Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
23793z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa sprzętu ogrodowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa sprzętu ogrodowego

Data zamieszczenia: 2023-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
ul. Pod Młynik 4 a
87-200 Wąbrzeźno
powiat: wąbrzeski
Tel: 56-688-03-71 Fax 56-688-03-70
dpswabrzezno@torun.home.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wąbrzeźno
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 56-688-03-71 Fa
Termin składania ofert: 2023-12-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup i dostawa sprzętu ogrodowego na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie w ramach projektu: Wsparcie osób starszych i kadry świadczącej usługi społeczne w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID 19, łagodzenie jego skutków na terenie województwa kujawsko - pomorskiego" - dofinansowanego z Funduszy Europejskich Oś priorytetowa 9. Solidarne społeczeństwo, działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

1. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu ogrodowego na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie w celu usprawnienia kondycji fizycznej mieszkańców w związku z konsekwencjami w zakresie obniżenia sprawności fizycznej mieszkańców jak i w konsekwencjach w zakresie układu odpornościowego, oddechowego, neurologicznego i krwionośnego po przebytym COVID w następującym asortymencie:
Lp.
NAZWA PRODUKTU
JEDNOSTKA MIARY
Prognozowana ilość
zamawianego produktu
- całość zamówienia

1
Altana z drewna ogrodowa z drewna 4,00 x 3,00 m
- wykonana z drewna suszonego sosnowego, szerokie słupy nośne w rozmiarze 13x13 cm wykonane ze specjalnie selekcjonowanego drewna odpornego na powstawanie pęknięć i szczelin,
- dodatkowo ryflowane słupy, szeroka deska okapowa oraz półokrągłe podpory wspierające dach,
- wysokość słupów nośnych 2,2 m
- wysokość całej altany 2,70 m
- altana posiada podłogę i dach
1 SZTUKA
43
2
Ławka zewnętrzna:
- długość 170 cm,
- szerokość 74 cm
- wysokość 86 cm
- waga około 27 kg
- materiał drewno i stal
10 SZTUK
115
3
Grill zewnętrzny, stojący
- grill węglowy,
- kształt rusztu głównego - prostokątny, ruszt ze stali emaliowanej
- powierzchnia rusztu: 28, 3 cm x 42,5 c
- kółka, pokrywa, półki boczne, termometr
1 SZTUKA
860

1. DOSTAWA po stronie wykonawcy.
2. Koszt dostawy pokrywa wykonawca.
3. Instrukcja obsługi sprzętu dołączona w języku polskim.
4. Do dostarczonego sprzętu należy dołączyć wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności - dokumenty w języku polskim.
5. Okres gwarancji 24 miesiące wraz z okresem rękojmi

Składanie ofert:
6. Termin i sposób składania ofert.

1) ofertę cenową należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1,

2) ofertę należy złożyć do 06.12.2023 r. do godz. 9:00.

Ofertę można składać:
- elektronicznie na adres: dpswabrzezno@torun.home.pl ; lub papierowo na adres Dom Pomocy Społecznej, Ul. Pod Młynik 4 a, 87-200 Wąbrzeźno.

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin realizacji Zamówienia do 22.12.2023 roku.

Wymagania:
7. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający zastrzega, że o udzielenia zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
1) spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r.
o spółdzielniach socjalnych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 2140);
2) jednostka reintegracyjna, realizująca usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym:
a) CIS i KIS;
b) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 100 z późn. zm.);
c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1327, z późn. zm.);
d) spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnia pracy lub spółdzielnia inwalidów
i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze ( Dz. U. z 2021 r. poz.648, z późn. zm.);

e) koło gospodyń wiejskich, o którym mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r.
o kołach gospodyń wiejskich ( Dz. U. z 2021, poz. 2256)
f) zakład pracy chronionej, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U.
z 2023 r., poz. 100 z późn. zm.).
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego,
z którego wynika posiadanie ww. statutu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835
z późn. zm.).
8. Ocena ofert.

1) Ocena ofert nastąpi niezwłocznie po terminie otwarcia ofert. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo/telefonicznie.
2) Zamawiający dokona wyboru jako najkorzystniejszej oferty, która spełni wszystkie wymagania formalne oraz wykonawca wykaże spełnianie postawionych warunków udziału w postępowaniu.
3) Zamawiający zastrzega prawo do jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów
w sytuacji, w której przedłożone w ofercie dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub brak będzie dokumentów upoważniających do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy.

10. Kryterium wyboru

Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę kryterium cenowe
cena = 100 %.

1) cena oferty brutto
Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena wg podanego niżej wzoru:

P - łączna ocena oferty

najniższa oferowana cena
P = ________________________ x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty

11. Oferta wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
o formularz oferty wg załączonego do zapytania ofertowego wzoru - załącznik nr 1,
o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do zapytania ofertowego wzoru - załącznik nr 2,
o aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wskazujący na prowadzenie działalności statutowej w zakresie objętym zapytaniem ofertowym - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
o zaakceptowany projekt umowy - zał nr 3.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE POSTĘPOWNIE NIE ZOSTANIE ROZSTRZYGNIĘTE JEŚLI DOFINANSOWANIE NA TEN CEL NIE ZOSTANIE PRZYZNANE.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna RODO

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie. Może się Pan/Pani z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Pod Młynik 4 a, e-mailowo: dpswabrzezno@torun.home.pl, telefonicznie 56 688 03 71.
Do kontaktów w sprawie ochrony Pana/Pani danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować wysyłając e-mail na adres: kfic@dps.wabrzezno.pl

1. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2) i regulaminem/instrukcją/zasadami* udzielania zamówień publicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego;
2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2) i regulaminem/instrukcją/zasadami* udzielania zamówień publicznych w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o podwykonawstwo);
3) art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Pana/Pani sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.
2. Pana/Pani dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, są nimi m.in. wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną, pracownikom oraz współpracownikom administratora.
3. Pana/Pani dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Pana/Pani danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Pana/Pani praw.
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji i tak:
1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu przedawnienia roszczeń;
3) w zakresie danych, gdzie wyraził/a Pan/Pani zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora ma Pan/Pani prawo do:
1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych osobie której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) sprostowania danych;
3) usunięcia danych, jeżeli:
a) wycofa Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla których były przetwarzane,
c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;
4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą. Wystąpienie osoby z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.
6. Podanie Pana/Pani danych:
1) jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówi Pan/Pani podania danych, poda Pan/Pani nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa;
2) jest wymogiem umownym. Jeżeli nie poda Pan/Pani nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli podpisać i realizować z Panem/Pani umowy;
3) jest dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.
7. Przysługuje Panu/Pani także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Warszawa ul. Stawki 2, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.
9. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

Kontakt:
12. Osoby do kontaktu :
Sprawy merytoryczne zamówienia - Katarzyna Łęgowska - tel. 56 688 0371 wew. 29
Sprawy proceduralne postępowania - Katarzyna Fic - tel. 785 190 042

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.