Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
740z dziś
5772z ostatnich 7 dni
24527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa utrzymania czystości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa utrzymania czystości

Data zamieszczenia: 2023-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Katowicka 47
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
32 7439180
ewa.baranowska@scp-slask.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181540
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 7439180
Termin składania ofert: 2023-12-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz magazynowo-biurowych w roku 2024
Powstaje w kontekście projektu
FESL.13.01-IP.01-0001/23 - Plan Działań na rok 2023 realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

Część 1
Usługa utrzymania czystości

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiot zamówienia: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz magazynowo-biurowych w roku 2024 dla Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości (ŚCP).
Tryb udzielenia zamówienia: wartość zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania, polegające na bieżącym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach wynajętych przez ŚCP w budynku przy ulicy Katowickiej 47 w Chorzowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 - Opisie przedmiotu zamówienia.

CPV: 90919200-4

Dokument nr: 2023-42421-181540, SCP-IV-3.383.91.2023.EPB

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-12-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
Okres świadczenia usługi: od 03.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Chorzów
Gmina
Chorzów
Miejscowość
Chorzów

Wymagania:
Formy płatności:
Forma płatności: ryczałtowo za każdy miesiąc z dołu na podstawie faktury lub rachunku.
Płatność przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
Wykonawca wystawi FV na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez pracownika Wydziału Organizacyjnego protokołu odbioru przedmiotu umowy, z minimalnym terminem płatności 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej, pod względem merytorycznym i formalnym, faktury VAT.
Zamawiający informuje, że faktura/rachunek zostanie zapłacona metodą split payment zgodnie z art. 108a i nast. Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm).
Wykonawca ma prawo wysyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się, że numer rachunku bankowego podawany na fakturach VAT będzie rachunkiem ujawnionym w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (na tzw. ,,białej liście"). Zamawiający może odmówić zapłaty na rachunek nieujawniony w ww. wykazie podmiotów, a Wykonawca nie będzie uprawniony do dochodzenia odsetek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego w przypadku: podania na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego w ww. wykazie podmiotów i uiszczenia przez Zamawiającego płatności na taki rachunek.
Szczegółowe zapisy w zakresie płatności zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3.
Wydatek współfinansowany ze środków FE SL 2021-2027 w ramach działania Pomoc Techniczna.
Informacje ogólne:
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnień treści złożonej oferty tylko Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie, w szczególności w przypadku braku środków finansowych w budżecie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
W przypadku złożenia oferty, której treść nie odpowiada treści zapytania lub w przypadku niespełnienia minimalnych warunków Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia tej oferty bez dalszego jej rozpatrywania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku środków finansowych w budżecie.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy wyłącznie w przypadkach określonych w §8 i §9 wzoru przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 3.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, pytania i odpowiedzi w sprawach zamówienia, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021.
Zasady i sposób korzystania z Bazy Konkurencyjności znajdują się w regulaminie pod linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/regulamin
Pytania i oferty, które wpłyną do Zamawiającego innym kanałem niż przez portal Baza Konkurencyjności, pozostaną bez odpowiedzi, a oferty podlegać będą odrzuceniu.
Po upływie terminu składania ofert komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie mailowo na adres: zamowienia@scp-slask.pl
Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po upływie terminu na składanie ofert.
Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Ofertę należy złożyć w języku polskim, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Do postępowania mogą przystąpić wyłącznie osoby, które nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497).
Zamawiający nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Oferta wykonawcy, który jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym zostanie odrzucona i nie będzie podlegać dalszemu rozpatrywaniu.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i jeżeli nie wynika to bezpośrednio z ogólnodostępnych dokumentów (np. KRS, CEIDG), wraz z ofertą należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy wyłącznie w przypadkach określonych w §8 i §9 wzoru przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 3.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-11-29
Data ostatniej zmiany
2023-11-29 12:47:28

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny ofert: CENA - waga 100 pkt.
Najniższa cena brutto oferty/Cena badanej oferty brutto x 100 pkt = ilość punktów.
W ramach kryterium cena można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę z najniższą ceną, a tym samym
z największą ilością pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewa Pośpiech-Baranowska
tel.: 32 7439180
e-mail: ewa.baranowska@scp-slask.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.