Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
702z dziś
5734z ostatnich 7 dni
24488z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont pomieszczenia kotłowni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczenia kotłowni

Data zamieszczenia: 2023-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
ul. GÓRNOŚLĄSKA 2
68-200 Żary
powiat: żarski
602790983
sekretariat@zsb.zary.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Wadium: ---
Nr telefonu: 602790983
Termin składania ofert: 2023-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na roboty budowlane - remont pomieszczenia kotłowni.
Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczenia kotłowni w Zespole Szkół Budowlanych w Żarach Ul. Górnośląska 2 68-200 Żary
Zespół Szkół Budowlanych w Żarach zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczenia kotłowni w Zespole Szkół Budowlanych w Żarach.
I. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczenia kotłowni w budynku Zespołu Szkół Budowlanych Ul. Górnośląska 2 68-200 Żary.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności:
a) usunięcia odparzonego i zdegradowanego tynku ze ścian, osuszenie ścian, wykonanie tynku renowacyjnego:
b) usunięcie zawilgocenia ścian i zabezpieczenia przed dalszym zawilgoceniem ścian poprzez odkopanie ściany piwnicy, zamurowanie przejścia przez ścianę po rurach spalinowych, wykonanie izolacji pionowej ściany i zasypanie, odtworzenie opaski;
c) uzupełnienie tynków ścian i sufitów ;
d) malowanie ścian i sufitów farbą silikonową.
3) Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja wykonania robót stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:

1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail sekretariat@zsb.zary.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 grudnia 2023 r. do godz. 13:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
wykonanie robót
w Zespole Szkół Budowlanych w Żarach Ul. Górnośląska 2 68-200 Żary
Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2023r( termin realizacji może zostać wydłużony ze względów pogodowych).

Wymagania:
4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów.
6) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania ZSB w Żarach.
7) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska.
Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót.
3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
III. Warunki udziału w postępowaniu:

1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.

IV. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;
Cena - 100%
VII. Inne informacje:

1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 602790983.
2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
6) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c);
e) została złożona po terminie składania ofert;
f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Zespół Szkół Budowlanych w Żarach będący jednostką budżetową.
2. Dane kontaktowe Administratora: ul. Górnośląska 2 68-200 Żary, tel. centrala: +48507812631, adres e-mail: sekretariat@zsb.zary.pl, strona internetowa: www.zsbzary.pl
3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
1) Inspektorem Ochrony Danych tel. 795079223 iod@powiatzaganski.pl
2) Sekretariatem ZSB Żary tel. +48507812631, adres e-mail: sekretariat@zsb.zary.pl.
4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.261.2022.
5. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
7. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
8. Wykonawcy przysługuje:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Kontakt z Zamawiającym:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pan Waldemar Głowacki pod numerem telefonu 602790983 lub za pośrednictwem poczty e-mail sekretariat@zsb.zary.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.