Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie, usuwanie awarii i konserwacji sygnalizacji świetlnej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Miasta Piastowa ul.11- go Listopada 2 05-820 Piastów powiat: pruszkowski tel. 22 770 52 00, faks 22 770 52 03 sborkowski@piastow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Piastów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 770 52 00, f |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł Zaprasza do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu zamówienia) ,,Bieżące utrzymanie, usuwanie awarii i konserwacji sygnalizacji świetlnej będącej własnością Miasta Piastowa" II. Opis przedmiotu zamówienia Specyfika głównych wymagań (OPZ) załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 50232200-2 Dokument nr: WM.271.35.2023 Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert Oferty mogą być składane osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres Urzędu Miejskiego w Piastowie, Ul. 11-go Listopada 2, 05-820 Piastów, lub - przesłać drogą elektroniczną adres e-mail sborkowski@piastow.pl (W przypadku ofert składanych elektronicznie muszą być one przesłane w formie skanu (konieczne jest aby zawierały one skan podpisu osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy).w terminie do dnia 08.12.2023, godz.12.00 w przypadku składania oferty pisemnie, ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej w następujący sposób: Urząd Miejski w Piastowie, ul. 11-go Listopada 05-820 Piastów Oferta na: ,,Bieżące utrzymanie, usuwanie awarii i konserwacji sygnalizacji świetlnej będącej własnością Miasta Piastowa" Wymagania: Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego załącznik nr 3, 2. Dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie dostaw/ usług /robót budowlany co najmniej dwie w ostatnich trzech latach o wartości co najmniej 45000,00 zł brutto każda 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto, podatek Vat i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Piastów reprezentowana przez Burmistrza Miasta Piastowa 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2 (22) 770 52 04 e-mail: burmistrz@piastow.pl 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod@piastow.pl; lub telefonicznie (22) 770 52 14. 3.Dane osobowe będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa krajowego oraz lokalnego, w celach wskazanych poniżej: a) wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą); b) realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) zawartych z Gminą Miasto Piastów; c) w celu wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust.1 lit. e RODO); 4. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa 5. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: ? osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy) ; ? organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; ? osoby wnioskujące o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z 2017r. z póź. zm.), z zachowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych) 6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich. 7. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych; 2) prawo żądania sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 5) Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. 8. Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, realizacji zadań wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania klauzuli informacyjnej wszystkim pracownikom, którzy będą zaangażowani w realizację umowy i których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu Kontakt: V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani / Pan Stanisław Borkowski tel. 22 770 52 42 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek 9.00-18.00, wtorek czwartek 8,00 - 16.00, piątek 8.00-15.00 |
© eurobudowa.pl 2004-2025