Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
355z dziś
5387z ostatnich 7 dni
24141z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dźwigów osobowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dźwigów osobowych

Data zamieszczenia: 2023-11-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
Bankowa 18
72-010 Police
powiat: policki
Telefon: 91 431 13 00, Tel. 91- 43-11-351
wwtyklo@zgkim.police.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Police
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 91 431 13 0
Termin składania ofert: 2023-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
USŁUGI O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 ZŁOTYCH NETTO O KTÓREJ MOWA W ART. 2 UST. 1. PKT 1 USTAWY PZP NA ZADANIE
PN.:
,,Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dwóch dźwigów osobowych, zainstalowanych w budynku przychodni przy ul Siedleckiej 2a w Policach, administrowanym przez ZGKiM- w okresie 24 miesięcy"
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Konserwacja wraz z usuwaniem awarii dwóch dźwigów osobowych, zainstalowanych w budynku przychodni przy Ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanym przez ZGKiM - w okresie 24 miesięcy ".
2. Zakres przedmiotowych usług został określony w Specyfikacji usług - stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Instrukcja konserwacji dźwigu - instrukcja producenta, stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę,

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: wwtyklo@zgkim.police.pl w terminie do dnia 11.12.2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Tennin wykonania zamówienia: okres 24 miesięcy, jednakże świadczenie usług rozpocznie się nie wcześniej niż od 01.01.2024 r.

Wymagania:
2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych prac.
3. Rozliczenie stron następować będzie w terminach miesięcznych - zgodnie z podpisaną umową.
4. Płatność w terminie 14 dni od otrzymania faktury lub rachunku.
IV. PODWYKONAWCY
1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
b) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła ,,spełnia - nie spełnia", na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
a) w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz usług, stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego, zawierający:
b) minimum jedną usługę, polegającą na świadczeniu usług konserwacji dźwigu osobowego o udźwigu co najmniej 450 kg - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otrzymania zapytania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
a) w celu potwierdzenia posiadania potencjału technicznego, wykonawca musi załączyć do oferty
Wykaz osób, stanowiący załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
b) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum:
-1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do konserwacji dźwigów osobowych.
Konserwator dźwigu winien posiadać niezbędne kwalifikacje, określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby konserwator dźwigu posiadał uprawnienia do realizacji zamówienia, tj.
1) zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez: Urząd Dozoru Technicznego kat. I,
2) aktualne świadectwo kwalifikacji na stanowisku: eksploatacji i dozoru (Grupa 1, co najmniej do 1 KV), wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 póz. 1392).
VI. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1) Oświadczenia wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww, oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna.
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do zapytania ofertowego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólna.
Kserokopie odpowiednich uprawnień będą wymagane od Wykonawcy, przed podpisaniem umowy.
Wszelkie dokumenty należy poświadczyć za zgodność z oryginałem ".
4) Dowody od poprzednich zamawiających potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wg zał. nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów składa - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 20.000 zł.
6) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.,
zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 12 do zapytania ofertowego.
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) Oferta cenowa, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) Odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV ust. 2 lit b
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do zapytania ofertowego, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców),
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4) Oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do
zapytania ofertowego.
5) Klauzula informacyjna - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do zapytania ofertowego.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
VIII. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach:
1) pisemnie,
2) drogą elektroniczną na e-mail: wwtyklo@zgkim.police.pl lub mszydlowska@zgkim.police.pl
2. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie nie mniej niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe.
IX. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cena oferty powinna wynikać z Oferty cenowej, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
2. Cena ofertowa (cena w skali 1 miesiąca)) musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania oraz inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. koszt utrzymania sprzętu, wynagrodzenie pracowników, dojazdy, koszty utrzymania zaplecza, współpracę z zamawiającym, koszty ubezpieczenia, VAT, itp.
Cena podana w ofercie, określona w złotych polskich (żal. nr 5) jest cena ryczałtowa.
2. Oceny ważnych ofert dokonuje komisja w części niejawnej postępowania.
3. Wybrana zostanie oferta ważna, najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający wezwie, Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza cenowo do przedłożenia oryginału oferty cenowej wraz z dokumentami.
3. O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.
4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
X. OCENA WIARYGODNOŚCI WYKONAWCY
Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie:
1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl/web/wvszukiwarka-krs. lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine. oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" Dz. U. z 2023 póz. 1570,
3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. oVAT (Dz. U. z 2023 póz. 1570)
W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy. XI. ZAWARCIE UMOWY
1. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego, na wrarunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
2. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisaniu umowy, powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzjelenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w celu wynegocjowania korzystniejszych warunków w przedmiotowym postępowcu.

Kontakt:
3. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Margarita Lolas- Szydłowska, tel. 91 43 11 366
Wioleta Wtykło tel. 91 431 13 50.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.