczy, ul.
Alpejska 42 , 04-628 Warszawa, Kancelaria Ogólna

Miejsce i termin realizacji:
3. Wykonawca ustali z Zamawiającym harmonogram wykonania napraw
? Termin wykonania usługi - od dnia podpisania umowy do 15.12.2023r.
? Protokóły będą sporządzane w dniu wykonywania poszczególnych
napraw zgodnie
z ustalonym harmonogramem.
? Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni po wykonaniu
całości zamówienia, dostarczeniu kompletnych protokołów oraz wystawieniu i
dostarczeniu Zamawiającemu faktury za wykonane czynności.

Wymagania:
4. Informacje ogólne
1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub
niewybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
3. Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić
podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub
do roszczeń o zawarcie umowy.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający umożliwia uzupełnienie przesłanej oferty na wezwanie przez
Zamawiającego.

5. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:
1. Wykonawcy powinni, mimo opisu przedmiotu zamówienia, dokonać wizji
lokalnej w celu oceny i uwzględnienia w cenie wszystkich prac oraz innych
świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i
uwzględnienia wszystkich kosztów z tym związanych.
2. Wymagania,
jakie
powinni
spełniać
Wykonawcy
zamówienia
w
zakresie
dokumentów i oświadczeń:
str. 4? Osoba(y) dokonująca przeglądu musi posiadać uprawnienia wymagane art.
62 ust. 5 ustawy Prawo Budowlane, których kserokopie potwierdzoną za
zgodnością z oryginałem dołączy do niniejszej oferty (uprawnienia w zakresie
wykonywania prac kontrolno-pomiarowych).
? Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przeglądów UPS.

6. Sposób przygotowania oferty
1. Oferta na wykonanie napraw powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie
w sposób
gwarantujący
jej
nienaruszalność
z napisem ,,Oferta na wykonanie
do
terminu
po przeglądowych napraw
otwarcia.
Koperta
w zasilaczach UPS
budynków Narodowego Instytutu Kardiologii"
2. Koperta główna powinna
być opatrzona
pełną
nazwą Wykonawcy wraz
z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po
terminie składania ofert.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania
w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę
umocowaną przez osoby uprawnione.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Wszelkie zmiany w treści ofert (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i
datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie
będą uwzględniane.
6. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania
ofert.
7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym
zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone.
3. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

Uwagi:
8. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

Kontakt:
10. Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest:
Krzysztof Reda - Inspektor Nadzoru Robot Elektrycznych, tel. 572-005-691 (poniedziałek - piątek w godz. 730-1505).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.