pomorskie (Starogard Gdański)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
świętokrzyskie (Michałów)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa sprzętów: LATARKA, LORNETKA |
Data zamieszczenia: | 2023-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin powiat: warszawski zachodni tel. 22 722 60 01, fax. 22 722 65 60 straz@kampinoski-pn.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Izabelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 722 60 01, f |
Termin składania ofert: | 2023-12-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kampinoski Park Narodowy zaprasza do udziału w postępowaniu (dalej ,,Postępowanie") pn. ,,Wzmocnienie ochrony Kampinoskiego Parku Narodowego przed szkodnictwem realizowane przez Straż Parku", finansowanej w ramach Umowy z NFOŚiGW w Warszawie nr 1711/2023/Wn07/OP-wk/D ROZEZNANIE RYNKU II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWENIA Postępowanie jest prowadzone w trybie rozeznania rynku . III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego niżej wymienionych sprzętów: LATARKA: (10 sztuk) - fabrycznie nowa -zasilana akumulatorem zapewniającym długi czas działania z możliwością ładowania z gniazda USB. - szeroka wiązka światła, - odporność na upadek, - 4 tryby świecenia, - klasa wodoszczelności IPX8, - czas pracy w najsłabszym trybie 30H, - źródło światła dioda Cree X P-L, - obudowa z aluminium lotniczego z twardą anodyzacją typ III - utwardzone szkło typu Pyrex, - włącznik typu klik + obrotowy (głowica) - dodatkowy akumulator z napięciem znamionowym 3,7 V, pojemność 6500mAh, własny port i układ do ładowania, dioda informująca o postępie ładowania. LORNETKA: (6 sztuk) - produkt fabrycznie nowy, - powiększenie nie mniejsze niż 10x, - średnica obiektywów 42 mm, - szkła HD o niskiej dyspersji, - wodoodporna, - odporna na parowanie wewnętrzne, - odporna na kurz, - antyrefleksyjna, -warstwa obiektywu XR, - wysokiej rozdzielczości optyka, - wysuwane muszle oczne, - waga nie większa niż 1000g, - możliwość mocowania statywu, - gumowana obudowa. Dokument nr: DS-2552-7/1/2023/ds Składanie ofert: IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 07.12.2023 r. jednym z dwóch niżej podanych sposobów: ? drogą pocztową na adres: Ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin (decyduje data wpływu na dziennik podawczy KPN); ? drogą e-mailową na adres: straz@kampinoski-pn.gov.pl, do wiadomości:dswiatkowska@kampinoski-pn.gov.pl 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA Do dnia 21.12.2023 r. Wymagania: IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu. VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Dostawcy przystępujący do niniejszej procedury są związani treścią oferty przez okres 30 dni od dnia podpisania oferty. VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta powinna być sporządzona przy użyciu oferty cenowej stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania rynku, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką oraz powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 2. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 3. Dostawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. X. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku i wyrażać cenę netto i brutto (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 2. Kalkulując cenę oferty Dostawca uwzględnia: a) wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia zgodnie z opisem Przedmiotu zamówienia i wzorem umowy określonym w niniejszym postępowaniu oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów, b) wszelkie koszty przygotowania i realizacji Przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i normami w tym koszty uzgodnień, opinii, dojazdu i opłat niezbędnych do poniesienia przez Dostawcę w celu realizacji Przedmiotu zamówienia. XI. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Cena oferty brutto - 100 % 2. Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym Rozeznaniu rynku oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny. XII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY 1. Oferenci zostaną poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną w ciągu siedmiu dni od wyboru wykonawcy 2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego postępowania. 3. Wystawiona przez Wykonawcę faktura powinna zawierać cenę jednostkową wykonanej usługi. 4. Jeśli Wykonawca, którego ofertę wybrano uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ponownej oceny. Kontakt: VI. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO Dominika Świątkowska, Straszy Strażnik Straży Parku ,e-mail: dswiatkowska@kampinoski-pn.gov.pl, tel. 504 149 402 Grzegorz Kondracki, Zastępca Komendanta Straży Parku, e-mail: gkondracki@kampinoski-pn.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025