Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5039z ostatnich 7 dni
23793z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie awaryjnych prac konserwacyjnych i drobnych robót w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie awaryjnych prac konserwacyjnych i drobnych robót w budynkach

Data zamieszczenia: 2023-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Lokalami Komunalnymi w Jaworze
ul. Poniatowskiego 14a
59-400 Jawor
powiat: jaworski
tel.76/870-27-42 wew. 20,
sekretariat@zlkjawor.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jawor
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.76/870-27-42 wew
Termin składania ofert: 2023-12-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie awaryjnych prac konserwacyjnych i drobnych robót w budynkach administrowanych przez Gminę Jawor w branży dekarskiej w roku 2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wykonanie awaryjnych prac konserwacyjnych i drobnych robót w budynkach administrowanych przez Gminę Jawor

- Zarząd Lokalami Komunalnymi w Jaworze w branży dekarskiej w roku 2024 w tym również usuwanie sopli, śniegu i nawisów śnieżnych z połaci dachów i elementów elewacji, które mogą zagrozić bezpieczeństwu osób znajdujących się w ciągach pieszych i jezdnych, przebiegających bezpośrednio przy budynku

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Prace awaryjno-konserwacyjne, drobne roboty tak jak naprawa, zabezpieczenie, przełożenie pokryć dachowych ceramicznych, oraz naprawę i konserwację pokryć dachowych papowych, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana lub uzupełnienie obróbek blacharskich, wymiana ław kominiarskich, wymiana wyłazów i świetlików dachowych, realizacja prac stanowiących zagrożenie dla mienia i osób, oraz inne wg zleceń.
Usuwanie sopli, brył, nawisów lodowych i śnieżnych z połaci dachów i elementów elewacji, które mogą zagrozić bezpieczeństwu osób znajdujących się w ciągach pieszych i jezdnych, przebiegających bezpośrednio przy budynku.

Dokument nr: ZLK.261.43.2023.RW

Otwarcie ofert: 2. Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 28.12.2023 r. a wynik postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazany Oferentom.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zlkjawor.pl do godz. 9:00 dnia 21.12.2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01 styczeń 2024 r. - 31 grudzień 2024 r.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. netto. Wartość zamówienia jest niższa od wartości wskazanej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na:

Wykonanie awaryjnych prac konserwacyjnych i drobnych robót w budynkach administrowanych przez Gminę Jawor

- Zarząd Lokalami Komunalnymi w Jaworze w branży dekarskiej w roku 2024 w tym również usuwanie sopli, śniegu i nawisów śnieżnych z połaci dachów i elementów elewacji, które mogą zagrozić bezpieczeństwu osób znajdujących się w ciągach pieszych i jezdnych, przebiegających bezpośrednio przy budynku.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniają następujące warunki dotyczące:

Funkcjonują na rynku usług remontowo-budowlanych, co najmniej dwa lata,

- Ocena warunku odbywać się będzie na podstawie zaświadczenia lub kserokopii zaświadczenia o wpisie do rejestru, ewidencji gospodarczej.

2) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności

- Załączenie oświadczenia do oferty.

3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - minimum 3 osoby

- załączenie oświadczenia do oferty.

4) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

- załączenie oświadczenia do oferty.

5) Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego oraz zobowiązań wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

- załączenie oświadczeń do oferty.

6) W ciągu ostatnich dwóch lat wykonywali siłami własnymi prace o charakterze zbliżonym do przedmiaru postępowania o wielkości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto w branży ogólnobudowlanej,

- załączenie wykazu zrealizowanych,

7) Dołączą referencje poświadczające dane o należytym realizowaniu robót budowlanych wykonywanych w określonych branżach.

8) Posiadają ważną police OC

- załączenie kopi dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

9) Potwierdzą w formie oświadczenia warunki dyspozycyjności i gotowości do wykonywania powierzonych zleceń.

10) Przedłożą wypełniony druk oferty wraz z ceną netto i brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo składniki, czynniki kosztotwórcze.

Uwaga !

- Dowodami, o których mowa powyżej, są poświadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane.

- Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, składa swoje oświadczenie świadczące o wykonaniu usług należycie.

- W sytuacji gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.

VI. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

UWAGA: Oferty złożone na adres poczty elektronicznej inny niż wskazany w pkt VII ppkt 1 Zapytania ofertowego zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niezgodne z treścią zapytania ofertowego.

Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków. Do szyfrowania plików zawierających ofertę można użyć darmowego oprogramowania do archiwizacji 7-zip, które można pobrać m.in. ze strony: http//7-zip.org.pl,

Po terminie składania ofert określonym w niniejszym Zapytaniu, należy Zamawiającemu przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rafal.wisniewski@zlkjawor.pl do godz. 9:30 dnia 21.12.2023 r. informację zawierającą hasło w celu otwarcia oferty.

Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie zostanie zaszyfrowania nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

- poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Zarząd Lokalami Komunalnymi w Jaworze ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 14a, 59-400 Jawor do dnia 21.12.2023 r. do godz. 9:00. wraz z załączoną kserokopią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Koperta powinna być zaadresowana według poniższego wzoru:

,,OFERTA NA WYKONANIE AWARYJNYCH PRAC KONSERWACYJNYCH I DROBNYCH ROBÓT W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ JAWOR W BRANŻY DEKARSKIEJ W ROKU 2024 W TYM RÓWNIEŻ USUWANIE SOPLI, ŚNIEGU I NAWISÓW ŚNIEŻNYCH Z POŁACI DACHÓW I ELEMENTÓW ELEWACJI, KTÓRE MOGĄ ZAGROZIĆ BEZPIECZEŃSTWU OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W CIĄGACH PIESZYCH I JEZDNYCH, PRZEBIEGAJĄCYCH BEZPOŚREDNIO PRZY BUDYNKU."

IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisemnie lub za pośrednictwem faksu.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Uwagi:
VIII. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1/ cena roboczogodziny - waga 70 %

2/ cena podnośnika - waga 30 %

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

Zasady oceny ofert wg kryterium:

W przypadku kryterium "Cena" ilość punktów wynikającą z działania:

Ci

Pi(C) = -------------- x 70 lub 30 %

C min

gdzie:

Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium,

Cmin - Najniższa wartość kryterium spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

Ci - Wartość kryterium oferty badanej

Kontakt:
X. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pan Andrzej Mróz pod numerem telefonu 76/870-27-42 wew. 20,

oraz adresem email: andrzej.mroz@zlkjawor.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.