wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Bartoszyce)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dźwigów osobowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach Bankowa 18 72-010 Police powiat: policki Telefon: 91 431 13 00, Tel. 91- 43-11-351 wwtyklo@zgkim.police.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Police |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 91 431 13 0 |
Termin składania ofert: | 2023-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
USŁUGI O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁOTYCH NETTO O KTÓREJ MOWA W ART. 2 UST. 1. PKT 1 USTAWY PZP NA ZADANIE PN.: ,,Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dwóch dźwigów osobowych, zainstalowanych w budynku przychodni przy ul Siedleckiej 2a w Policach, administrowanym przez ZGKiM- w okresie 24 miesięcy" II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dwóch dźwigów osobowych, zainstalowanych w budynku przychodni przy Ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanym przez ZGKiM - w okresie 24 miesięcy ". 2. Zakres przedmiotowych usług został określony w Specyfikacji usług - stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Instrukcja konserwacji dźwigu - instrukcja producenta, stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, Składanie ofert: 1. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: wwtyklo@zgkim.police.pl w terminie do dnia 11.12.2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 1. Tennin wykonania zamówienia: okres 24 miesięcy, jednakże świadczenie usług rozpocznie się nie wcześniej niż od 01.01.2024 r. Wymagania: 2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych prac. 3. Rozliczenie stron następować będzie w terminach miesięcznych - zgodnie z podpisaną umową. 4. Płatność w terminie 14 dni od otrzymania faktury lub rachunku. IV. PODWYKONAWCY 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła ,,spełnia - nie spełnia", na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz usług, stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego, zawierający: b) minimum jedną usługę, polegającą na świadczeniu usług konserwacji dźwigu osobowego o udźwigu co najmniej 450 kg - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otrzymania zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) w celu potwierdzenia posiadania potencjału technicznego, wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz osób, stanowiący załącznik nr 7 do zapytania ofertowego. b) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum: -1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do konserwacji dźwigów osobowych. Konserwator dźwigu winien posiadać niezbędne kwalifikacje, określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby konserwator dźwigu posiadał uprawnienia do realizacji zamówienia, tj. 1) zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez: Urząd Dozoru Technicznego kat. I, 2) aktualne świadectwo kwalifikacji na stanowisku: eksploatacji i dozoru (Grupa 1, co najmniej do 1 KV), wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 póz. 1392). VI. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenia wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty wspólnej ww, oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna we własnym imieniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólna. Kserokopie odpowiednich uprawnień będą wymagane od Wykonawcy, przed podpisaniem umowy. Wszelkie dokumenty należy poświadczyć za zgodność z oryginałem ". 4) Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 20.000 zł. 6) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 12 do zapytania ofertowego. 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) Oferta cenowa, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV ust. 2 lit b 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do zapytania ofertowego, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) Oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do zapytania ofertowego. 5) Klauzula informacyjna - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do zapytania ofertowego. VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. VIII. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach: 1) pisemnie, 2) drogą elektroniczną na e-mail: wwtyklo@zgkim.police.pl lub mszydlowska@zgkim.police.pl 2. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie nie mniej niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe. IX. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Cena oferty powinna wynikać z Oferty cenowej, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 2. Cena ofertowa (cena w skali 1 miesiąca)) musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania oraz inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. koszt utrzymania sprzętu, wynagrodzenie pracowników, dojazdy, koszty utrzymania zaplecza, współpracę z zamawiającym, koszty ubezpieczenia, VAT, itp. Cena podana w ofercie, określona w złotych polskich (żal. nr 5) jest cena ryczałtowa. 2. Oceny ważnych ofert dokonuje komisja w części niejawnej postępowania. 3. Wybrana zostanie oferta ważna, najkorzystniejsza cenowo. 2. Zamawiający wezwie, Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza cenowo do przedłożenia oryginału oferty cenowej wraz z dokumentami. 3. O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie. 4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. X. OCENA WIARYGODNOŚCI WYKONAWCY Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie: 1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl/web/wvszukiwarka-krs. lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine. oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" Dz. U. z 2023 póz. 1570, 3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. oVAT (Dz. U. z 2023 póz. 1570) W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy. XI. ZAWARCIE UMOWY 1. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego, na wrarunkach określonych w niniejszym postępowaniu. 2. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisaniu umowy, powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzjelenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w celu wynegocjowania korzystniejszych warunków w przedmiotowym postępowcu. Kontakt: 3. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Margarita Lolas- Szydłowska, tel. 91 43 11 366 Wioleta Wtykło tel. 91 431 13 50. |
© eurobudowa.pl 2004-2025