pomorskie (Starogard Gdański)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
świętokrzyskie (Michałów)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe Grochowska 274 03-841 Warszawa powiat: Warszawa +48 224435509 pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 224435509 |
Termin składania ofert: | 2023-12-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszcz. na drogach gminnych na terenie dzielnicy Praga-Południe Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe w 2023 roku. Zakres prac ( naprawy bieżące nawierzchni asfaltowych ulic około 500 m^2 ) może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Czas realizacji zlecenia: nie dłuższy niż dwa dni od powiadomienia. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zlecenia zgłoszone przez Zamawiającego w dni robocze po godz.ch pracy oraz w dni wolne od pracy zobowiązują Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie dwóch godzin) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót, Zakres i termin wykonania zleconych robót będzie określony każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub e-mailem. Materiały użyte do robót muszą spełniać wymagania Zarządzenia nr 1682/2017 z dnia 23.10.2017 r. Prezydenta m.st. Warszawy. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót wyliczonych z kosztorysu ofertowego i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR,KNNR), stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów - według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u ( z kosztami zakupu) - za 2023 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi srodkami łączności zapewniajacymi natychmiastowe przekazanie zleceń przez zamawiajacego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie: - adres e-mail do przyjmowania zleceń zamawiającego - telefon komórkowy czynny całą dobę 1 numer, - telefon komórkowy do łącznosci z brygadami remontowymi 2 numery, Wykonawca musi również dysponować odpowiednim oznakowaniem umożliwiajacym natychmiastowe zabezpieczenie miejsca awarii nawierzchni drogowych najpóźniej w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia i prowadzenia przac przez ekipy remontowe w w warunkach odbywajacego się ruchu pojazdów: - tablice prowadzace U-3c i U-3d(jodły) - po 6 szt. o dł. 180 cm każda, - znaki A-14 "roboty drogowe" - 8 szt, - znaki A-12b, A-12c "zwężenie jezdni" (lewe, prawe) po 4 szt. - zapory drogowe U-20a - 50 m. 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, praca tych osób będzie polegała na bezpośrednim uczestnictwie w realizacji przedmiotu umowy w tym: czynności kierowcy, pracowników do cięcia nawierzchni jezdni z mieszanki mineralo-bitumicznej, robót asfaltowych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3. termin realizacji do 2 miesięcy jednakże ni dłużej niż do dnia 22 grudnia 2023 roku 4. Rodzaj robót i warunki wykonania robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SWZ. CPV: 45233140-2, 45111000-8, 45112710-5,90641000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00516863, UD-VI-ZP/66/23 Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: Procedura krajowa zgodnie z art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Konieczność utrzymania w ciągłości napraw dróg gminnych. 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: ocds-148610-2195fd5c-7c7c-11ed-94da-6ae0fe5e7159 SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOMBRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 5.1.2.) Ulica: ul. GRODZIEŃSKA 20 lok. 12 5.1.3.) Miejscowość: WARSZAWA 5.1.4.) Kod pocztowy: 03-750 5.1.5.) Województwo: mazowieckie 5.1.6.) Kraj: Polska |
© eurobudowa.pl 2004-2025