dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
opolskie (Opole)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż ścian wiat magazynowych z prefabrykowanych bloków betonowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance ul. Żeromskiego 15 64-980 Trzcianka powiat: czarnkowsko-trzcianecki tel/fax 67 216 83 08, tel. 692 418 987 sekretariat@zik.trzcianka.com.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Trzcianka |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | tel/fax 67 216 83 08 |
Termin składania ofert: | 2023-12-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ścian dwóch wiat magazynowych z prefabrykowanych bloków betonowych typu ,,Lego". 2. Ilość i rozmieszczenie bloczków według rys. - A6 wiata nr 1 - układ prefabrykowanych bloków oraz rys. A11 - wiata nr 2 - układ prefabrykowanych bloków, które znajdują się w opisie technicznym do projektu budowlanego stanowiący załącznik do specyfikacji. 3. Całość konstrukcji składać się będzie z 2 warstw, gdzie górna warstwa bloków będzie gładka, co umożliwi montaż ram konstrukcji nośnej. Konstrukcja ścian wykonana w technologii bez stosowania zapraw i spoiw. Całkowita wysokość ściany wynosić będzie +1,20m. npt. 4. Zamawiający wymaga, aby wykorzystane do budowy ścian prefabrykowane bloki betonowe posiadały atest dopuszczający je do stosowania w budownictwie. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 3 do SWZ - dokumentacja projektowa, składająca się z: a. przedmiaru robót (tylko pozycje nr: 2 i 4, b. opisu technicznego (pkt 1.14.1), c. Rys.1 - A2 - A6 Rysunki architektoniczne wiata 1, d. Rys.2 - A7 - A11 Rysunki architektoniczne wiata 2, e. Projektu zagospodarowania terenu - A1 ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI Dokument nr: ZP.12.2023 Otwarcie ofert: X. Termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.12.2023 r. o godz. 9.30. Składanie ofert: IX. Sposób oraz termin składania ofert. 1. Wykonawca składa ofertę w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance, Ul. Żeromskiego 15, 64-980 Trzcianka, w terminie do dnia 01.12.2023 r. do godz. 9.30. Miejsce i termin realizacji: 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Oczyszczalnia Ścieków w Trzciance. IV. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w okresie: a. Rozpoczęcie - od daty zawarcia umowy. b. Zakończenie - do 31.12.2023 r. Wymagania: 2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu zamieszczone jest na stronie zamawiającego http://zik.trzcianka.com.pl/przetargi/ . 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawca przekazywali drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@zik.trzcianka.com.pl 4. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te składane są za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@zik.trzcianka.com.pl 5. W przypadku konieczności uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie określonej odpowiednio dla uzupełnianego dokumentu. 6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej - sekretariat@zik.trzcianka.com.pl. 7. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na stronie zamawiającego - http://zik.trzcianka.com.pl/przetargi/. II. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie ,,Przetargu" na podstawie § 14 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały nr 4 Zarządu Zakładu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance z dnia 02.07.2021 r. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi za wady w wymiarze 72 miesięcy, liczonych od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Na podstawie § 17 Regulamin udzielania zamówień sektorowych podprogowych, stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały nr 4 Zarządu Zakładu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance z dnia 01.07.2021r., Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia ,,dogrywki", stanowiącej II etap postępowania i polegającej na jednokrotnym złożeniu ofert ostatecznych. Szczegóły przeprowadzenia II etapu postępowania: a. Po otwarciu ofert Zamawiający może zwrócić się do maksymalnie 3 Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu z zaproszeniem do złożenia ofert ostatecznych, b. Wykonawcy w terminie obejmującym co najmniej dwa dni robocze składają oferty ostateczne zawierające niższą cenę niż zaoferowana w pierwszym etapie postępowania. c. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie złożonych ofert ostatecznych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom części przedmiotu zamówienia. V. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, d. zdolności technicznej lub zawodowej: 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum), który wykona dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Niedozwolone jest łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia. 3. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia. 4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VI SWZ. VI. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych wraz z ofertą. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych VII. Inne dokumenty składane wraz z ofertą. 1. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. VIII. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w formie ,,papierowej" w zamkniętej kopercie opisanej jak poniżej: ....................................... Nazwa i adres Wykonawcy Zakład Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance ul. Żeromskiego 15 64-980 Trzcianka OFERTA ,,Dostawa i montaż ścian wiat magazynowych z prefabrykowanych bloków betonowych" Nie otwierać przed 01.12.2023 r. godz. 9.15 XI. Sposób obliczenia ceny. 1. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług według stawki obowiązującej Wykonawcę, zgodnej z aktualnym stanem prawnym na dzień wyznaczony na złożenie ofert) oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ofertę cenową należy skalkulować w oparciu o wszystkie dane z SWZ wraz z załącznikami, w tym projektu umowy. 2. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający, w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Taka sama sytuacja nastąpi w przypadku innych podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski. 4. Zamawiający poprawi w ofercie Wykonawcy: a. Oczywiste omyłki pisarskie; b. Oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. XII. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: a. zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania, b. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami wyboru oferty: Nazwa kryterium : Waga: Cena netto za wykonanie zamówieni (C): 100%. 3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty netto podana w ,,Formularzu ofertowym" (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ). Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującego wzoru: C=(Cn/Co)*WC% gdzie: C - liczba punktów danej oferty w kryterium cena Cn - cena netto najtańszej oferty (PLN) Co - cena netto badanej oferty (PLN) WC - waga wskaźnika - 100 % Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 100. 4. Ocenie w oparciu o ww. kryteria wyboru oferty poddane będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów. 6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich kwot do dwóch miejsc po przecinku. XIII. Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, s.c.), Zamawiający może zwrócić się o przedłożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów. XIV. Projekt umowy lub projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym projektem, stanowiącym integralną część SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ). XV. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. XVI. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie brutto. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z kwoty o której mowa w pkt 2 Zamawiający zwolni 70% w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 5. Pozostałe 30% kwoty zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na okres rękojmi i zwolnione będzie w terminie 15 dni po upływie tego okresu. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przed zawarciem Umowy na rachunek bankowy Zamawiającego, tytułem: ,,ZNWU - Dostawa i montaż ścian wiat magazynowych" 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dzień wpłynięcia wniosku Wykonawcy o przesunięcie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia do Zamawiającego będzie traktowany, jako dzień wniesienia zabezpieczenia. 8. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji lub poręczenia, to taka gwarancja/ poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. oznaczenie postępowania; c. określenie przedmiotu postępowania; d. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem (tj. wierzytelności służące zamawiającemu z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy i zabezpieczenia pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji), e. kwotę gwarancji/poręczenia; f. termin ważności gwarancji/poręczenia uwzględniający postanowienia w sprawie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Ponadto, jeżeli zabezpieczenie będzie wystawione w formie poręczenia lub gwarancji, to powinno zawierać: a. oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, występującego, jako główny dłużnik Zamawiającego w imieniu Wykonawcy, o zapłacie kwoty poręczonej lub gwarantowanej, stanowiącej zabezpieczenie wykonania nieodwołalne i bezwarunkowo oraz na pierwsze wezwanie Zamawiającego; b. postanowienie, iż żadna zmiana czy uzupełnienie lub inna modyfikacja warunków Umowy, które mogą zostać przeprowadzone na podstawie tej Umowy lub w jakichkolwiek dokumentach umownych, jakie mogą zostać sporządzone między Zamawiającym a Wykonawcą, nie zwalniają poręczyciela lub gwaranta od odpowiedzialności wynikającej z niniejszej gwarancji; c. oświadczenie, że poręczyciel lub gwarant zrzeka się obowiązku notyfikacji o takiej zmianie, uzupełnieniu czy modyfikacji. Ponadto poręczenie lub gwarancja: d. nie będzie przewidywać właściwości prawa innego niż prawo Rzeczypospolitej Polskiej; e. nie będzie poddawać sporów ich dotyczących właściwości innych sądów niż sądy powszechne w Rzeczypospolitej Polskiej. 11. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 3., powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, poświadczenia podpisu przez osoby trzecie, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 12. Zamawiający, niezwłocznie po otrzymaniu stosownego dokumentu (gwarancji, poręczenia), ma prawo zgłosić do niego zastrzeżenia lub potwierdzić przyjęcie dokumentu bez zastrzeżeń. Wykonawca winien wnieść Zamawiającemu stosowny dokument gwarancji lub poręczenia w terminie umożliwiającym Zamawiającemu wykonanie tego prawa. 13. W przypadku zgłoszenia zastrzeżeń, Wykonawca spełni wymagania Zamawiającego w wyznaczonym terminie. 14. Koszty związane z wystawieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca. 15. W przypadku ofert składanych wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione przez wszystkich Wykonawców łącznie, przez ich część lub jednego Wykonawcę, przy czym z treści dokumentu musi wynikać, że zobowiązanie gwaranta/poręczyciela dotyczy wszystkich wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólnie. Kontakt: 8. W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się z: Michał Radziuk, tel. 692 418 987, e-mail: m.radziuk@zik.trzcianka.com.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025