wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa utrzymania czystości |
Data zamieszczenia: | 2023-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości Katowicka 47 41-500 Chorzów powiat: Chorzów 32 7439180 ewa.baranowska@scp-slask.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181540 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 7439180 |
Termin składania ofert: | 2023-12-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz magazynowo-biurowych w roku 2024 Powstaje w kontekście projektu FESL.13.01-IP.01-0001/23 - Plan Działań na rok 2023 realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Część 1 Usługa utrzymania czystości Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiot zamówienia: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz magazynowo-biurowych w roku 2024 dla Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości (ŚCP). Tryb udzielenia zamówienia: wartość zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług sprzątania, polegające na bieżącym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach wynajętych przez ŚCP w budynku przy ulicy Katowickiej 47 w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 - Opisie przedmiotu zamówienia. CPV: 90919200-4 Dokument nr: 2023-42421-181540, SCP-IV-3.383.91.2023.EPB Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-12-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Okres świadczenia usługi: od 03.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Chorzów Gmina Chorzów Miejscowość Chorzów Wymagania: Formy płatności: Forma płatności: ryczałtowo za każdy miesiąc z dołu na podstawie faktury lub rachunku. Płatność przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. Wykonawca wystawi FV na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez pracownika Wydziału Organizacyjnego protokołu odbioru przedmiotu umowy, z minimalnym terminem płatności 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej, pod względem merytorycznym i formalnym, faktury VAT. Zamawiający informuje, że faktura/rachunek zostanie zapłacona metodą split payment zgodnie z art. 108a i nast. Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm). Wykonawca ma prawo wysyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się, że numer rachunku bankowego podawany na fakturach VAT będzie rachunkiem ujawnionym w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (na tzw. ,,białej liście"). Zamawiający może odmówić zapłaty na rachunek nieujawniony w ww. wykazie podmiotów, a Wykonawca nie będzie uprawniony do dochodzenia odsetek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego w przypadku: podania na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego w ww. wykazie podmiotów i uiszczenia przez Zamawiającego płatności na taki rachunek. Szczegółowe zapisy w zakresie płatności zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3. Wydatek współfinansowany ze środków FE SL 2021-2027 w ramach działania Pomoc Techniczna. Informacje ogólne: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnień treści złożonej oferty tylko Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie, w szczególności w przypadku braku środków finansowych w budżecie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. W przypadku złożenia oferty, której treść nie odpowiada treści zapytania lub w przypadku niespełnienia minimalnych warunków Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia tej oferty bez dalszego jej rozpatrywania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku środków finansowych w budżecie. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy wyłącznie w przypadkach określonych w §8 i §9 wzoru przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, pytania i odpowiedzi w sprawach zamówienia, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021. Zasady i sposób korzystania z Bazy Konkurencyjności znajdują się w regulaminie pod linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/regulamin Pytania i oferty, które wpłyną do Zamawiającego innym kanałem niż przez portal Baza Konkurencyjności, pozostaną bez odpowiedzi, a oferty podlegać będą odrzuceniu. Po upływie terminu składania ofert komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie mailowo na adres: zamowienia@scp-slask.pl Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po upływie terminu na składanie ofert. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna. Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów udziału w postępowaniu. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Ofertę należy złożyć w języku polskim, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do postępowania mogą przystąpić wyłącznie osoby, które nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497). Zamawiający nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Oferta wykonawcy, który jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym zostanie odrzucona i nie będzie podlegać dalszemu rozpatrywaniu. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i jeżeli nie wynika to bezpośrednio z ogólnodostępnych dokumentów (np. KRS, CEIDG), wraz z ofertą należy przedłożyć dokument potwierdzający prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę. Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy wyłącznie w przypadkach określonych w §8 i §9 wzoru przyszłej umowy, stanowiącej załącznik nr 3. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-11-29 Data ostatniej zmiany 2023-11-29 12:47:28 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium oceny ofert: CENA - waga 100 pkt. Najniższa cena brutto oferty/Cena badanej oferty brutto x 100 pkt = ilość punktów. W ramach kryterium cena można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę z najniższą ceną, a tym samym z największą ilością pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Ewa Pośpiech-Baranowska tel.: 32 7439180 e-mail: ewa.baranowska@scp-slask.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025